Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدجلال حسینی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت که با وجود شرایط بد این باشگاه، برخی تیم‌ها شرایط مالی خوبی دارند. ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدجلال حسینی پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بازیکنان به خوبی تلاش کردند و از هواداران تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به آنها تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه کار بهتر باشیم.

وی در مورد صحبت‌های داور پشت دروازه و سیدرضا مهدوی پس از اعلام پنالتی به سود پرسپولیس گفت: در بازی همه چیز به ضرر ماست و باشگاه این موضوع را پیگیری می‌کند. این‌گونه نیست که چون پرسپولیس مردمی است، همه بخواهند این باشگاه را اذیت کنند. ما مثل بسیاری از تیم‌ها نیستیم که هر کاری می‌خواهند، انجام می‌دهند. در صحنه پنالتی، داور پشت دروازه چیزی به داور گفت و همین اتفاق در دیدار با فولاد خوزستان رخ داد. در آن مسابقه متوجه نشدیم کدام داور به ضرر ما پنالتی گرفت!

کاپیتان تیم پرسپولیس با یادآوری اینکه این صحبت‌ها را در نیم‌فصل اول مطرح کرده بود، تصریح کرد: گفته بودم اینها چند ماه آینده را در نظر گرفته‌اند. حرف‌هایی که الان زده می‌شود، مسخره است. من چند ماه قبل گفتم کارهایی که انجام می‌شود، برای الان است که پرسپولیس را آزار دهند، چون این تیم مردمی است. پرسپولیس چند بار اعتراض کرده که گفته‌اند پرسپولیسی‌ها حق اعتراض ندارند، اما همه تیم‌ها آزاد هستند. بهتر است باشگاه این اتفاقات را پیگیری کند.

بازگشت موقت پرسپولیس به صدر با عبور از 40

 

حسینی در پاسخ به این پرسش که داور پشت دروازه به او چه گفت، خاطرنشان کرد: او به ما گفت کنار برویم که ما هم رفتیم.

وی در مورد اینکه ایرج عرب، سرپرست باشگاه پرسپولیس گفته بود که هفته آینده به حساب اعضای تیم پرسپولیس پول واریز می‌شود، اظهار داشت: این‌گونه نیست که بگویم پولی واریز می‌شود یا خیر یا اینکه بخواهم عددی بگویم. من می‌گویم که پرسپولیس متعلق به مردم است و بچه‌ها وظیفه دارند به خوبی تلاش و تمرین کنند. عرب هم زحمت می‌کشد، اما برخی چیزها دست او نیست. خیلی از تیم‌ها کیسه پُر دارند، اما ما با شرایط سختی روبه‌رو هستیم.

مدافع تیم پرسپولیس درباره اینکه بازیکنان تیم استقلال بخشی از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده‌اند، گفت: ما کاری به تیم‌های دیگر نداریم و امیدوارم همه مشکلات حل شود.

انتهای پیام/

R7869/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس تهران سیدجلال حسینی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تهران سیدجلال حسینی پرسپولیس تهران سیدجلال حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۱۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم

تمرین امروز تیم پرسپولیس با حضور بازیکنان برگزار شد.

به گزارش فارس، سرخپوشان ایران، تمرین امروز خود را از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه و بعد از جلسه فنی آغاز کردند.

با حضور بازیکنان در زمین پس از گرم کردن و انجام کارهای کششی، مرور برنامه‌های تاکتیکی مورد نظر اوسمار ویرا، پاسکاری تحت فشار و شوتزنی از بخش‌های مختلفی بود که به انجام رسید.

تمرین امروز، حدود یک ساعت به طول انجامید، در حالی که امید عالیشاه، همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند و علیرضا بیرانوند نیز تمرینات اختصاصی خود را دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود برای بازی با آلومینیوم را فردا انجام می‌دهد و پس از آن راهی اراک خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند
  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • رئیس لالیگا: 5 میلیون یورو برای تکنولوژی گل زیاده!
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت