Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ رضائی مسئول فضای مجازی سپاه خراسان جنوبی گفت: دوره تربیت مربی سواد رسانه‌ای با شرکت ۱۵۰ نفر از درخواست کنندگان این دوره در دانشگاه پیام نور بیرجند برگزار شد.

وی  با بیان اینکه در این دوره سعی شده است از اساتید کشوری استفاده شود افزود: سرفصل‌های ارائه شده در این دوره اقناع سازی، ْ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسیب‌های فضای مجازی، ْ. تفکر انتقادی و غربالگری رسانه‌ای است.

رضائی تصریح کرد: در این دوره آموزشی شرکت کنندگان با هدف تربیت مربیگری سواد رسانه‌ای آموزش داده می‌شوند که می‌توانند با تسلط بر مفاهیم سواد رسانه‌ای این مبحث مهم را در بین عموم مردم گسترش دهند.

مسئول فضای مجازی سپاه خراسان جنوبی ادامه داد: متاسفانه یکی از خلا‌های امروز فرهنگ عمومی جامعه نبود فهم عمومی صحیح و استفاده درست از فضای مجازی است که در این راستا باید سواد رسانه‌ای را در بین اقشار مختلف مردم گسترش داد.

وی بیان کرد: افراد آموزش دیده در این دوره در شبکه مربیان سواد رسانه‌ای استان عضو می‌شوند که همچنان به صورت مستمر و آنلاین با محتوا‌های جدید در این خصوص آشنا می‌شوند.

رضایی اظهار داشت: در سال آینده دوره پیشرفته تربیت مربی سواد رسانه‌ای برای منتخبین این دوره اجرا خواهد شد.

انتهای پیام / ط آ

دوره مقدماتی تربیت مربی سواد رسانه‌ای آغاز شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای مجاری اموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۲۹۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، دبیر هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری از ثبت نام بیش از هزار و ۹۰۰ نفر در این مرحله از آزمون خبر داد و گفت: جشنواره امسال به سه صورت تلفنی، مجازی و حضوری برگزار می‌شود.

فلاح خوش مشرب، افزود: همه کارگران به همراه خانواده‌هایشان می‌توانند در همه سنین و از سراسر کشور در این مسابقات شرکت کنند.

وی اضافه کرد: از هزار و ۶۱۹ نفر که در این مرحله شرکت کرده اند ۸۰۰ نفر بانوان و ۸۱۹ نفر آقایان هستند، همچنین ۱۷۶ نفر در بخش اذان، ۳۴۶ نفر در بخش حفظ جزء ۳۰، ۴۷ نفر در مداحی، ۵۴۶ نفر در بخش قرائت و ۴۴۶ نفر در بخش تفسیر حضور دارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان
  • بازداشت شیادان بی سواد در نقاب دلسوزان مجازی کنکور