Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از پیروزی تیمش برابر فولادخوزستان گفت: قبل از اینکه در مورد بازی صحبت کنم، می‌خواهم درباره هواداران خوب خود در اهواز صحبت کنم که دیروز و امروز در کنار ما بودند. ما بهترین هواداران را داریم و خوشحالیم که امروز توانستیم هواداران خود را خوشحال کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همه بازیکنانم، چه آن‌ها که در ترکیب حضور داشتند و چه بازیکنان نیمکت نشین تبریک می‌گویم. اگر نیمکت خوب نباشد، نمی‌توانیم برنده باشیم. قبلا نیز گفته بودم که به همه بازیکنان خود نیاز داریم و دیدید که امروز صیادمنش مصدوم شد و چشمی محروم بود. خیلی خوشحالم که دیدم بازیکنان نیمکت نشین با چه شور و علاقه‌ای به زمین رفتند.

او گفت: از اشتباهات باید درس بگیریم. دیروز شاید بازی رئال مادرید و بارسلونا را دیده باشید. یا بازی تاتنهام و چلسی. بازیکنان ماشین و یا پلی استیشن نیستند و یک شخص هستند. خوشحالم که نورافکن به تیم بازگشته است. جدایی او یک اشتباه از طرف مدیر برنامه‌های او بود. همینطور اللهیار صیادمنش.

سرمربی استقلال اظهار کرد: هیچکس کامل نیست. ما یک تیم هستیم. بعد از بازی ذوب آهن به حسینی گفتم مسابقه بعدی را بازی خواهی کرد. او خیلی خوب تمرین کرد. اگر امروز او بازی کرد، به این معنی نیست که رحمتی مشکلی دارد. آن‌ها با هم دوست هستند، اما رقابت هم طبیعی است.

او تصریح کرد: هفته گذشته زمین بسیار خوبی داشتیم، فوتبال خوبی بازی کردیم و پاس‌های زیادی داشتیم. امروز نیز با تیم محکمی بازی کردیم که بازی فیزیکی خوبی انجام می‌داد و پرس خوبی داشت. در نیمه دوم آن‌ها شاید ۲۰۰ پاس بلند به بازیکن کامرونی خود دادند. در آلمان ما یک اصطلاح داریم و می‌گوییم چرک، اما من می‌خواهم بگویم ما بازی سختی داشتیم و بازیکنان بالاتر از توان خود تلاش کردند.

او افزود: باز هم به بازیکنان استقلال تبریک می‌گویم. هفته گذشته جلسه‌ای با فتحی مدیرعامل باشگاه داشتیم و به او گفتم که باید از داشتن چنین تیمی خوشحال باشیم. تیم ما هویت استقلال را دارد و کار تیمی خوبی انجام می‌دهد و ما باید هر کاری برای موفقیت این تیم انجام دهیم. لیستی از موارد مهم که برای موفقیت تیم لازم است را به باشگاه دادم و سال گذشته نیز این کار را انجام دادم، اما ۴ بازیکن تیم رفتند و امیدوارم این موضوع امسال تکرار نشود. امیدوارم نیاز‌های تیم برآورده شود. مدیرعامل باشگاه مسائل مورد نیاز را می‌داند و من نیز کار خود را بلد هستم و می‌گویم که استقلال در راس همه کار‌های ما است.

شفر گفت: ما فردا ریکاوری خواهیم کرد و سپس به قطر پرواز می‌کنیم. زمانی برای سایر کار‌ها نداریم. اولین نکته این است که استقلال برای همه شماره یک است. نکته مهم این است که ما هر ۴ روز بازی داریم و بازیکنان با تمام توان، تلاش می‌کنند. الدحیل خرید‌های میلیون دلاری داشته و چند بازیکن این تیم فصل گذشته برابر پرسپولیس مصدوم بودند که بازگشتند. الهلال نیز ۱۵ میلیون دلار پول یک بازیکن جدید داده است. اگر همه تیم ما مانند امروز، حرفه‌ای باشد می‌توانیم شانس خوبی در آسیا داشته باشیم، اما کار سختی داریم. بازیکنان ما به استراحت و ریکاوری حرفه‌ای نیاز دارند و امیدوارم همه این را درک کنند و اگر همه تلاش نکنیم، شاید برای یک امتیاز نیز وقت نداشته باشیم.

سرمربی استقلال اضافه کرد: ما با ۲۰-۲۱ بازیکن به قطر می‌رویم. برای ریکاوری و ماساژ هر بازیکن یک ساعت زمان لازم هست و اگر با ۲ ماساژور بروید، کار سخت است و با ۳ ماساژور، کار راحت‌تر است.

شفر خاطر نشان کرد: من این نکته را به شما گفتم، من بابت حضور هواداران خودمان فقط خوشحال نیستم و حضور هواداران رقیب نیز من را خوشحال می‌کند. زمانی که بازی تمام می‌شود، هر تیمی به رختکن می‌رود و مشکلی ایجاد نمی‌شود و باید به داور و کمک‌های او تبریک بگویم.

بیشتر بخوانید:

منشا بعد از ۲۰۹ روز در لیگ برتر گل زد

فولادخوزستان یک - استقلال تهران ۳/ دشت سه امتیازی شفر در روز گلزنی خارجی‌ها

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۲۹۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد

 پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد، شاگردان جواد نکونام تا پایان فصل جاری لیگ برتر دو بازی خطرناک دیگر در پیش دارند.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با تسنیم، درباره حضور خودش و تعدادی از پیشکسوتان در تمرین روز جمعه تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: در مراسم ختم پدر حمید بابازاده حضور داشتیم که جواد نکونام هم شرکت کرده بود. ایشان و آقای علوی مسئول فرهنگی باشگاه ما را برای حضور در تمرین دعوت کردند و از آنجایی که تیم‌مان را دوست داریم، در تمرین شرکت کردیم. انصافاً روز خوبی بود و بازیکنان سرحال تمرین کردند.

وی در ادامه افزود: نکونام به ما، آتیلا حجازی، فرشید سمیعی و نماینده هلدینگ خلیج فارس خوش‌آمد گفت و از ما هم خواستند دقایقی برای بازیکنان صحبت کنیم. من بیشتر به سمت آرامش رفتم و به بازیکنان گفتم مثل هفته ششم به بعد باشید. اگر خاطرتان باشد پس از آشتی که جواد نکونام و علی خطیر پس از هفته پنجم داشتند، آرامش در تیم برقرار شد. الان هم تا حدودی شرایط مثل آن زمان است و این آرامش می‌تواند به استقلال کمک کند. به بازیکنان توصیه کردم باید بهترین بهره را از فرصت موجود ببرند. به آنها گفتم همه دنبال قهرمانی هستیم و هم شما به این قهرمانی نیاز دارید و هم ما و تأکید کردم قهرمانی دست خودتان است.

پیشکسوت باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: پنج هفته به پایان لیگ باقی مانده است و 15 امتیاز این وسط می‌چرخد. اختیار قهرمانی دست استقلال است و اگر همه بازی‌ها را ببرد کسی به آن نمی‌رسد. بازی آسانی نداریم و در این پنج بازی با دو تیم فولاد خوزستان و نساجی مازندرانی بازی داریم که برای نیفتادن می‌جنگند. این دو بازی برای استقلال خطرناک است. استقلال این هفته با ذوب‌آهنی بازی دارد که سرمربی‌اش یکی از آنالیزورهای خوبی لیگ است و قطعاً تاکتیک و روش بازی استقلال را تحلیل می‌کند. شکست هفته گذشته آنها به نساجی در روحیه‌شان تأثیر می‌گذارد، ولی نباید این تصور به وجود بیاید که استقلال بازی آسانی دارد. با روحیه خوبی که از بازیکنان دیدم آرامش آنها می‌تواند حالت شارژی خوبی برای‌شان باشد. باید از زحمات علی خطیر مدیرعامل قبلی هم استقلال تشکر کرد که به نوبه خودش در این باشگاه زحمت کشید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ورمزیار: با جدایی خطیر، تیم به آرامش می‌رسد
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • اشتباه لفظی ژاوی: جای لواندوفسکی امن است
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • کناره‌گیری مارک کلاتنبرگ از شغل جنجالی در ناتینگهام فارست
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)
  • بازگشت به خانه پدری؛ حجازی به بازیکنان استقلال معارفه می‌شود
  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس