Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@08:02:58 GMT

مشاور امنیت ملی عراق به مسکو رفت

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۲۶۳۶۶

مشاور امنیت ملی عراق به مسکو رفت

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «فالح الفیاض» مشاور امنیت ملی عراق روز چهارشنبه وارد مسکو شد و با تعدادی از مقامات روسیه برای بحث در مورد حوادث سوریه و پیامدهای آن بر امنیت در عراق دیدار کرد.

دفتر اطلاع‌رسانی الفیاض در بیانیه‌ای اعلام کرد، مشاور امنیت ملی عراق روز چهارشنبه در سفر رسمی وارد روسیه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری «عین العراق»، این بیانیه افزود: الفیاض با نیکولای پاتروشیف، دبیر کل شورای امنیت روسیه و میخائیل بوگدانوف، معاون وزیر خارجه روسیه و فرستاد ویژه رئیس جمهور این کشور به خاورمیانه و همچنین با الکساندر فومین، معاون وزیر دفاع روسیه دیدار کرد.

بنا بر این بیانیه در دیدار الفیاض با مقامات روسیه روابط دو جانبه بین دو کشور و افق‌های همکاری مشترک و همچنین تلاش‌های بین المللی در زمینه مبارزه با تروریسم و پیامدهای حوادث در سوریه و تاثیر آن بر امنیت و ثبات در عراق و منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امنیت ملی روسیه عراق مبارزه با تروریسم مسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۲۶۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر بن‌گویر بیانیه داد

به گزارش همشهری آنلاین، رسانه‌های اسرائیل گزارش داده‌اند خودروی دولتی ایتمار بن‌گویر، وزیر امنیت داخلی اسرائیل تصادف کرده است.

او زخمی شده و به بیمارستان منتقل شده است. فیلمی توسط کاربران در فضای مجازی منتشر شده که ظاهراً واژگون شدن خودروی ایتمار بن‌گویر، وزیر امنیت داخلی اسرائیل را نشان می‌دهد.

گفته می‌شود این اتفاق در شهر «رمله» در مرکز فلسطین اشغالی به وقوع پیوسته است.

برخی از گزارش‌های تأییدنشده وضعیت او را وخیم گزارش کرده‌اند.

بن‌گویر وزیر راست افراطی کابینه جنگی «بنیامین نتانیاهو» است. او از سال ۲۰۲۲ تا کنون وزیر امنیت داخلی سرائیل بوده است.

او رئیس حزب «اُتسما یِهودیت» یا «قدرت یهودی» است که بر پایه ایدئولوژی موسوم به «کاهانیسم» و «عرب‌ستیزی» بنا نهاده شده است.

کاهانیسم یک ایدئولوژی صهیونیستی است که معتقد است عرب‌های ساکن فلسطین اشغالی دشمن یهودی‌ها و اسرائیل هستند. کاهانیسم به دنبال تشکیل یک تئوکراسی یهودی است که در آن افراد غیریهودی حق رأی ندارند.

وزیر امنیت داخلی اسرائیل به تیر غیب گرفتار شد؛ وضعیت او وخیم است خودروی وزیر امنیت رژیم صهیونیستی چپ کرد (ببینید) کد خبر 847297 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه تصادف

دیگر خبرها

  • دفتر بن‌گویر بیانیه داد
  • اعلام همکاری مالزی در زمینه امنیت سایبری با افغانستان
  • اوضاع غزه، موضوع مذاکرات وزرای خارجه بریکس در مسکو
  • واکنش مسکو: به قطعنامه سلاح‌های هسته‌ای در فضا
  • آمریکا: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • ائتلاف تهران مسکو، محوری در نظم جدید جهانی
  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • قربانی با گل وارد 11 نفر شد (عکس)
  • جزئیات توافق مهم امنیتی ایران و عراق