Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهیه کننده سریال پایتخت با اشاره به اینکه در حال حاضر کارهای پزشک قانونی نویسنده فقیدمان انجام می شود، گفت: مراسم تشییع خشایار الوند را به زودی اعلام می کنیم.

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، خشایار الوند که ساعاتی پیش درگذشت چند روز گذشته گفت: متن فیلمنامه کار آماده است و موقعیت های طنزی را در این اسپیشال اپیزود شب عید درنظر گرفتیم که به واقع قهقهه می زنند و قدری از این آلام زمانه شان کاسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به اینکه همیشه دنبال سرگرم کردن و شاد کردن مردم بوده ایم، خاطرنشان کرد: هیچ وقت نیت رفتار تصنعی با مخاطب نداشتیم و با خلاقیت به سراغ شاد کردن و سرگرم کردن مخاطب بوده ایم. بارها گفته ام موقعیت‌های "پایتخت" در مقایسه با کارهای دیگر خیلی رئال و باورپذیر است و تقریبا فانتزی نیست. در این اپیزود ویژه هم همین کار را انجام می‌دهیم.  

الوند با اشاره به ادامه موقعیت های پایتخت بعد از یک سال و نیم اتفاقات داعش، گفت: حدود یک و نیم سال بعد از سفر و اتفاقات سوریه در اپیزود شب عید اتفاق می افتد. همان طور که خانم غفوری گفتند همه بازیگران پایتخت با اینکه گرفتار بودند در این تک قسمت حضور دارند. از طرفی علیرضا خمسه هم گفته بود باباپنجعلی هم در ادامه پایتخت حضور دارد چون کشتن بابا پنجعلی به صلاح نبود.

محسن تنابنده طراح و بازیگر پایتخت هم  گفت:واقعا یک نویسنده خلاق را از دست دادیم و الان با آلام و ناراحتی که دارم می توانم بگویم بدون خشایار الوند ادامه پایتخت سخت است.

الهام غفوری تهیه کننده سریال پایتخت  گفت: مراسم تشییع خشایار الوند را بعد از پایان مراحل پزشکی قانونی اعلام می کنیم. ولی می دانم بعید است فردا انجام شود؛ نمی دانم با این عزایی که برای پایتختی ها آغاز شد چگونه از چند روز آینده کار شب عید را کلید بزنیم. الوند فقط یک نویسنده عادی نبود او راهبر و طراح بزرگی برای ساخت موقعیت های طنز رئال و باورپذیر بود.

به گزارش تسنیم، خشایار الوند نویسندگی سریال‌هایی چون مردهزارچهره شب های برره باغ مظفر پایتخت علی البدل قهوه تلخ و غیره را در کارنامه کاری خود دارد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: الهام غفوری پایتخت تشییع جنازه خشایار الوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۲۶۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام

در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم  آمده است:بار دیگر رجعت سردارانِ عشق و غربت، رایحه روحانی شهادت و شمیم خوش شهیدان بی‌نام و بی‌نشان، این ایستاده‌ترین افتادگان برخاک و سفیران افلاک، در تقارن با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، شهرمان را آغشته به عطر کربلا نموده و پرچم شکوه‌شان بر دل‌های عاشقان به اهتزاز در آمده است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، از مردم عزیز، انقلابی و شهیدپرور استان قم دعوت می‌نماید، تا با حضور در آیین تشییع پیکر مطهر دو شهیدگمنام (از کربلا تا جمکران در آغوش امام)، در روز جمعه ۱۴ اردیبهشت، مصادف با شب شهادت رئیس مکتب، امام صادق علیه السلام، بار دیگر پیوند و پیمان ابدی خود با آرمان سرخ و عاشورایی شهدا و اعلام آماده باش محضر قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا لتراب مقدمه الفداء را اعلام نمایند. 

زمان: روز جمعه چهاردهم اردیبهشت، ساعت ۱۶:۳۰ 
مکان: انتهای بلوار پیامبر اعظم (ص) - میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مراسم تشییع شهید «مرتضی غلامی (دشتی نظری)» در روستای «خواجه گیر»
  • جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محمد شفیع فیضی زاده در ایلام
  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس
  • اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید عشیری لیوسی
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان