Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای ریاستی لیبی و فرمانده نیروهای موسوم به ارتش ملی این کشور در نشستی که درابوظبی داشتند، درباره لزوم اتمام دوره انتقالی در لیبی به اتفاق نظر رسیدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، هیئت سازمان ملل در لیبی امروز (پنج‌شنبه) اعلام کرد، فائز السراج، رئیس شورای ریاستی لیبی و خلیفه حفتر، فرمانده نیروهای موسوم به ارتش ملی این کشور در نشست خود در ابوظبی که با دعوت و حضور غسان سلامه، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در لیبی برگزار شد، درباره لزوم اتمام مرحله انتقالی در لیبی به توافق نظر رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این دو در نشست ابوظبی در مورد برگزاری انتخابات سراسری جهت حفظ ثبات در لیبی و یکپارچه‌سازی نهادهای این کشور توافق کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليبي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۲۸۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از رسیدگی این سازمان به بیش از ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار پرونده در سال ۱۴۰۲ خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عباس مسجدی آرانی؛ رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در جلسه امروز (دوشنبه 10 اردیبهشت) شورای عالی قوه قضاییه به ارائه آماری از میزان و نوع پرونده‌های رسیدگی شده در مراکز پزشکی قانونی طی سال گذشته پرداخت و گفت: طی سال 1402 در 450 مرکز پزشکی قانونی سطح کشور، بیش از 2 میلیون و 150 هزار پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت که از این تعداد، 87 درصد مربوط به معاینات بالینی، حدود 7 درصد در زمینه خدمات آزمایشگاهی، نزدیک به 3.5 درصد مربوط به معاینات اجساد و حدود 1.5 درصد در حوزه کمیسیون‌های تخصصی بوده است.

تمام آنچه باید درباره "پزشکی قانونی"، "کالبدگشایی"، "گواهی فوت" و "جواز دفن" بدانید

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • لزوم توسعه مراکز جوار کارگاهی برای تربیت نیروی متخصص
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • اتمام ۱۵فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری
  • تابستان ۱۴۰۴ حفاری خط ۲ متروی شیراز به اتمام می‌رسد
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان