Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@19:33:34 GMT

واکنش حاجی بابایی به افزایش ۲۰ درصدی حقوق معلمان

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۳۱۵۸۳

واکنش حاجی بابایی به افزایش ۲۰ درصدی حقوق معلمان

خبرگزاری تسنیم: حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به اینکه وضع معیشتی معلمان واقعا خوب نیست، اظهار کرد: یک معلم با دو میلیون تومان چگونه در شهری مانند تهران از پس هزینه‌های زندگی برمی آید؟

وی افزود: متأسفانه در بودجه سال ۹۸ نیز اتفاق خاصی برای حقوق معلمان رخ نداده و آنچه مدنظر دولت است این است که ۲۰ درصد به حقوق تمام کارکنان شاغل و بازنشسته اضافه شود و در آموزش و پرورش حدود ۲ میلیون نفر معلم شاغل و بازنشسته وجود دارد و این بدان معناست که در خوشبینانه‌ترین وضعیت اگر میانگین حقوق افراد را ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیون تومان در نظر بگیریم ۵۰۰ هزار تومان به حقوق آن‌ها اضافه می‌شود.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت: از سوی دیگر فردی که ۲۰ میلیون تومان حقوق می‌گیرد ۴ میلیون به حقوق او اضافه خواهد شد که براین اساس افرادی که حقوق کمتری می‌گیرند با افزایش کمتری مواجه می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه پیشنهادات مختلفی در بحث افزایش حقوق برای سال ۹۸ داشتیم، بیان کرد: مجلس با دو پیشنهاد مخالفت کرد؛ به عنوان مثال یکی از پیشنهاد‌ها این بود که پایین‌ترین حقوق افزایش ۴۰ درصدی و بالاترین حقوق افزایش ۱۰ درصدی داشته باشد.

حاجی‌بابایی ادامه داد: با وضعیت گرانی‌های اخیر، اینگونه مصوبات برای افزایش ۲۰ درصدی حقوق تمام کارکنان، به نفع مردم نیست و برخلاف ماده ۲۹ و ۳۰ برنامه ششم توسعه است که تأکید دارد در طول ۵ سال فاصله حقوق‌ها نزدیک شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: حاجی بابایی حقوق معلمان فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۱۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا

دبیر ستاد حقوق بشر به شیوه آمریکایی حقوق بشر و برخوردهای تهاجمی با زنان و دختران معترض در آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر، با انتشار تصاویری از برخوردهای خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با زنان و دختران معترض در دانشگاه‌های آمریکا در شبکه اجتماعی ایکس، به اظهارات متزوّرانه رئیس‌جمهور این کشور درباره زنان و دختران ایرانی پرداخت.

متن این پیام به شرح زیر است:

حقوق بشر آمریکایی: پیام نوروزی بایدن: آمریکا همچنان در کنار زنان شجاع ایرانی خواهد ایستاد، زنانی که برای آزادی‌های خود مبارزه می‌کنند و ما به همراه شرکایمان، مقام‌های ایرانی را در قبال نادیده گرفتن حقوق بنیادین بشر پاسخگو خواهیم کرد! 

چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد...

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صدور فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان +جزئیات میزان افزایش
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا
  • چرا ناخواسته وزن اضافه می‌کنیم؟/ ۸ دلیل افزایش وزن غیرارادی
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا
  • واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!
  • زمان افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد/ رییس کمیسیون تلفیق بودجه درباره همسان‌سازی حقوق چه گفت؟
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • رشد ۵۰ درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی
  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم
  • رد شایعه برای مدیریت پرسپولیس توسط شهرداری