Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: بارش برف و کولاک شدید راه ارتباطی ۱۳۰ روستای آذربایجان شرقی را مسدود کرده و عملیات بازگشایی راه‌های روستایی مسدود شده از صبح امروز آغاز شده است. ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

اروجعلی علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز‌ با اشاره به مسدود شدن برخی از راه‌های ارتباطی روستایی در شهرستان‌های کوهستانی استان اظهار داشت: بارش برف و پدیده کولاک شدید از عصر روز گذشته در استان آغاز شده و براثر شدت بارش هم اکنون راه ارتباطی 130 روستای استان مسدود بوده و تلاش برای بازگشایی راه‌های مسدود شده ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

40 روستای مراغه در محاصره برف؛ تلاش ‌راهداری برای جلوگیری از مسدودی محور‌های مواصلاتیخوزستان| برف مسیر 6 روستای دهدز را مسدود کردمحورهای مواصلاتی مازندران برفی استبارش برف گردنه گله بادوش الیگودرز را مسدود کردبارش برف و مسدود شدن برف در ترکیه + عکس

وی افزود: باوجود بارش برف سنگین که از عصر روزگذشته درسطح استان آغاز شده است باتلاش نیروهای راهداری تمامی محورهای مواصلاتی اصلی استان باز بوده و تردد در آنها  به صورت روان درجریان است.

علیزاده اظهارکرد: کلیه نیروهای راهداری استان و شهرستان‌ها در آماده باش کامل بوده و باتلاش خستگی ناپذیرخود اجازه مسدود شدن راه‌های استان را نداده و هم اکنون نیز با اتمام عملیات برف روبی و نمک پاشی در محورهای اصلی استان واردمرحله بازگشایی راه‌های روستایی شده و تلاش می‌کنیم تا 48 ساعت آینده راه‌های مسدود شده را بازگشایی کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به راه‌های روستایی مسدود شده در استان اظهارکرد: براساس دریافت گزارش‌های مرکز مدیریت راه‌های استان هم اکنون در شهرستان‌های مراغه راه 40 روستا، در شهرستان چاراویماق 40 روستا، هشترود 30 روستابه دلیل حاکم شدن پدیده کولاک و بارش شدید برف مسدود شده که تلاش می‌شود راه‌های مسدود شده در کمترین زمان ممکن بازگشایی شوند.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود مردم قبل از اقدام به سفر در شرایط جوی فعلی حتماً اطلاعات وضعیت راه‌ها را با تماس با شماره 141 مرکز مدیریت راهداری کسب کرده و با تجهیزات لازم، راهی جاده‌ها شوند.

مدیرکل راهداری آذربایجان شرقی تعداد دستگاه‌های مورد نیاز برای نگهداری راه‌ها را 929 دستگاه برای کل راه‌های استان عنوان کرد و اذعان داشت: در بازه زمانی 48 ساعته نسبت به برف روبی و بازگشایی راه‌ها اقدام می‌کنیم، در حالی‌که تعداد ماشین آلات دولتی و استیجاری برنامه ریزی شده برای راهداری زمستانی سال جاری، 366 دستگاه دولتی و 202 دستگاه برفروبی است که با این دستگاه‌ها در بازه زمانی سه شبانه روز می‌توان راه‌ها را بازگشایی کرد ولی با محاسبات استاندارد، 361 دستگاه کمبود داریم.

انتهای پیام/ش

R7887/P1377/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۴۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه فضولات حیوانی رودخانه روستای همای علیا را آلوده کرد + فیلم و تصاویر

روستای همای علیا از توابع شهرستان ورزقان استان آذربایجان شرقی است. در این روستا رودخانه‌ای وجود دارد که تبدیل به محلی برای تخلیه فضولات حیوانی شده و موجب آلودگی محیط زیست این منطقه شده است. علاوه بر آلودگی بوی نامطبوع آن اهالی این منطقه را آزرده خاطر کرده است. اهالی این روستا این موضوع را پیگیری کرده اند اما تاکنون نتیجه ای حاصل نشده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم و تصاویر در خواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروندخبرنگار - آذربایجان شرقی

بیشتر بخوانید:

آب آلوده سهم اهالی سودجان شد + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تخلیه فضولات حیوانی رودخانه روستای همای علیا را آلوده کرد + فیلم و تصاویر
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد
  • اطلاعیه قطعی گاز در هوراند و کلیبر
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری