Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-06@13:56:45 GMT

حضور رئیس دفتر رهبری در سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۳۱۸۶۰

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: دشمنان از وحدت و همبستگی شیعه و سنی در ایران اسلامی عصبانی هستند و می خواهند این وحدت را برهم زنند.

به گزارش شریان نیوز،ظهر امروز باحضور آیت الله گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری و جمعی از مسؤولان استانی، جلسه شورای اداری سیستان و بلوچستان برگزار شد.
آیت‌الله محمد محمدی گلپایگانی در این مراسم با بیان اینکه دشمنان ایران برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی درصددند تا وحدت بین شیعه و سنی را در کشور از بین ببرند، گفت: مردم شیعه و سنی در سراسر ایران اسلامی بوِیژه سیستان و بلوچستان در کنار هم با برادری و صمیمیت زندگی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: دشمنان از وحدت و همبستگی شیعه و سنی در ایران اسلامی عصبانی هستند و می خواهند این وحدت را برهم بزنند.

وی با تاکید بر اینکه تا زمانی که مردم یکصدا، یکپارچه و متحد باشند هیچ خطری ما را تهدید نمی کند، ادامه داد: مردم ایران به کوری چشم تمام دشمنان و بدخواهان خود جشن چهل سالگی این نهضت الهی را با اقتدار برپا کردند.

آیت‌الله گلپایگانی افزود: انقلاب اسلامی برای نخستین بار ندای مبارزه با ظلم را در جهان سر داد به همین دلیل تمام ظالمان و ستمگران عالم به مبارزه با این نظام الهی برآمدند، دشمنان از روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی درصدد نابودی این نظام الهی برآمدند که از مهمترین این توطئه ها می توان به ماجرای کودتای ناکام نوژه و جنگ تحمیلی اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه ۱۷ هزار ترور نتیجه این خیانت به نظام و همکاری کردن آنان با صدام در جنگ تحمیلی بود، اضافه کرد: با وجود تحریم ها و مشکلات اقتصادی در کشور مردم با ایمان ایران اسلامی در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن حضوری پرشور و متفاوت تر از سالیان گذشته داشتند.

منبع: فارس

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۱۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.

بنا به روایت تسنیم، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903298

دیگر خبرها

  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل
  • خوشحالی وصف‌ناپذیر مردم سیستان و بلوچستان از پر آبی هامون + تصاویر
  • استعدادهای دانش‌آموزان همچون گنجینه‌ای در دست معلمان است
  • قدیمی ترین متن مبارزاتی امام خمینی و انتشار دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری برای نخستین بار + عکس
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • بزرگترین مولفه در توسعه سیستان‌و بلوچستان بحث امنیت است
  • صدور پروانه بهره‌برداری برای بیش از ۲۰۰۰ طرح سرمایه‌گذاری سیستان و بلوچستان
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • (ویدئو) حضور اکرم خدابنده به همراه رسول خادم، در کمک‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان