Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهران قربانی معاون حمل و نقل جاده‌ای در مراسم گردهمایی روسا و مدیران ادارات کل راهداری کشور با بیان اینکه ۸ اصل رضایت‌مندی مردم در امور راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در نوروز ۹۸ باید توسط مدیران کل ادارات راهداری رعایت شوند، گفت: اصل اول ایجاد اعتماد و اطمینان‌بخشی است که باید با حضور مؤثر، به موقع و مشهود عوامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در دستور کار قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اصل مردم‌داری و مسئولیت‌پذیری حرفه‌ای باید توسط تمامی راهداران در نوروز ۹۸ رعایت شود.

قربانی افزود: اصل ارائه خدمات حمل و نقل مناسب؛ ایمن، راحت، سریع و اقتصادی  است که باید در این حوزه رعایت شود تا مسافران در ایام نوروز سفر راحتی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: رشد ۲۰ درصدی قیمت بلیت اتوبوس از ۲۵ اسفند / شکایت‌ مسافران از امداد‌ خودرو‌های جاده‌ای افزایش یافت 

معاون حمل و نقل جاده‌ای به اصل چهارم در امور راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اشاره کرد و گفت: اصل چهارم، اصل تأمین راه مناسب از جمله راه هموار، خود مصرف بودن راه به ویژه برای رانندگان غیرحرفه‌ای و ناآشنا با مسیر و بخشندگی نسبی راه از دیگر اصل‌هایی است که باید برای رضایت‌مندی مردم رعایت شوند.

وی افزود: اصل لزوم آمادگی برای حوادث محتمل و غیرمترقبه، اصل اطلاع‌رسانی صحیح، موثر و به هنگام مخاطبین، اصل ارتقا توان مدیریت راهبردی و گینامیک (پویا) و نمایش انسجام تشکیلاتی و اصل پارتو در اولویت قرارگیری اقدامات مهم و عدم اعتلاف وقت برای موضوعات کم‌اهمیت از دیگر اصل‌هایی است که راهداران باید در این بخش رعایت کنند.

قربانی با بیان اینکه به مردم باید مثل اعضای خانواده خود نگاه کنیم، گفت: راهداران باید تمامی تلاش خود را برای ایجاد سفری ایمن انجام دهند.

معاون حمل و نقل جاده‌ای اظهار کرد: راهداری در یک مثلث قرار دارد که اولین رأس آن عشق، دومین رأس آن سخت‌کوشی و سومین رأس آن تواضع و گذشت است.

گردهمایی روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های سراسر کشور امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای بررسی تمهیدات و اقدامات نوروز ۹۸ برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی اخبار اقتصادی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۲۶۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا

به گزارش خبرنگار مهر، رضا اکبری بعد از ظهر شنبه در جریان بازدید از روند اجرایی پروژه بزرگراه آستارا – آستارا اظهار کرد: این پروژه به طول یک هزار و ۴۰۰ متر در نقطه مرزی بین جمهوری اسلامی ایران و کشور آذربایجان در حال احداث بوده و نقش بسزایی در حمل و نقل ترانزیتی ایفا می‌کند.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با بیان اینکه این بزرگراه در کنار پایانه مرزی جدید در کاهش بار ترافیکی کامیون‌ها اثر گذار خواهد بود، افزود: قطعاً همکاری دستگاه‌های همسو به پیشبرد این پروژه کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: پروژه بزرگراه آستارا _آستارا شامل یک دهنه پل بزرگ به طول ۳۲ متر، دور برگردان غیر همسطح، ساختمان اداری مرزبانی، آبرو و زیرگذر می‌باشد.

اکبری با بیان اینکه پروژه بزرگراه آستارا- آستارا ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: امیدواریم تا پایان شهریورماه این پروژه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: با توجه به تردد میانگین روزانه ۳۰۰ کامیون به خارج از کشور از طریق مرز آستارا، توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل بین المللی در این شهرستان ضروری می‌باشد.

گفتنی است؛ در بازدید معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان از روند اجرایی پروژه بزرگراه آستارا - آستارا و در جلسه‌ای با حضور مشاور و پیمانکار پروژه، موانع و مشکلات اجرای پروژه مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 6090391

دیگر خبرها

  • ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان/ ایمنی در همه کارها اولویت دارد
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی در سال ۱۴۰۲/ تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" با طراحی و تولید محصولات جدید
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • کسب سهم مناسب از بازار با کار گروهی در سال ۱۴۰۲
  • مدیرعامل بانک ملی:کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی
  • کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی در سال ۱۴۰۲/ تحقق شعار “جهش تولید با مشارکت مردم” با طراحی و تولید محصولات جدید