Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و انهدام 6 کیلو متر لوله انتقال سوخت از خشکی به دریا در شهرستان سیریک خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ عباسعلی بهدانی فرد در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان سیریک با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی و همکاری خوب مردمی چندین نقطه از سواحل حوزه استحفاظی شهرستان، قاچاقچیان را که اقدام به لوله گذاری جهت قاچاق سوخت از داخل روستا به دریا کرده بودند را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قاچاقچیان از این طریق در کمترین زمان سوخت‌های قاچاق را به لنج ها، انتقال و سپس به کشورهای حاشیه خلیج فارس و دریای عمان قاچاق می کنند که پس از انجام اقدامات کارشناسی، محل های اختفاء لوله‌های قاچاق سوخت که به صورت ماهرانه در زیر زمین جایگذاری و تعبیه شده بود در ساحل روستای زیارت بزرگ و همچنین چندین محل دپو سوخت قاچاق در مسیر لوله های جا سازی شده شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل اکیپی مشترک با پایگاه دریابانی این شهرستان به محل، اعزام که در ابتدا یک خط لوله 4 اینچی به طول 2 هزارو 500 متر جهت انتقال سوخت قاچاق از اسکله روستای زیارت بزرگ داخل دریا به سمت روستا و عبور از ساحل به سمت روستا از زیر زمین استخراج کردند.

این مقام انتظامی استان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه انتقال لوله های مکشوفه به یگان انتظامی غیرممکن بود با هماهنگی قضایی در محل، معدوم و مجددا دوخط لوله دیگر هرکدام به طول هزارو 500 متر در نزدیکی روستا به سمت ساحل، شناسایی و ضمن استخراج از زیر زمین، معدوم شدند.

وی ادامه داد: در ادامه به تعداد 2 مخزن فلزی وبتنی که در عمق زمین به طرز ماهرانه ای جاساز شده بوده برخورد که به علت عدم امکان انتقال مخازن، مقدار 60 هزار لیتر گازوییل کشف شده و با 5 دستگاه خودرو به یگان، انتقال و مخازن مربوطه در محل تخریب شدند.

سرهنگ بهدانی فرد اذعان کرد: در این طرح عامل اصلی تعبیه و انتقال لوله های انتقال سوخت از خشکی به دریا، شناسایی و هماهنگی های قضایی لازم برای دستگیری گردانندگان باند مارموز ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: قاچاق قاچاق اخبار حوادث دریا شهرستان شناسایی هرمزگان انتقال عکس فیلم بازداشت زن دختر تصاویر پسر یک زن آب زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۲۶۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاق چوب در بندر پارسیان

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی شهرستان پارسیان از کشف ۱۵ تن چوب قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان سرهنگ محمد رستمی امروز ۸ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران ایست و بازرسی ایستگاه بازرسی لاورچهو شهرستان بندر پارسیان، حین کنترل خودرو های عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو کامیون مشکوک و جهت بررسی بیشتر دستور توقف دادند.

وی افزود: در بازرسی دقیق صورت گرفته از خودرو مذکور ۱۵ تن چوب قاچاق کشف و ضبط و در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق در این شهرستان با قدرت بیشتر و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • دپو بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین