Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@14:49:03 GMT

درگیری عناصر"الشباب"باپلیس سومالی

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۳۴۴۰۳

منابع خبری از درگیری عناصر گروه تروریستی «الشباب» با نیروهای پلیس در یک رستوران در موگادیشو پایتخت سومالی خبر می‌دهند. ناطقان:در حالی‌که موگادیشو شامگاه پنجشنبه شاهد انفجار بود، درگیری نیروهای پلیس با عناصر الشباب که در یک رستوران مخفی شده‌اند، ادامه دارد.

موگادیشو دیشب نیز شاهد وقوع انفجار در یک خودروی بمب‌گذاری شده بود و در نتیجه آن ۲۹ نفر کشته و ۸۰ نفر زخمی شدند و مسئولیت این انفجار را الشباب بر عهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وبگاه الیوم‌السابع و شبکه اسکای نیوز گزارش دادند که صبح امروز جمعه درگیری بین عناصر الشباب و نیروی پلیس سومالی به وقوع پیوسته است. منبع: فارس برچسب ها: پلیس سومالی ، درگیری ، عناصر الشباب

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پلیس سومالی درگیری عناصر الشباب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۴۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مهدی جوکار در تشریح جزئیات درگیری پیش آمده در یکی از ورزشگاه‌های شهرستان فیروزآباد گفت: در دقایق پایانی بازی بین دو تیم فوتبال حاضر در لیگ دسته سوم استان فارس، در شهرستان فیروزآباد، یکی از اعضای کادر فنی تیم میهمان به همراه بازیکنان ذخیره این تیم به سمت کمک داور بازی حمله ور شده و او را مورد ضرب وشتم قرار می دهند.

فرمانده انتظامی فیروزآباد ادامه داد: بلافاصله مامورین تامین نظم و امنیت حاضر در ورزشگاه، بر اساس وظایف قانونی، به منظور پایان دادن به درگیری و پیشگیری از وقوع هر گونه تبعات احتمالی، قصد دستگیری مخلین نظم و امنیت را داشتند که با مقاومت و تعدی آنها مواجه شدند، لذا طبق ضوابط قانونی، با استفاده از تجهیزات دفاع شخصی در اختیار خود (اسپری) عامل اخلال در نظم عمومی را دستگیر نمودند.

سرهنگ جوکار در پایان گفت: طرفین درگیری، به مقر انتظامی انتقال و پس از اخذ مشاوره از کارشناس مربوطه، ضمن اعلام ندامت و پشیمانی از اتفاق پیش آمده، با یکدیگر سازش و مقر انتطامی را ترک کردند.

کد خبر 6093224

دیگر خبرها

  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد
  • تجمع بانوان شاهد و ایثارگر در حمایت از اجرای طرح نور توسط پلیس
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند! (+عکس)
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی