Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@14:10:36 GMT

قزوین به عنوان خانه تنیس روی میز کشور معرفی شود

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۳۰۵۱۸

قزوین به عنوان خانه تنیس روی میز کشور معرفی شود

قزوین – ایرنا – رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: قزوین می تواند به عنوان خانه تنیس روی میز در کشور معرفی شود و تمامی تنیسورها مانند یک خانواده در این استان دور هم جمع شوند.

به گزارش ایرنا داود محمدی روز پنجشنبه در مجمع انتخاباتی هیات تنیس روی میز استان قزوین که در اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، افزود: قزوین یک استان قهرمان پرور است و ظرفیت جمع کردن تنسیورهای سراسر کشور و پرورش ستاره های بین المللی را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس هیات تنیس استان قزوین با اشاره به برنامه های هیات تنیس روی میز استان گفت: گسترش این رشته در سطح شهرستانها ، سوق دادن بانوان ورزشکار به ورزش قهرمانی و اعزام هرچه بیشتر ورزشکاران تنیسور به مسابقات خارجی از جمله برنامه های هیات تنیس روی میز در چهار سال آینده است.
وی خاطر نشان کرد:توسعه ورزش های همگانی از دیگر اهداف هیات تنیس روی میز استان است که امیدواریم در تمام پارک های استان شاهد نصب میزهای تنیس بوده و تعداد باشگاه ها در شهرهای کوچک‌ استان نیز افزایش یابند.
این مسئول اضافه کرد: در همین راستا میز تنیس روی میز در 103 خانه ورزش روستایی استان توزیع شده است و امیدواریم بتوانیم در تمام شهرستان ها و روستاهای استان که دارای امکانات اولیه ورزشی هستند سالن مخصوص تنیس روی میز را داشته باشیم.
وی یادآور شد:در سال گذشته 76 رویداد ورزشی در سطوح مختلف در هیات تنیس روی میز استان برگزار شده است که نشان دهنده پویایی این هیات و تنیس روی میز در استان است.
در پایان این مجمع انتخاباتی محمدی با کسب 15 رای برای چهار سال دیگر به عنوان رییس هیات تنیس روی میز استان قزوین انتخاب شد.
6104*6101

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تنيس روي ميز مجمع انتخاباتي خانه تنيس روي ميز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۰۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی

به گزارش خبرگزاری مهر، بهنام پاکزاد سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: طی چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی در حال انتشار است که در آن یک دستگاه تاکسی اقدام به حمل بار می‌کند. این در حالیست که شخصی هم روی سقف این خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از موضوع مشخص شد این ماجرا در تونل امیرکبیر اتفاق افتاده، از این رو راننده متخلف شناسایی شد و ضمن پذیرفتن اشتباه، از این اقدام اظهار ندامت و پشیمانی کرد.

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است، خاطرنشان کرد: راننده متخلف جهت رسیدگی به این پرونده به هیأت انضباطی معرفی شد.

کد خبر 6090276 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد