Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@11:31:32 GMT

اولین دعوت وینیسیوس به تیم ملی برزیل/ مارسلو خط خورد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۳۳۶۰۱

اولین دعوت وینیسیوس به تیم ملی برزیل/ مارسلو خط خورد

سرمربی تیم ملی برزیل فهرست نفرات مورد نظر خود را برای برگزاری دو بازی دوستانه به تیم ملی دعوت کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی استار، تیم ملی فوتبال برزیل در ماه جاری میلادی در دو دیدار دوستانه برابر پاناما و جمهوری چک بازی خواهد کرد. به همین خاطر تیته، سرمربی سلسائو نفراتش را برای این دو بازی به تیم ملی در حالی اعلام کرد که نام وینیسیوس جونیور مهاجم جدید رئال مادرید نیز در آن به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وینیسیوس ۱۸ ساله در تابستان با ۴۵ میلیون یورو از فلامینگو به رئال مادرید پیوست و از زمان حضور در این تیم، عملکرد خوبی زیر نظر سانتیاگو سولاری داشته است.

تیته با اشاره به دعوت وینیسیوس به تیم ملی برزیل گفت: کار وینیسیوس بسیار سخت است. او در تیم بزرگی بازی می‌کند و می‌خواستم با این دعوت، به او برای رشد و پیشرفت بیشتر کمک کنم و نشان دهم که کار سخت او را دیده‌ام.

این بازیکن به جای نیمار مصدوم، به تیم ملی برزیل دعوت شده است. همچنین دنی آلوس که به دلیل مصدومیت، حضور در جام جهانی را از دست داده بود، بار دیگر به تیم ملی کشورش دعوت شد ولی نکته بارز این فهرست خط خوردن مارسلو از ترکیب برزیل است. این بازیکن در رئال مادرید نیمکت نشین شده و فرصت کمی برای بازی به دست آورده است و به همین خاطر از تیم ملی برزیل خط خورد.

تیم ملی برزیل بعد از جام جهانی روسیه، هر شش دیدار خود را با برد به پایان رسانده و در ماه مارس میلادی در دو دیدار دوستانه به منظور حضور قدرتمند در کوپا آمه ریکا به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال برزیل مارسلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۳۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارسلو به تیم ملی والیبال ملحق شد

مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران پس از ورود به تهران به جمع ملی‌پوشان در تمرینات پیوست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، لیگ ملت‌های 2024 از اول خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال کشورمان که اردوهای آماده‌سازی خود را از 18 فروردین آغاز کرده است، برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده می‌شود.

اردوی یک هفته‌ای تیم والیبال ایران در برزیل و ژاپن

مارسلو زنگراند مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران که بامداد امروز (سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شده بود، بلافاصله پس از استقرار در محل اسکان خود به سالن فدراسیون والیبال آمد و به جمع ملی‌پوشان در اردو پیوست.

بدین ترتیب تمرینات بدنسازی ملی‌پوشان که تا کنون به صورت آنلاین زیر نظر این مربی بود، امروز به صورت مستقیم ازسوی مارسلو پیگیری شد.

مائوریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران از روز گذشته (دوشنبه دهم اردیبهشت) تمرینات را با حضور 18 بازیکن دنبال می‌کند که علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان حاضر در این اردو هستند.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد از روز شنبه 15 اردیبهشت ماه به جمع اردونشینان افزوده خواهد شد تا در کنار ملی‌پوشان تمرینات خود را آغاز کند و دیگر لژیونرهای تیم ملی والیبال ایران هم به محض ورود به ایران و با تشخیص کادر فنی به اردو اضافه خواهند شد.

لئوناردو، دستیار برزیلی پائز نیز روز جمعه 14 اردیبهشت وارد تهران می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مارسلو وارد ایران شد
  • مارسلو به تیم ملی والیبال ملحق شد
  • آنچلوتی: گنابری شاید گل بزند، وینیسیوس هم همین‌طور
  • دستگیری عاملان توهین به وینیسیوس در ال‌کلاسیکو
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس
  • اولین تصویر لو رفته از کیت دوم رئال مادرید برای فصل 25-2024 / عکس
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس