Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اجرای تحریم‌های مختلف علیه ایران به روش‌های گوناگون توسط آمریکا انجام شده و به تازگی، تحریم‌های جدید از طریق محدودیت در نقل و انتقال مالی نرم‌افزارهای ایرانی صورت گرفته است. مدتی است که دارندگان ایرانی گوشی‌های آیفون در پرداخت سرویس‌های مختلف برنامه‌های گردش مالی از جمله آپ، بله و اسنپ دچار اختلال شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اپل با ایجاد محدودیت در اپلیکیشن‌های مالی ایرانی، امروز نیز نقل و انتقال مالی روی اپلیکیشن‌های مالی را روی گوشی‌های آیفون از کار انداخت. کاربران برنامه‌هایی مانند آپ و اسنپ به تازگی پیامک‌هایی دریافت می‌کنند که نشان می‌دهد این برنامه‌ها روی گوشی‌های آیفون از کار انداخته شده‌اند.

این محدودیت‌ها در نقل و انتقال مالی از طریق نرم‌افزار‌های موبایلی از سوی اپل در حالی صورت می‌گیرد که این کمپانی هیچ توضیح رسمی را تاکنون در این باره مطرح نکرده اما به نظر می‌رسد که این مشکلات به دلیل تحریم‌های وارد شده از سوی آمریکا برای ایرانی‌ها به وجود آمده باشد. در پی این محدودیت‌ها، دست کم ۲۰ میلیون کاربر گوشی‌های آیفون در ایران آزرده شده‌اند و نمی‌توانند در برنامه‌های ایرانی تراکنش مالی انجام داده‌اند.

یکی از اپلیکیشن‌هایی که با این تحریم مواجه شده، برنامه «بله» است که در پیامک ارسال شده توسط این شرکت مشخص شده است که این مشکل با حذف برنامه نصب شده از طریق اپ استور و نصب دوباره آن از طریق سیب‌اپ، رفع خواهد شد و برای سایر برنامه‌ها نیز ممکن است از این طریق مشکل برطرف شود.

انتهای پیام/

از کار افتادن برنامه‌های ایرانی روی گوشی‌های آیفون

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری فضای مجازی محصولات اپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۲۸۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) پخش اذان از گوشی کارشناس شبکه BBC وسط پخش برنامه زنده

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبر انلاین

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) پخش اذان از گوشی کارشناس شبکه BBC وسط پخش برنامه زنده
  • اطلاعات جدید از آیفون ۱۶ و چیدمان جدید دوربین‌ها
  • فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت
  • اندروید امن‌تر است یا iOS؟
  • افشای طرح آیفون ۱۶؛ سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد
  • تصاویر | افشای طرح آیفون ۱۶ | سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود
  • ظاهر آیفون۱۶ لو رفت/ چیدمان جدید دوربین‌ها/ عکس
  • جزئیات هوش مصنوعی آیفون لو رفت!