Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-08@20:26:08 GMT

صیادمنش و نورافکن در دوراهی شفر-کرانچار

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۳۳۷۵۵

به گزراش ایلنا، تمرینات تیم امید ایران برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک که به‌زودی برگزار خواهد شد، قرار است از 11 اسفندماه آغاز شود. 

این تمرینات در شرایطی کلید می‌خورد که استقلال در همان روز راهی قطر می‌شود تا در تاریخ 14 اسفندماه نخستین بازی‌اش در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم الدحیل قطر را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تداخل برنامه‌های آماده‌سازی تیم امید ایران با بازی‌های مهم آسیایی استقلال سبب شده امید نورافکن و صیادمنش در دوراهی انتخاب میان تیم امید و باشگاه‌شان استقلال قرار بگیرند.

هرچند به‌دلیل قوانین رایج در فوتبال، باشگاه‌ها تنها موظف به در اختیار گذاشتن بازیکنان تیم خود به تیم ملی هستند و تیم امید در واقع تیم ملی محسوب نمی‌شود، اما غیبت نورافکن و صیادمنش در تمرینات تیم امید نیز در روند آماده‌سازی تیم زلاتکو کرانچار اخلال ایجاد خواهد کرد.

 از طرفی این دو بازیکن در هفته‌های اخیر آمادگی قابل توجهی در بازی‌های استقلال داشته‌اند و مورد تمجید وینفرد شفر هم قرار گرفته‌اند و غیبت‌شان در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا هماهنگی استقلال را با چالش مواجه خواهد کرد.

 این وضعیت باعث شده هم صیادمنش و هم نورافکن در موقعیت سختی برای انتخاب قرار بگیرند.

در عین حال وینفرد شفر نیز تاکید دارد هر دو بازیکن در سفر به قطر استقلال را همراهی کنند و بالطبع غیبت این بازیکنان در تمرینات تیم امید زلاتکو کرانچار را هم به حذف نام این دو بازیکن ترغیب خواهد کرد، به همین دلیل سرمربی کروات تیم امید ایران در آخرین مصاحبه‌اش نیز تاکید کرده بود هر بازیکنی از حضور در تمرینات تیمش سر باز بزند، بدون شک از لیست مسافران بازی‌های انتخابی حذف خواهد شد. با توجه به اصرار هر دو مربی برای حضور بازیکنان در تمرینات خود به نظر می‌رسد تنها فدراسیون فوتبال است که می‌تواند با هماهنگی با مدیران باشگاه استقلال به‌نوعی این مشکل را برطرف کند تا نه صیادمنش لطمه ببیند و نه نورافکن.

البته استقلال 3 بازیکن دیگر نیز در تمرینات تیم امید دارد که شفر با حضور آنها در اردوی آماده‌سازی مخالفتی ندارد و قصد دارد قائدی، نوراللهی و آذری را در اختیار تیم امید قرار دهد.

استقلال در مجموع دارای 5 سهمیه در تیم امید ایران است و بالاترین تعداد بازیکن در این تیم را دارد و با توجه به اینکه تعداد نسبتا قابل توجهی از بازیکنان این تیم به دور جدید تمرینات تیم ملی اضافه خواهند شد، شفر باید خود را آماده غیبت تعداد قابل توجهی از بازیکنان خود در جریان برگزاری اردوهای تیم ملی و تیم امید ایران کند.

به هر حال این مساله باید با کدخدامنشی فدراسیون فوتبال و تعامل باشگاه استقلال و شخص شفر به‌نوعی مدیریت شود تا نه استقلال، نه تیم امید و مهم‌تر از همه بازیکنان جوان این باشگاه از تصمیم‌های انضباطی علیه خود لطمه‌ای نبینند.

راه‌حلی که شاید هر دو طرف را راضی کند حضور بازیکنان استقلال بعد از بازی با الدحیل در تمرینات تیم امید است.

 گرچه استقلال بلافاصله بعد از بازی با الدحیل در تاریخ 21 اسفندماه نیز باید رودرروی تیم پرمهره العین قرار بگیرد، اما با یک برنامه‌ریزی مناسب می‌شود حضور بازیکنان دعوت‌شده استقلال به تیم امید را در تمرینات باشگاهی و تیم امید تا حدودی مدیریت کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال نورافکن تیم ملی امید ایران صیاد منش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۳۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده حمله امید حامدی‌فر به بازیکن ذوب‌آهن؛ از بچه خوشگل تا رنگو! + عکس

امید حامدی‌فر و مهرداد رضایی با یکدیگر مشکلات شدیدی دارند.

طرفداری | روز گذشته امید حامدی‌فر و مهرداد رضایی با هم درگیر شدند.

استقلال در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر برابر ذوب‌آهن قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه دو بر یک شکست دهد. آبی‌پوشان با این پیروزی باز هم در صدر جدول قرار گرفتند و اختلاف خود با پرسپولیس را حفظ کردند.

امید حامدی‌فر پس از سوت پایان بازی، ناگهان به مهرداد رضایی بازیکن ذوب‌آهن حمله کرد و او را با یک ضربه شدید نقش بر زمین کرد، اتفاقی که از دید دوربین‌ها پنهان نماند و تصاویر آن پخش شد اما حامدی‌فر چرا چنین کاری کرد؟

در بازی رفت دو تیم، مهرداد رضایی در جریان بازی با حامدی‌فر درگیر شد و بازیکن استقلال روی زمین افتاد. رضایی هم در واکنش به او گفت:

بازی کن؛ بلند شو بچه خوشگل!

حامدی‌فر در آن لحظه واکنشی نشان نداد اما بعدا با یک استوری اینستاگرامی از خجالت رضایی درآمد و حالا در بازی برگشت هم به نوعی تلافی کرد. باید دید کمیته انضباطی در این مورد چه تصمیمی می‌گیرد.

استوری حامدی‌فر پس از بازی رفت

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • خشم آرسنالی‌ها از بادبادک هوا کردن بازیکنان فولام! + عکس
  • حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال
  • پائز: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم؛ نیاز به پویایی و انرژی جوان‌ها داشتیم
  • نکونانم تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • وحید امیری وارث پست و بازوبند امید؛ کاپیتان پرسپولیس با اخلاق، اما بی‌سیاست!
  • هدیه نکونام به بازیکنان استقلال بعد از برد شیرین
  • ستاره عراقی در لیست حریف سپاهان
  • درگیری شدید ۲بازیکن بعداز بازی استقلال چه بود؟
  • پشت پرده حمله امید حامدی‌فر به بازیکن ذوب‌آهن؛ از بچه خوشگل تا رنگو! + عکس
  • ترکیب احتمالی سپاهان در مصاف با استقلال