Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کلانتری قلعه نو از دستگیری یک مرد و زن جوان معتاد با اعتراف به ۴۰ الی ۶۰ فقره سرقت تابلو‌های راهور خبر داد و گفت: متهمان علت سرقت را تامین هزینه مصرف مواد مخدر از محل فروش تابلو‌ها اعلام کردند.

سروان مراد مرادزاده در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان اظهار داشت : در تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر اینکه راننده و سرنشین یک دستگاه وانت پیکان سفید رنگ در حال سرقت تابلو‌های راهور منصوب در محل هستند بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری به آدرس اعلامی اعزام شدند که پس از حضور ماموران در محل این فرد به گشت کلانتری مراجعه و اظهار داشت که به مدت ۲ شب است، یک زن و مرد با استفاده از یک دستگاه خودروی وانت پیکان اقدام به سرقت تابلو‌های راهور نصب شده در محل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کلانتری ۲۱۱ قلعه نو عنوان کرد: با توجه به اینکه سارقان به تازگی از محل متواری شده بودند، طرح مهار و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت و ماموران موفق شدند پس از مدتی گشت زنی، خودروی سارقان را در نزدیکی همان محل در حالی که در حال پرسه زنی بود، مشاهده و در یک عملیات ضربتی هر ۲ سارق را دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: متهمان که در ابتدا منکر هر گونه جرمی می‌شدند، خودروشان مورد بازرسی قرار گرفت و در بازرسی انجام شده تعداد ۶ تابلو راهور از خودروی متهمان کشف و سارقان به کلانتری منتقل شدند.

وی افزود: در بازجوئی مفصلی که از متهمان در کلانتری انجام شد هر ۲ سارق به سرقت ۲ الی ۳ تابلو در هر شب به مدت یک ماه جمعا بین ۴۰ الی ۶۰ تابلو اعتراف کردند و علت آن را اعتیاد به مواد مخدر و تامین هزینه مصرف مواد مخدر اظهار داشتند.

کلانتر محله قلعه نو خاطر نشان کرد: شناسایی مالخران اموال مسروقه در دستور کار قرار داد و هر ۲ متهم برای گرفتن دستور قضائی به دادسرا اعزام شدند.

 انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کلانتری دستگیری متهم تابلوی راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۲۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سید محمود میرفیضی گفت: مأموران کلانتری ۱۵ احمدآباد آبادان با انجام کار اطلاعاتی یک قاچاقچی مواد مخدر را در این شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و ۷۴ کیلوگرم حشیش از او کشف کنند.
 او از مردم خواست در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و به منظور ضربه زدن به سوداگران مرگ، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی به شماره ۱۱۰ اطلاع دهند تا پلیس در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ویدیو/ مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند
  • از پلمب کارگاه مواد شوینده تا سرقت از باغ ویلاهای مشهد
  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • سرقت خودرو در پوشش مسافر