Web Analytics Made Easy - Statcounter

پارلمان انگلیس نسخه اصلاح‌شده بریگزیت را که ترزا می نخست وزیر تقدیم پارلمان کرده، تایید کرد؛ نسخه‌ای که امکان تعویق در خروج را فراهم می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری دویچه وله، قانونگذاران انگلیسی حمایت خود را از یک برنامه سه مرحله‌ای اعلام کردند که این برنامه این اجازه را به آنها می‌دهد که خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را به تعویق بیندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارلمان با طرح سه مرحله‌ای که می ارائه کرده موافقت کردند که به او فرصت بیشتری برای مذاکرات مجدد در زمینه تواقق دست یافته شده با بروکسل در سال ۲۰۱۸ را می‌دهد.

می گفت، اگر در ایجاد اصلاحات ضروری در دستیابی به موافقت پارلمان شکست بخورد نمایندگان می‌توانند ۱۳ و ۱۴ مارس به خروج بدون توافق در ۲۹ مارس یا تعویق آن رای دهند.

نمایندگان با اکثریت قاطع با اصلاحیه‌ای که یک نماینده حزب کارگر ارائه کرده و می را به موعد زمانی ملزم می‌کند، مواقفت کردند. این اصلاحیه با ۵۲۰ رای در مقابل ۲۰ رای به تصویب رسید.

برخی از قانونگذاران بر این باورند که باید بریگزیت که قرار است در ۲۹ ماه مارس انجام گیرد به تعویق بیفتد و برخی نیز خواهان خروج انگلیس بدون توافق با اتحادیه اروپا هستند.

 این در حالیست که حزب کارگر اعلام کرده‌ که به دنبال برگزاری دومین رفراندوم بریگزیت بوده و جرمی کوربین رهبر این حزب اپوزیسیون انگلیس گفته گزینه دومین رفراندوم بریگزیت روی میز قرار دارد.

وی ادامه داد: ما از یک رأی گیری عمومی برای بار دوم درباره بریگزیت حمایت می‌کنیم.

به تازگی نخست‌وزیر انگلیس گفت، برای پرهیز از خروج بدون توافق این کشور از اتحادیه اروپا به پارلمان اجازه خواهد داد تا در مورد تعویق سه ماهه اجرای این برنامه رأی‌گیری کند.

این تغییر آشکار در استراتژی سرسختانه ترزا می، نخست‌وزیر انگلیس پس از آن روی می‌دهد که تعداد زیادی از وزرای کابینه او در روزهای اخیر تهدید به استعفا کرده و حزب کارگر، حزب اصلی مخالف دولت نیز اعلام کرد که از برگزاری یک همه‌پرسی دیگر در مورد رابطه انگلیس با اتحادیه اروپا حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انگليس بریگزیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۲۸۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!

به گزارش "ورزش سه"، گری اونیل، سرمربی ولورهمپتون، از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس یک جلسه از همراهی تیمش محرومیت شده است. اونیل به دلیل رفتار نامناسب در شکست خانگی اخیر مقابل وستهام، برای بازی هفته این در لیگ برتر انگلیس مقابل منچسترسیتی از همراهی تیمش محروم خواهد بود.

ولورهمپتون پس از اینکه گل تساوی تیمش در بازی قبلی با بررسی VAR مردود اعلام شد، خشمگین شد و بعد از سوت پایان بازی با تونی هرینگتون، داور مسابقه، درگیر شد.

اونیل این تصمیم را "رسوایی" و "وحشتناک" توصیف کرد و گفته می‌شود که با هرینگتون در اتاق داوران هم صحبت کرده است. اتحادیه فوتبال انگلیس مدعی شد که "زبان و/یا رفتار اونیل در و یا اطراف اتاق داوران مسابقه نادرست و/یا تهدیدآمیز بود."

یک کمیسیون مستقل سه نفره حکم داده که اونیل برای یک بازی محروم خواهد شد و همچنین 9 هزار جریمه می‌شود و اتحادیه فوتبال انگلیس می‌تواند درخواست تجدید نظر علیه این تصمیم را بررسی کند.

اتحادیه فوتبال انگلیس این فصل رفتار بد مربیان را به شدت مورد بررسی قرار داده و قبل از تصمیم گیری در مورد اعتراض به رای اولیه، دلایل کتبی را بررسی خواهد کرد.

اگر اتحادیه فوتبال انگلیس به این نتیجه برسد که محرومیت برای یک مسابقه کافی نیست، اونیل ممکن است با محرومیت طولانی‌تری روبرو شود.

در اوایل این ماه، وینسنت کمپانی، سرمربی برنلی، به دلیل اعتراضاتش در تساوی 2-2 ماه گذشته مقابل چلسی، دو جلسه محروم شد. سید محرومیت او برای بازی دوم به حالت تعلیق درآمده و جریمه نقدی شد.

دیگر خبرها

  • شکایت علیه فوتبال: جان فوتبالیست‌ها بی‌اهمیت است
  • نطق‌ شنیدنی در پارلمان اروپا درباره حمله ایران به اسرائیل
  • فعال سیاسی اصلاح طلب: تحولات جهانی به سود ایران است
  • تیم جدید و اروپایی اکرم عفیف مشخص شد؟
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • پیشنهادات اروپایی برای رونالدینیوی قطری‌ها
  • اکرم عفیف: رونالدینیو قطری می‌تواند به اروپا برود
  • تورم بیشتر برای انگلیسی‌ها در سایه کنترل‌های جدید برگزیتی
  • تجمع حامیان و مخالفان قانون ماموران خارجی در تفلیس
  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی