Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خاطره خوبی هم از تیم‌های ازبکستانی دارم و می‌خواهم در بازی مقابل پاختاکور عملکرد خوبی داشته باشم.

به گزارش ایسنا، مهدی ترابی بعد از درخشش در ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت اظهار کرد: خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم چون برای ما این برد مهم بود. همچنین با گل‌های بیشتری می‌توانستیم پیروز شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من هم تلاشم را می‌کنم تا در ادامه فصل بهتر از این کار کنم.

او همچنین درباره به هدر رفتن موقعیت‌هایش و پنالتی‌ای که گرفته بود، بیان کرد: به هر حال قسمت نبود که آن موقعیت‌ها گل شود. سه امتیاز مهم بود که به آن رسیدیم. در ادامه فصل سعی می‌کنیم قوی‌تر باشیم. تیم ما ظرفیت بالاتری دارد و می‌تواند بهتر از این‌ها باشد.

ترابی همچنین درباره حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و بازی با پاختاکور ازبکستان افزود: این، اولین تجربه آسیایی من است و همه تلاشم این است تا عملکرد خوبی از خودم به جای بگذارم. خاطره خوبی هم از تیم‌های ازبکستانی دارم.

بازیکن پرسپولیس درباره صحنه پنالتی توضیح داد: خودم صحنه را ندیدم. بازیکن نفت اول توپ را زد بعد پای من را.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۱۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات هیئت امنای با تجربه؛ جهش خوبی برای احیای موقوفات

محمد رمضانی، مدیر کل امور امنا و متولیان موقوفات سازمان اوقاف درمورد فعالیت‌های امنای موقوفات گفت: با توجه به این‌که مشخصاً ما در حوزه‌ی امنای موقوفات فعالیت می‌کنیم ظرفیت امنای موقوفات هم، در همین راستاست و هدفمان این است که یک انرژی و توان خارج از مجموعه وارد سازمان اوقاف شود و در اهداف وقف نقش آفرینی کند. چون وقف مردمی است و جامعه هدف نهایی وقف، کمک کردن به مردم با توجه به نیاز‌های منطقه و تشخیص‌هایی است که موقوفات را وقف کرده‌اند و به همین دلیل، از ظرفیت‌های مردمی استفاده می‌کنیم و افراد دلسوز در این حوزه به موقوفات کمک می‌کنند تا اجرای نیت در موقوفات مختلف به بهترین شکل صورت بگیرد.

مدیر کل امور امنا و متولیان موقوفات سازمان اوقاف تصریح کرد: تقریباً در سه سال گذشته که استفاده از ظرفیت‌ها را شروع کرده ایم حدود ۱۳۵۰ نفر امین در کشور داریم که البته این تعداد تا ۲ هزار نفر افزایش پیدا خواهد کرد و این ۱۳۵۰ نفر در قالب ۷۵۰ نفر در کل کشور ساماندهی شده‌اند و تلاش می‌کنیم برای هر منطقه هیئت امنایی تعیین کنیم که این هیئت امنا، ادارات اوقاف ما را در مسیر مأموریت‌های خود یاری می‌دهند و اتفاق‌های خوبی رخ داده است تا جایی‌که هر جا امنا به صورت جدی ورود پیدا کردند به این خاطر که متناسب با نیاز‌های هر موقوفه انتخاب شدند و افراد دارای صلاحیت با تخصص و تجربه کافی ورود پیدا کردند جهش خوبی در زمینه احیای موقوفات اتفاق افتاد.

رمضانی مطرح کرد: در نمایشگاه اخیر، دستاورد‌های هیئت امنا به نمایش گذاشته شد و واقعاً قابل مقایسه نیست. البته قبلاً هم کار موقوفات انجام می‌شده است ولی به دلیل حجم زیاد کارها، همکاران واقعاً نمی‌رسیدند همه کار‌ها را به سرعت انجام دهند. ضمن این‌که افراد معمولاً نگاه متفاوتی به موقوفات و بهره‌وری از آن دارند و تحولات چشمگیری اتفاق افتاده است. 

مدیر کل امور امنا و متولیان موقوفات سازمان اوقاف افزود: امیدواریم در سال‌های آینده بتوانیم نمایشگاه اخیر را صرفاً با هیئت امنای موقوفات داشته باشیم. زیرا فکر می‌کنم ظرفیت موقوفات به حدی است که خودشان می‌توانند نمایشگاهی مثل نمایشگاه اخیر را برای دستاورد‌های نهاد وقف ترتیب دهند و خروجی‌ها و اتفاق‌هایی که در موقوفات مختلف رقم زدند را به نمایش بگذارند و به صورت مقایسه ای، آمار و ارقام و اطلاعاتی را در اختیار دوستان قرار دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • اقدامات هیئت امنای با تجربه؛ جهش خوبی برای احیای موقوفات
  • پوچتینو: اولین بار است که در این فصل خوشحالم!
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| عصبانیت شدید ترابی از تعویض/ مأمور یگان ویژه مصدوم شد!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!