Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امیدوارم اگر به واسطه احداث خط دو قطار شهری محدودیت‌هایی در تردد شهروندان ایجاد می‌شود با صبوری و نگاه به توسعه شهر بر ما ببخشند، چرا که تلخی‌ روزهای سختی که شهروندان به واسطه احداث خط دو مترو تحمل می‌کنند را با شیرینی بهره‌برداری از این خط جبران خواهیم کرد.

علیرضا نصراصفهانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امروز در شهر اصفهان استمرار امید را شاهد هستیم و امیدواریم آغاز عملیات حفاری تونل خط دوم قطار شهری اصفهان بر تمام شهروندان مبارک باشد و خداوند به ما توفیق دهد که تا پایان این دوره بخشی از خط را بهره برداری کرده و در اختیار مردم شریف و نجیب اصفهان قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: مردم ما استحقاق بهترین خدمات و اقدامات خوب در شهر را دارند و مدیران شهری را در این مسیر همراهی خواهند کرد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: امیدوارم اگر به واسطه احداث خط دو قطار شهری محدودیت‌هایی در رفت وآمد شهروندان ایجاد می‌شود با صبوری، بردباری و نگاه به توسعه شهر بر ما ببخشند، چرا که تلخی‌ روزهای سختی که شهروندان به واسطه احداث خط دو مترو تحمل می‌کنند را با شیرینی بهره‌برداری از این خط جبران خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری برای تحقق اهداف خود نیاز به همراهی و مشارکت مردم دارد، گفت: اگر حمایت، مشارکت و همراهی مردم در زمینه‌های مختلف نباشد، مدیریت شهری در مسیر رسیدن به اهداف خود با مشکلات زیادی مواجه می‌شود، چرا که تجربه ثابت کرده با همراهی و مشارکت مردم کار سرعت می گیرد.

نصراصفهانی استفاده از قطار شهری برای انجام سفرهای روزانه را، در کاهش آلودگی هوا و ترافیک بسیار تاثیرگذار دانست و افزود: هر چه شهروندان کمتر از خودروهای شخصی استفاده کنند و برای انجام سفرهای درون شهری به ناوگان حمل ونقل عمومی بپیوندند، در واقع به زیست‌پذیرتر شدن شهرشان کمک کرده‌اند.

وی تاکید کرد: اطمینان دارم اگر روزی در این شهر خطوط سه گانه مترو مورد بهره‌برداری قرار گیرد، خطوط BRT تقویت شود و حضور تراموا را در شهر اصفهان داشته باشیم هیچ شهروندی به سمت استفاده از وسیله نقلیه شخصی نخواهد رفت و همراهان خوبی برای مدیریت شهری خواهند بود.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خط دو مترو مترو اصفهان نایب رئیس شورای شهر یک شهر زیر شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۴۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیمت مادران و دختران اصفهانی برای تجدید پیمان با سردار دل‌ها به کرمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ حدیثه پیشه از مسئولان کاروان زیارتی دختران حاج قاسم گفت: این زائران از استان اصفهان در قالب ۵۰ دستگاه اتوبوس از ۴۰ منطقه در اصفهان راهی کرمان شدند تا در کنار مزار مرد میدان، با شهید سردار قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت، برای پیروی از راه سردار دل‌ها تجدید میثاق دوباره ایی ببندد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


وی افزود: مدت زمان این سفر حدود ۵۰ ساعت است، پیاده‌روی اجتماع‌گونه از مصلای امام علی (ع) کرمان تا بیت‌الزهرا و در نهایت حضور در مزار سردار دل‌ها در ساعت ۱ و ۲۰ دقیقه (زمان شهادت) از برنامه‌های این سفر زیارتی است.


زمان اعزام کاروان زیارتی دختران حاج قاسم، در اردیبهشت است و پشتوانه این اعزام عظیم، اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم است که در ایام شهادت سردار دل‌ها برگزارمی شود و ایده این کاروان از اصفهان است.


امسال سومین سال متوالی است که دختران حاج قاسم از اصفهان به سوی مزار سردار سلیمانی راهی شدند.

دیگر خبرها

  • تامین اعتبار برای خرید واگن های جدید قطار شهری کرج
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • قطار حمایت از «طرح نور» با حضور سردار رادان به اصفهان رسید | تصاویـر
  • مطالبات اراضی شهری شهرداری پرداخت شود
  • جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده اصفهانی
  • گزارشی از دانش آموز اصفهانی به مناسبت گرامیداشت روز معلم + فیلم
  • انتظار موج جدیدی از خدمت به منظور رضایتمندی شهروندان
  • ۷۰ درصد ریل‌گذاری مترو کرج انجام شده است
  • عزیمت مادران و دختران اصفهانی برای تجدید پیمان با سردار دل‌ها به کرمان
  • پنج اصفهانی در فهرست استادان نمونه کشوری