Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوراللهی معتقد است که داور می توانسته پنالتی دوم را برای پرسپولیس بگیرد.

طرفداری- احمد نوراللهی پس از برتری تیم فوتبال پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان درخصوص عملکرد ماریو بودیمیر گفت:

بودیمیر بازیکن باکیفیتی است و امروز نیز پاس گل بسیار خوبی به علی علیپور داد. در سایر زمان بازی نیز به تیم کمک کرد. قطعا بودیمیر نیاز به زمان دارد تا در تیم پرسپولیس جا بیفتد و مطمئنا در ادامه راه به تیم کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص اظهارات سید جلال حسینی مبنی بر برخی تحرکات علیه پرسپولیس عنوان کرد:

این چیزها را نمی‌دانم اما به خاطر اینکه ما در جام حذفی مسابقه نداده بودیم در حال حاضر مجبوریم 4 روز 4 روز بازی کنیم و این موضوع به تیم فشار وارد کرده است. در هفته‌های گذشته نیز در خصوص مسائل داوری هجمه‌هایی روی تیم پرسپولیس بود.

نوراللهی تاکید کرد:

در دیدار امروز بعد از اعلام ضربه پنالتی به سود ما در یک صحنه نیز روی سروش رفیعی خطا شد که داور آن را پنالتی اعلام نکرد. این صحبت‌ها همیشه وجود داشته است اما تلاش می‌کنیم با قدرت مسیر خود را ادامه دهیم و امسال نیز با قهرمانی هواداران خود را خوشحال کنیم.

به نقل از فارس، وی گفت:

خدا را شکر نسبت به دیدارهای گذشته مقابل صنعت نفت خوب بازی کردیم. البته دلیل بازی‌های نه چندان خوب گذشته مهیا نبودن شرایط زمین‌ها برای پاسکاری بود. در ادامه راه نیز برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و بازی سه شنبه مقابل پاختاکور آماده می‌شویم.

نوراللهی در خصوص دیدار مقابل پاختاکور ازبکستان گفت:

برانکو تیم پاختاکور را آنالیز کرده است و قطعا این هفته به ما خواهند گفت چه کارهایی را در زمین انجام دهیم. امیدوارم استارت خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۱۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا رقابت سخت و حساسی را در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک مقابل آلومینیوم برگزار می‌کند که علیرضا بیرانوند و امید عالیشاه را به علت آسیب دیدگی در فهرست نفراتش ندارد، اما یک بازیکن دیگر هم دور از لیست سرخ پوشان برای این بازی است.

سعید صادقی که در مسابقه مرحله گذشته جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران و 6 هفته اخیر لیگ برتر دور از ترکیب پرسپولیس بود و به‌عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت، فردا هم دور از 11 نفر اصلی و البته لیست بازیکنان تیمش برای جدال با آلومینیوم اراک است.

هافبک تکنیکی پرسپولیس که آخرین بار در هفته هجدهم لیگ برتر در نُهم اسفندماه حضور در ترکیب پرسپولیس را تجربه کرده و پس از آن به‌عنوان بازیکن تعویضی استفاده شده بود، فردا دور از لیست نفرات سرخ پوشان برابر آلومینیوم است.

پرسپولیس که در نخستین بازی دور برگشت لیگ برتر در اراک مقابل شاگردان سید مجتبی حسینی شکست خورد، فردا در غیاب علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه و سعید صادقی دیدار برابر آلومینیوم را آغاز می‌کند.

دیگر خبرها

  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!