Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله عبادی با بیان اینکه بوی بی عدالتی به مشام می رسد، گفت: نظام جمهوری اسلامی بر اساس قانون اساسی و اسلام ناب تشکیل شده است اما در صحنه میدانی می بینیم که مظاهری از رده های فکری غیر اسلامی و وابستگی به بیگانه در جامعه وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» ظهر امروز (پنج شنبه 9 اسفند) در اجتماع بزرگ طلاب و روحانیون شهرستان های زیرکوه و قاین اظهار داشت: در زمانی هستیم که به آن از قول انبیا بشارت به آخرالزمان داده شده و در برخی از روایات آمده است که آخرالزمان بهترین و بدترین زمان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

                                                                    

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در آخرالزمان دو مکتب کمونیسم شرق و لیبرالیسم غرب به بن بست رسیده اند، افزود: در این زمان خلا فکری برای بشر یا همان پوچی، خودکشی، سرخوردگی و جنون را ایجاد کرده اند.

 

به گوش رسیدن صدای شکستن استخوان های غرب

وی با اشاره به اینکه در شرایطی که کمونیسم و لیبرالیسم حاکم بر شرق و غرب بودند انقلاب اسلامی به وجود آمد، ادامه داد: انقلاب اسلامی یک مسئله غافل کننده برای این دو مکتب بود و بسیار تلاش کردند و وعده دادند تا این انقلاب نابود شود اما نشد.

 

آیت الله عبادی در ادامه گفت: امروز 22 بهمن بعد از 40 سال بر خلاف وعده های غرب و شرق باشکوه تر از همیشه برگزار شد و اکنون صدای شکستن استخوان های ابر قدرت غربی به گوش می رسد.

 

نظام جمهوری اسلامی پیشرفته ترین نظام در جهان

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نقش عجیبی را در دنیا ایفا کرد، اظهار داشت: حرکت هایی که در دنیا شروع می شود را ببینید دشمن چگونه برخورد می کند و چه بلایی سر آن می آورد و غرب به متلاشی و ویران کردن شهرها می پردازد اگر کشوری جلوی آنان بایستد به طور مثال مصر را ببینید با آن چه کردند اما با جمهوری اسلامی نتوانستند این کارها را بکنند چون انقلاب اسلامی یک معجزه بود.

 

وی با توجه به اینکه نظام جمهوری اسلامی بر اساس قانون اساسی و اسلام ناب تشکیل شده است، افزود: بهترین قانون اساسی را داریم به این دلیل که تمام ارزش های انسانی و اسلامی در آن وجود دارد اما در صحنه میدانی می بینیم که مظاهری از رده های فکری غیر اسلامی، بی عدالتی و وابستگی به بیگانه در جامعه وجود دارد و بوی بی عدالتی به مشام می رسد.

 

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه پیشرفته ترین نظام در دنیا نظام جمهوری اسلامی است، ادامه داد: مشکل مردم این است که قوانین اساسی چگونه می خواهد پیاده شود و قدم های بزرگی در 40 سال گذشته برداشتیم اما کافی نیست تا به آرمان های انقلاب برسیم و باید گام دوم انقلاب را برداریم و به کارشناسی کردن مشکلات بپردازیم.

 

نارضایتی مردم از نحوه پیاده کردن نظام جمهوری اسلامی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه گله کرد: از اول انقلاب اسلامی تاکنون هر دولتی که زوی کار آمده است بر اساس سلیقه و حزب خودش سیاستی را پیاده کرده و به دنبال پیاده کردن سیاست نظام جمهوری اسلامی نبوده است.

 

وی با بیان اینکه هوشیاری مردم را باید تبریک بگوییم، ادامه داد: مردم با تمام مشکلاتی در این پیام وحدت دارند که این نظام از نظر فقهی و دینی تکمیل است و نارضایتی ما از نظام نیست بلکه از نحوه پیاده کردن نظام است.

 

لزوم تغذیه فکری مسئولین از مکتب اسلام

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی سه مرحله پیش رو داریم، افزود: مرحله اول این است که یک دولت اسلامی نه حزبی و نه سلیقه ای داشته باشیم و مهم ترین کار دولت اسلامی این است که جامعه خود را از نظر مکتب اسلام غنی کند و نه این که بگویند به زور نمی توانیم مردم را به بهشت ببریم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه هر مسئولی باید بیش از هر چیز تغذیه فکری از مکتب اسلام داشته باشد، گفت: اگر جامعه اسلامی شود همه زمینه های رشد مردم فراهم خواهد شد و نباید زمینه های لغزنده را فراهم کنند که یک عده سرگرم سگ و گربه، موسیقی و یا پول شوند و این دولت که اسلامی نیست و کار دولت اسلامی این است که جامعه را تربیت الهی کند.

 

وی با توجه به اینکه مرحله دوم این است که جامعه اسلامی سرمایه گذاری بر روی فرهنگ کند، ادامه داد: اگر فرهنگ درست شود مسائل اقتصادی، نظامی و هر امری که سر منشا آن فرهنگ است درست خواهد شد و آزادی به معنای صحیح و دینی از فرهنگ بر می انگیزد.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه تشکیل تمدن اسلامی مرحله سوم است، گفت: مهم ترین کار ما قدم برداشتن در مرحله دوم انقلاب بعد از 40 سالگی است و حوزه های علمیه طلایه داران اجرای گام دومی هستند که رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.

 

نظام جمهوری اسلامی هیبت امریکا را شکسته است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز دنیای استکبار گرفتار جنون شده و می خواهد با کشتار به حکومت برسد، افزود: این راهشان به جایی نمی رسد و طرح های آنان در دنیا امروز شکست خورده است.

