Web Analytics Made Easy - Statcounter

از آنجا که پسر رهبر سابق القاعده به رهبر کلیدی این گروه تروریستی بدل شده، مقام‌های آمریکایی جایزه‌ای یک میلیون دلاری را برای اطلاعاتی در نظر گرفته‌اند که به دستگیری یا مرگ حمزه بن لادن منجر شود.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه اکسپرس، حمزه بن لادن، پسر اسامه بن لادن، رهبر سابق القاعده از سوی مقام‌های آمریکایی دو سال قبل یک تروریست جهانی اعلام شد و حالا مقام‌های آمریکایی برای اطلاعاتی که به دستگیری یا مرگ این رهبر جوان القاعده منجر شود، جایزه یک میلیون دلاری در نظر گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جایزه در وبسایت "جوایز برای عدالت" که توسط وزارت خارجه آمریکا اداره می‌شود، در نظر گرفته شده است.

در زیر نویس این جایزه نوشته شده است: حمزه بن لادن، پسر اسامه بن لادن است و به عنوان رهبری القاعده فعالیت می‌کند. او پیام‌های صوتی و تصویری در اینترنت منتشر می‌کند و از حامیانش می‌خواهد تا حملاتی را علیه آمریکا و متحدان غربی انجام دهند. او تهدید کرده که به خونخواهی کشته شدن پدرش در عملیات مه ۲۰۱۱ توسط نیروهای آمریکایی در ابیت‌آباد پاکستان دست به حملاتی در آمریکا می‌زند.

در ادامه بیانیه این وبسایت نیز آمده که در نامه‌های یافت شده در ساختمان ابیت‌آباد که اسامه بن لادن در آن کشته شد، وی پسرش را رهبر و جانشین خود در القاعده اعلام کرده است.

محل حمزه بن لادن مشخص نیست اما این احتمال وجود دارد که وی در جایی در مرز پاکستان و افغانستان مخفی شده باشد.

مایکل ایوانف، دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور امنیت دیپلماتیک مدعی است: براین باوریم که حمزه بن لادن جایی در مرز افغانستان و پاکستان مخفی است و می‌تواند به ایران هم بیاید. اما او می‌تواند در هر جای دیگری در جنوب و مرکز آسیا هم باشد.

حمزه بن لادن با دختر محمد عطا، یکی از رهبران حمله تروریستی ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ ازدواج کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بن لادن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۳۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/رهبر انقلاب: نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی‌اعتمادی به آمریکا است

رهبر معظم انقلاب در دیدار با معلمان: نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی‌اعتمادی به آمریکا است.

دریافت 15 MB

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب: جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند | ویدئو
  • فیلم/رهبر انقلاب: نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی‌اعتمادی به آمریکا است
  • بالا گرفتن احتمال کشتن چند دانشجوی معترض توسط پلیس/ چت پلیس نیویورک: فکر کنم به یکی از دانشجوها شلیک کردیم! + فیلم و عکس
  • پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است 
  • ویدیو/ جریمه ۲۰۰ میلیون دلاری اپراتورهای تلفن همراه متخلف در آمریکا
  • واکنش کنعانی به دستگیری دانشجویان آمریکایی توسط پلیس
  • (ویدئو) مهاجر مبتلا به سرطان برنده جایزه بخت آزمایی یک میلیارد دلاری شد
  • تصاویر اولیه از مراحل ساخت‌وساز ۳۲۰ میلیون دلاری امریکایی‌ها در سواحل غزه
  • تصاویری از لاشه پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا که حوثی‌ها منفجرش کردند
  • کناره گیری وزیر اول مسلمان اسکاتلند