Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ترحمی ظهر امروز در یازدهمین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان‌ یزد اظهار داشت: همه رسالت و وظایف روابط عمومی دستگاه‌های استان و نهادهای عمومی در سه اصل شجاعت و شهامت در بیان حقایق و وظایف، وفاداری به نظام و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا و پاکی و صداقت در انجام وظیفه خلاصه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: لازم است انجام وظایف و رسالت‌ها در حوزه روابط عمومی و مسئولیت سازمانی همراه با خلاقیت، نوآوری و ابتکار باشد و شیوه‌های اطلاع رسانی و رسانه‌ای ما متناسب با شرایط روز و اقتضائات جامعه تغییر و پیشرفت کند.

ترحمی خاطرنشان کرد: با توجه به گسترش ارتباطات و وجود فضای مجازی، روابط عمومی‌ها باید پاسخگوی شایعات و شبهات مطرح شده در سطح جامعه باشند و دیگر شیوه‌های سنتی در اطلاع‌رسانی پاسخگوی این حجم گسترده اطلاعات نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه مردم رکن اصلی امنیت هستند، خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی شفاف و بیان دستاوردهای نظام و دولت به منظور افزایش امید و رضایتمندی جامعه، افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی از مؤلفه‌های امنیت پایدار است.

‌ترحمی با بیان اینکه وظایف مدیران و کارشناسان در روابط عمومی دستگاه‌های دولتی و نهادهای عمومی نباید فقط یک اطلاع رسانی یک سو و یک طرفه باشد؛ از اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان ‌خواست علاوه بر عمل به وظایف رسالت بین بخشی و فرابخشی را نیز مدنظر قرار دهند، چشمان بیدار نظام و جامعه ‌و در کنار مردم باشند و به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان نقش‌آفرینی کنند.

کد خبر 4555564

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری یزد یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۲۸۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: با بررسی جدیدترین و آخرین نقشه‌های هواشناسی و به دلیل ماهیت رگباری بارش‌ها که با رعدو برق، احتمال تگرگ و وزش باد نسبتاً شدید نیز همراه خواهد شد.

وی افزود: به دلیل احتمال وقوع سیلاب‌های محلی و مخاطراتی که به همراه خواهد داشت هشدار نارنجی فقط برای روز جمعه صادر شد.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: اطلاع رسانی‌های لازم به مسئولان استانی و نیروهای ذیربط انجام شد و اطلاع رسانی‌های لازم در استان صورت گرفت.

رحمان نیا افزود: احتمال آبگرفتگی و لغزندگی معابر، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها در استان وجود دارد بنابراین شهروندان در کنار حاشیه رودخانه‌ها تردد نکنند.

کد خبر 6095160

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • خلجی: مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند
  • هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • فرصت سوزی و خستگی برای امروز کشور ممنوع است
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود