Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، عمران خان، نخست وزیر پاکستان اعلام کرد این کشور خلبان بازداشت شده هندی را به عنوان اقدامی صلح جویانه آزاد خواهد کرد.

به دنبال تشدید تنش‌ها بین دو کشور همسایه هند و پاکستان، نمایندگان حزب حاکم نارندرا مودی، نخست وزیر هند اقدام نظامی بیشتر علیه پاکستان را خواستار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نارندرا مودی قرار است عصر امروز پنجشنبه خطاب به ده‌ها هزار نفر از کارگران و داوطلبان حامی حزب بهاراتیا جاناتا در سراسر کشور سخنرانی کند؛ این سخنرانی در واقع به منزله "بزرگ‌ترین ویدئو کنفرانس جهان" است که با هدف جلب حمایت در آستانه انتخابات بهار آینده در هند صورت می‌گیرد.

مقامات احزاب مخالف در هند در پیامی توئیتری، لغو سخنرانی نارندرا مودی را در بحبوحه تنش‌های هند با پاکستان خواستار شدند.

حریم هوایی پاکستان نیز روز پنج شنبه برای دومین روز متوالی همچنان بسته است.

شب گذشته ساکنان مظفر آباد، شهر اصلی در منطقه کشمیر تحت کنترل پاکستان از بیم حملات تلافی جویانه هند پس از اقدام اسلام آباد به ساقط کردن دو فروند هواپیمای هند و به اسارت گرفتن یکی از خلبانان آنها در خاموشی کامل به سر بردند.

پلیس پاکستان نیز اعلام کرد نیرو‌های این کشور که در منطقه مورد مناقشه کشمیر مستقر شدند، شب گذشته با نیرو‌های هندی به تبادل آتش پرداختند و روستاییان ساکن مناطق نزدیک خط کنترل در منطقه کشمیر مورد مناقشه دو کشور مجبور شدند به مناطق امن‌تر بروند.

محمد طاهر از مقامات پلیس پاکستان اعلام کرد گلوله باران مرزی روز پنج شنبه نیز ادامه یافت، اما هیچ تلفاتی نداشته است.

ساختمان‌های دولتی در شهر مظفر آباد مرکز کشمیر تحت کنترل پاکستان اکنون به عنوان سرپناه برای کسانی در نظر گرفته شده است که به دلیل تشدید تنش‌ها ناگزیر به ترک خانه‌های خود شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هند آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۲۸۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.    در پایان فینال رقابت‌های تپانچه در رده سنی بزرگسالان نتایج زیر به دست آمد:    ۱- مینا قربانی از همدان    ۲- مهسا نیک‌نفس از اصفهان    ۳- زهرا صفری از تهران    مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی، نایب رئیس فدراسیون برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ایرلند و اسپانیا خواستار به‌رسمیت شناختن کشور فلسطین هستند
  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • افزایش سرعت سقوط آزاد سوناک بعد از انتخابات محلی انگلیس
  • انتقاد روسیه از مواضع نخست‌وزیر انگلیس نسبت به اوکراین
  • واردات ۱۳۴ میلیون دلار برنج هندی در ۲ ماه
  • قهرمانی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی در کشور
  • تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی قهرمان کشور شد
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • دو نشان طلا، حاصل تلاش تیراندازان همدان در مسابقات آزاد کشور
  • ملی‌پوش مازندرانی تیراندازی، قهرمان کشور شد