Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مشهد- ايرنا- فرماندار کاشمر با انتقاد از وضعيت بهداشتي جمعه بازار اين شهر بر ساماندهي آن تاکيد کرد.

محمد علي نبي پور روز پنجشنبه در نشست شوراي سلامت و امنيت غذايي گاشمر گفت: فروش اقلام سرقتي در جمعه بازار اين شهر نيز نگران کننده است که بايد به صورت جدي مورد پيگيري قرار گيرد.
وي افزود: نبايد افراد بدون شناسنامه در جمعه بازار بساط پهن کنند و به فروش اجناس خود بپردازد و بايد از توان بخش خصوصي براي ساماندهي اين مکان استفاده بيشتري نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بر نظارت جدي بر اماکني که در ايام نوروز مسافران بيشتر به آنها مراجعه مي‌ کنند تاکيد کرد و گفت: اعضاي ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي در اين ايام بايد در دسترس باشند.
مدير شبکه بهداشت و درمان کاشمر نيز در اين نشست گفت: با توجه به اينکه شوراي سلامت و امنيت غذايي از مهمترين و حساس‌ ترين جلسات شهرستان است مي‌ طلبد مسئولان شخصا در اين جلسه حضور يافته و از فرستادن نماينده خودداري کنند.
محمد جواد يزداني افزود: طرح بسيج سلامت نوروزي از 20 اسفند ماه آغاز و تا 15 فروردين ‌ماه سال آينده ادامه دارد که در بخش بهداشت بازرسين بهداشت و محيط حضور فعال خواهند داشت.
وي از تشکيل گروه هاي بازرسي به منظور انجام نظارت مشترک خبر داد و اظهار داشت: در اين ايام تمام اماکن بين ‌راهي و آرايشگاه‌ ها، رستورانها، اغذيه فروشي ها ، ميادين ميوه و تره‌ بار، وسايل حمل و نقل مواد غذايي و پايانه هاي مسافربري تحت نظارت هستند.
وي با اعلام فعال بودن تمام بيمارستانها، کادر درماني، درمانگاه ‌ها و اورژانس در ايام نوروز گفت: براي اين ايام، دارو و تجهيزات مورد نياز در شهرستان وجود دارد.
يزداني افزود: امسال برخي مراکز بهداشتي درماني در روستاها نيز طي ايام نوروز فعال خوهد بود تا مراجعات به بيمارستانها کمتر شده و بتوانند خدمات بهتري ارائه دهند.
وي اظهار داشت: حدود 70 درصد از جميعت شهري در سامانه پرونده الکترونيک سلامت ثبت نام کرده‌ و تحت مراقبت هستند.
کاشمر در 228 کيلومتري مشهد قرار دارد.
7497 / 6053
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۱۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت


به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، فرماندار عنبرآباد گفت: در نتیجه تیراندازی شامگاه جمعه حین برگزاری جشن عروسی، دو نفر جان خود را از دست دادند.

صدا و سیما در خبری نوشت: فرماندار عنبرآباد گفت: در نتیجه تیراندازی شامگاه جمعه حین برگزاری جشن عروسی، خاله عروس و خواهر داماد جان خود را از دست دادند.

یزدان افشاری‌پور افزود: فردی که به دلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی نبوده است با سلاح جنگی کلت تیراندازی کور می‌کند که این ۲ نفر که ۳۰ و ۲۳ ساله بودند جان خود را از دست می‌دهند.

وی ادامه داد: بارها در مورد خطرات تیراندازی در عروسی و این رسم نامناسب اخطار داده شده است و رفع کامل آن نیاز به کار فرهنگی بیشتر دارد.

فرماندار شهرستان عنبرآباد یادآور شد: برای مقابله با توزیع و مصرف مشروبات الکلی برنامه داریم و جمع آوری سلاح غیرمجاز در کل جنوب استان هم طی ماه‌های اخیر تشدید شده است.

آذرماه سال گذشته نیز در تیراندازی در یک عروسی در عنبرآباد فردی جان باخت.

عنبرآباد یکی از شهرهای استان کرمان و مرکز شهرستان عنبرآباد است. جمعیت این شهر بر اساس سرشماری ۱۳۹۵ برابر با ۱۸٬۱۸۵ نفر (۵٬۲۸۵ خانوار) اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت
  • مکرون خواستار نظارت والدین بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی شد
  • خبر خوب برای مستاجران ؛ اجاره‌بها زیاد ممنوع !
  • مصوبه مجلس درباره ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها
  • جزئیات مصوبه ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بهای مسکونی
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است
  • جزییات مصوبه «ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها»‌ مجلس
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌گردها
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان