Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مرضیه اسدی ذاکر، رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان داشت: مهر ماه سال جاری مصادف با پنجاهمین سالگرد تأسیس دانشکده پرستاری و مامایی جندی شاپور اهواز است  و تا پایان سال تعداد اعضای هیئت علمی در این دانشکده ۵۱ نفر خواهند رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مقطع کارشناسی گروه پرستاری حدود ۴۰۵ دانشجو، ارشد ۱۳۸ نفر و دکترای تخصصی ۲۳ نفر و همچنین در گروه مامایی در مقطع کارشناسی ۱۴۰، ارشد ۱۰۳ نفر و در دوره دکترای تخصصی ۹ نفر و در سطوح کارشناسی، ارشد و دکترای تخصصی تربیت می‌شوند و در رشته کارشناسی اتاق عمل هم به صورت پیوسته ۱۳۴ نفر و به صورت ناپیوسته ۸۵ نفر مشغول تحصیل هستند.

اسدی ذاکر عنوان کرد: یک سری مراکز اقماری هم داریم که شامل مجتمع عالی سلامت ایذه، رامهرمز، مسجدسلیمان و دانشکده بستان است که بیش از ۲۷۱ دانشجو در این مراکز مشغول تحصیل هستند.

رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: رشته‌های ارشد پرستاری این دانشکده شامل کودکان، داخلی جراحی، روان پرستاری، پرستاری ویژه بزرگسالان و سلامت جامعه است و در مقطع ارشد مامایی رشته آموزش با گرایش مامایی، مدیریت، بهداشت باوری و رشته مشاوره در مامایی را داریم.

وی در پایان بیان کرد: دانشگاه جندی شاپور اهواز یکی از ماندگارترین دانشگاه‌های علمی جهان است و در مهر ماه سال ۴۷ بنیاد اولیه این دانشکده بوده که در محل باغ معین کنونی شهر اهواز تأسیس شد.

انتهای پیام/م

افزایش اعضای هیئت علمی دانشکده پرستاری و مامایی اهواز  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اخبار پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۲۶۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور

دریافت 20 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران امروز با حضور انسیه خزعلی معاون رییس جمهور، قاسم عمو عابدینی معاون وزارت علوم تحقیقات و فناوری، محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران و زهرا ناظم بکایی رییس دانشگاه الزهرا افتتاح شد.

رییس دانشگاه تهران در این مراسم با اعطای حکمی انسیه خزعلی معاون رییس جمهور را به عنوان عضو وابسته هیات علمی و عضو هیات اجرایی جذب هیات علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی و منصوب کرد.

خزعلی در واکنش به این حکم گفت: من هیچ مسئولیتی را اگر نتوانم کار کنم قبول نمی کنم.

محمد مقیمی، همچنین جمیله علم الهدی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و همسر رییس جمهور را به عنوان عضو دیگر هیات اجرایی جذب هیات علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی کرد.

در ادامه رییس دانشگاه تهران فاطمه یزدیان دانشیار دانشکدگان علوم وفناوری های میان رشته ای را به ریاست این دانشکده منصوب کرد.

کد خبر 6094351

دیگر خبرها

  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • دو عضو هیات ‌علمی‌ دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • عنوان قدیمی‌ترین نماد نهاد‌های علم جهان به دانشگاه تهران اعطا شد
  • عنوان قدیمی‌ترین نماد نهاد‌های علم جهان یونسکو به دانشگاه تهران اعطا شد
  • مقیمی: سابقه دانشگاه جندی‌شاپور به دانشگاه تهران منضم شد
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • سابقه دانشگاه جندی شاپور به دانشگاه تهران منضم شد