 

وی با توجه به اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی هیبت امریکا را شکسته است، گفت: امروز در بهترین موقعیت قرار داریم اما شگردهای خاص هالیوودی این طور می گویند که کاری در ایران انجام نشده در حالی که دروغ است و اتفاقات و پیشرفت های خوبی در کشور افتاده است.

 

آیت الله عبادی در پایان با بیان اینکه اسلام از آن تمام انسان های جهان است، ادامه داد: باید به جهان صادر کنیم و با اندیشه مکر و حیله و کشتار بشر کار به جایی نمی برد و ملت های مختلف دنیا منتظر ارائه آرمان های انقلاب توسط شما جوانان و محصلین هستند.

 

 

پایان پیام/573

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان استعفای ظریف شبستان خبرگزاری محمد جواد ظریف مقام معظم رهبری مجلس ظریف حضرت زهرا س حوزه علمیه گام دوم انقلاب نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نظام جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۲۸۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا حسنی آهنگر در نشست با رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) اظهار کرد: هدف ما دستیابی به مکتب دانشگاهی تراز انقلاب اسلامی بوده که مبتنی بر اندیشه امامین انقلاب که همان قرائت اسلام ناب است.

وی با بیان اینکه ۱۵ سالی است در این حوزه را کار کردیم، گفت: الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم و در دو برنامه پنج‌ساله این الگو را پیاده‌سازی کردیم که مورد توجه ریاست‌جمهور قرار گرفت. بعد از گزارش‌های وزیر علوم و معاون اول ریاست‌جمهوری ایشان متقاعد شدند که بیایند دانشگاه را از نزدیک ببینند.

رئیس دانشگاه جامع امام‌حسین (ع) با اشاره به ضرورت نگاه راهبردی به شهر، استان، منطقه و جهان گفت: تمدن‌سازی اسلامی بر دو محور تربیت انسان‌های تراز تمدنی و تولید علم، فناوری و محصولات فن‌آورانه مبتنی بر نظریه‌پردازی شکل می‌گیرد که هر دو امر یادشده محصول و خروجی دانشگاه‌ها است.

حسنی‌آهنگر با بیان اینکه دانشگاه‌های ما در حوزه امنیتی-دفاعی فوق‌العاده درخشیدند، گفت: وعده صادق اتفاق خیلی‌بزرگی بود، چرا که به ۴ کشور صاحب سلاح اتمی شامل آمریکا، انگلیس، فرانسه و رژیم صهیونیستی حمله کردیم و فقط رژیم اسرائیل را نزدیم.

وی اضافه کرد: از جایی که نخستین پهپاد ما بلند شد، بیش از ۱۰۰ هواپیمای مختلف از جمله F-15، F-16 و F-35 در آسمان سوریه، عراق، اردن تا رژیم صهیونیستی بالای سر این پهپادها بودند. ناوهای جنگی در مسیر خلیج فارس، دریای عمان تا دریای سرخ بودند و سامانه‌های پدافندی فعال داشتند و با وجود اینکه آماده بودند، این عملیات صورت گرفت.

رئیس دانشگاه امام‌حسین (ع) جرئت اقدام و حمله به آمریکا را از ویژگی‌های انحصاری عملیات وعده صادق دانست و گفت: روس‌ها در ادوار مختلف جنگ سرد هیچ‌گاه جرئت حمله به آمریکا نداشتند و خود این اتفاق خیلی‌بزرگی است. به این ترتیب عملیات وعده صادق نقطه عطف ما برای تبدیل شدن به یک قدرت بین‌المللی و جهانی بود.

حسنی‌آهنگر افزود: در نتیجه این عملیات جهان ما را به عنوان قدرت برتر پذیرفت و پیام‌های بعد از این عملیات و اتفاقات بعد از آن نشانگر همین موضوع است. سایر ابرقدرت‌ها این نقاط عطف را مانند ما طی کرده بودند و وعده صادق ما را به مرز قدرت بین‌المللی رساند.

وی ادامه داد: بخش عمده‌ای از این قدرت کار فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها بوده که پیشتر زیر نظر سردار حسن تهرانی‌مقدم و امروز زیر نظر سردار حاجی‌زاده فعالیت می‌کنند. البته بر اساس داشتن کرسی‌های نخبگی می‌خواهیم به قدرت بین‌المللی برسیم و دنبال کشورگشایی نیستیم.

رئیس دانشگاه امام‌حسین (ع) گفت: نظام رتبه‌بندی دانشگاهی جهانی را آمریکایی‌ها طراحی کردند، برای هدایت مدیریت دانش در جهان است که نظام سلطه طراحی کرده و برای خودشان نظام فاخری است تا بتوانند با منطق خودشان بر جهان تسلط پیدا کنند.

حسنی آهنگر اضافه کرد: در دانشگاه امام حسین (ع) تلاش کردیم از این فضا خارج شویم و آینده جدیدی را خودمان کشف و ترسیم کنیم که مطالبه مقام معظم رهبری است. می‌کوشیم نظام مسائل انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران را در حراست از انقلاب اسلامی استخراج کنیم.

کد خبر 6092331

دیگر خبرها

  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • تربیت شدگان مکتب اسلام بهترین ذخایر آن هستند
  • شهید مطهری فرقان انقلاب بود
  • شهید مطهری با روحیات و نیازهای نسل جوان آشنایی کامل داشت
  • مطهری امام
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش