Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، آرزو حیدریان مسئول برگزاری اولین همایش ملی ناهنجاری‌های مادرزادی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، گفت: اولین همایش ملی ناهنجاری‌های مادرزادی از ساعت ۸ تا ۱۸ روز یکشنبه ۱۲ اسفند ماه ۹۷ که به نام روز جهانی بیماری‌های ناهجار مادرزادی نامگذاری شده است در سالن همایش‌های هتل پارس مشهد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیران سلامت خراسان رضوی در سطح استان فعالیت‌های ۴ سویه‌ای را در حوزه‌های عمران سلامت، درمان، پیشگیری، آموزش و پژوهش و مددکاری دارد و در این مجموعه با حمایت خیران نیک‌اندیش در امر درمان کودکان تلاش می‌شود.
رئیس شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیران سلامت خراسان رضوی با بیان اینکه این شورا تاکنون ۱۲ همایش در موضوعات هپاتیت، پتابولیسم، اوتیسم، نقص ایمنی، بیماری‌های جوزندگان، سرطان‌های شایع زنان و ... برگزار کرده و سیزدهمین همایش در روز یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود، گفت: تغییر نگرش خیران از اهداف این شورا بوده و با حمایت خیران دستاورد‌های خوبی در حوزه‌های علمی، پژوهشی و درمانی داشتیم و ما در حال شناسایی بیماران خاص کم‌بضاعت در تمامی نقاط به‌ویژه مناطق محروم و کم‌برخوردار هستیم.
حیدریان افزود: شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیران سلامت خراسان رضوی یکی از کار‌های خیر خود را به‌صورت تخصصی انجام می‌دهد و در این راستا از تجربه پزشکان، معلمان، پرستاران و دیگر گروه‌های متناسب با نیاز موجود و تخصصی که دارند استفاده می‌شود و کلاس‌های آموزشی و اقدامات پیشگیرانه در حال انجام است.
وی تصریح کرد: شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیران سلامت خراسان رضوی با حمایت موسسه‌های محکم و بخشش استان در حوزه ناشنوایی فعالیت خود را آغاز کرده و دفتر آن هم به‌زودی تاسیس خواهد شد؛ همچنین این مجموعه با مشارکت موسسه عترت فاطمی به‌زودی پایگاه تخصصی اهدای خون بانوان را در جهت حضور پرنگ‌تر این گروه جنسی در امر اهدای خون دایر می‌کند.
مسئول برگزاری اولین همایش ملی ناهنجاری‌های مادرزادی با اشاره به اینکه این رویداد در راستای تبادل و انتقال تجربیات در حوزه سلامت برگزار می‌شود، گفت: همیشه معتقدیم که ثمربخشی کار جمعی بهتر از کار فردی بوده و هرگاه که کار‌ها به‌صورت گروهی انجام شده تاثیرات مثبتش به‌خوبی مشهود بوده است.
حیدریان افزود: برای کمک گرفتن بهتر از زنان طرح نذر مهریه را فعال کرده‌ایم و بانوان علاقه‌مند مهریه خود را نذر درمان بیماران خاص نیازمند می‌کنند و تاکنون بیش از ۲۰۰ بانوی خراسانی مهریه‌های خود را در این راه خیر و خداپسندانه اهدا کرده‌اند.   انتهای پیام//ج.ر   برای کمک گرفتن بهتر از زنان طرح نذر مهریه را فعال کرده‌ایم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۴۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین دوره مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» به‌زودی و همزمان با برپایی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توسط خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

بر اساس فراخوان این مسابقه، محور موضوعی اثر ارسالی، مرتبط با ادوار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است و آثاری در این مسابقه داوری می‌شوند که در قالب «روایت داستانی» نوشته شده باشند. روایت‌های ارسالی به این مسابقه باید بین ۲ تا ۵ هزار واژه باشد. از صاحبان آثار برگزیده در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تقدیر می‌شود.

شرکت در این‌مسابقه برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند روایت‌های خود را تا ۲۵ اردیبهشت از طریق سامانه revayat.ketab.ir ارسال کنند.

کد خبر 6090822 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • همایش بهاباد شناسی برگزار می شود
  • حضور صد‌ها شرکت تولیدی و دانش بنیان در همایش ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • تدوین منشور مشاوره خانواده نهایی شد
  • ضرورت متناسب سازی دروس دانشگاهی با نیاز صنعت فولاد کشور
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • رویکرد حکمت بنیان کلید حکمرانی در سلامت
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • همایش «قدس از چشمان آقای نادر» برگزار می‌شود
  • همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت درسلماس