Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر جریان حکمت ملی با رئیس مجمع جهانی اهل بیت(علیهم السلام) دیدار کرد که طی آن بر اهمیت مبارزه با اندیشه‌های افراطی تاکید شد. ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، دفتر سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی و رئیس ائتلاف اصلاح و بازسازی عراق از دیدار وی با حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن اختری رئیس مجمع جهانی اهل بیت  علیهم السلام خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر  اساس بیانیه دفتر حکیم، در این دیدار چالش‌های پیش روی امت اسلام و راه‌های مقابله با آن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این دیدار که در دفتر جریان حکمت ملی در بغداد برگزار شد، سید عمار حکیم بر  اهمیت مبارزه با اندیشه‌های افراطی و مسئولیت همگان در این زمینه تاکید کرد.

حکیم توجه و اهتمام به مسئله توسعه اقتصادی و اجتماعی را در این مسیر در کنار بررسی گفتمان و متون، بسیار مهم ارزیابی کرد.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۴۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز و هم‌زمان با سالروز شهادت امام صادق (ع)، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و جمعی از سرداران و امیران سپاه و ارتش با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند که تصاویر آن را در ادامه مشاهده می‌کنید:

کد خبر 750517

دیگر خبرها

  • اهمیت پیام‌های رئیس اقلیم کردستان عراق در تهران
  • طرح دانشگاه حکمت بنیان در ۱۰ دانشگاه اجرایی شد
  • رئیس دفتر سیاسی حماس: توافق آتش‌بس باید جامع و مرحله‌ای باشد
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • دیدار وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اندونزی
  • تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • راهبردهای علمی و علمی امام صادق(ع) در مقابله با سطحی نگری فکری و عمل گرایی افراطی