Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@15:57:50 GMT

مجمع سالانه هیات خراسان رضوی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۲۶۶۰۲

مجمع سالانه هیات خراسان رضوی برگزار شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجمع سالانه هیات والیبال استان خراسان رضوی روز پنجشنبه نهم اسفند ماه با حضور افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال برگزار شد. در این جلسه مهدی نیکوئی سرپرست هیات، امیر زارعی معاون ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان استان، نماینده هیات های شهرستانی، مدیر عامل باشگاه پیام خراسان و نماینده داوران و دیگر اعضای مجمع حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از صحبت های افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال، گزارشی از عملکرد مالی و برنامه های اجرایی سال 1397 هیات والیبال خراسان رضوی ارائه شد و همچنین برنامه های این هیات برای سال 1398 نیز برای حاضرین تشریح شد که با رای مثبت مجمع همراه بود. همچنین افشین داوری سرپرست فدراسیون در این مجمع از تلاش های این هیات و نیکوئی سرپرست هیات در ماه های قبل قدردانی کرد.
 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان خراسان رضوی خراسان رضوی مدیرکل ورزش و جوانان معاون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۲۶۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر

ایسنا/خراسان رضوی رئیس هیات شمشیربازی خراسان رضوی گفت: لیگ برتر پسران کشور به زودی برگزار می‌شود و تیم قدرتمندی برای اعزام به این دور از رقابت‌ها تشکیل شده‌است.

علی یعقوبیان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برنامه‌های هیات شمشیربازی خراسان رضوی در نیمه اول سال ۱۴۰۳، اظهار کرد: طی سال جاری در اولین مرحله انتخابات هیات را پیش رو داریم که اگر همه چیز به خوبی پیش برود برنامه‌های خود را با قدرت پیش خواهیم برد. خوشبختانه با توجه به انگیزه و توان شمشیربازان خراسانی هم اکنون ۵ بازیکن ملی پوش در بخش های مختلف داریم که یک بازیکن در تیم ملی فلوره، ۳ بازیکن در تیم ملی اپه و یک بازیکن در تیم ملی سابر هستند.

وی افزود: لیگ برتر پسران کشور را در پیش داریم که تیم قدرتمندی برای اعزام به این دور از رقابت‌ها تشکیل شده است. همچنین تیم دختران در دور رفت لیگ برتر سوم شدند که امیدواریم سومی را حفظ کنند که در کشور صاحب مقام باشیم.

رئیس هیات شمشیربازی خراسان رضوی در ادامه عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده با توجه به مناسبات، مسابقات داخلی را در پیش داریم که در ماه مبارک رمضان مسابقات جام رمضان با استقبال مطلوب بازیکنان برگزار شد، که در بخش اپه زیر ۱۴ سال دختران ساجده سادات قریشی موفق به کسب مقام اول شد و الهه رزق خواه مقام دوم و بنیتا طلایی و فاطمه رزق‌خواه موفق به کسب رتبه سوم مشترک شدند. همچنین در بخش اپه بزرگسالان بانوان مهشید نیازی مقام اول را کسب کرد و تیام عباس نژاد، الینا عرفانیان و آیلین علی اکبری به ترتیب دوم و مقام سوم مشترک را کسب کردند.

یعقوبیان در پایان به تمرکز بر رده سنی پایه تاکید کرد و گفت: هم اکنون در حال سرمایه گذاری در رده سنی پایه هستیم که ان‌شاءالله بتوانیم در این حوزه نیز صاحب مقام باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و هرات افغانستان
  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی