Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش پایگاه خبری امتداد، در اطلاعیه‌ای با موضوع پرداخت سپرده‌های تا سقف یک میلیارد تعاونی‌های مؤسسه کاسپین، آمده است: بدین وسیله به اطلاع کلیه سپرده گذاران محترم تعاونی‌های اعتبار غیرمجاز منحله شامل (الزهرا مشهد، پیوند مشهد، حسنات اصفهان، عام کشاورزان مازندران، امیدجلین گرگان، دامداران و کشاورزان کرمانشاه و بدرتوس مشهد) می‌رساند: در ادامه فرایند اجرایی ساماندهی مطالبات سپرده گذاران تعاونی‌های یادشده و پرداخت‌های صورت گرفته در مراحل قبل، حسب تصمیمات اتخاذ شده در جلسات کمیته منتخب سران محترم قوای سه‌گانه مبنی بر تأمین خط اعتباری لازم از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران که از محل دارایی‌ها جبران خواهد شد، مقرر گردید در این مرحله به هر یک از سپرده گذاران مشمول طرح پس از کسر دیون مربوطه، حداکثر تا سقف ۱۰میلیارد ریال پرداخت گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس مقرر شده سپرده گذاران محترم با در دست داشتن مدارک لازم (اعم از اصل کارت ملی و شناسنامه، اصل دفترچه حساب و یا گواهی سپرده) مطابق موارد مشروح زیر و جدول زمانبندی اقدام نمایند:

به گزارش ایسنا، دارندگان سپرده‌های با مبالغ تا سقف ده میلیون ریال از روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۷/۱۲/۱۳به شعب مؤسسه مراجعه و وجوه خود را دریافت نمایند. دارندگان سپرده‌های با مبالغ بیش از ده میلیون ریال از روز شنبه مورخ ۱۳۹۷/۱۲/۱۸، جهت دریافت کارت بانکی به شعب مؤسسه مراجعه نموده و پس از ارائه درخواست و تحویل مدارک لازم و دریافت کارت بانکی، مبالغ قابل پرداخت آنان به این کارت‌ها واریز می‌شود. مشتریان محترم می‌توانند این کارت‌ها را در خودپردازها و پایانه‌های فروشگاهی کلیه بانک‌ها و مؤسسات اعتباری مورد استفاده قرار دهند.

لذا، از کلیه سپرده گذاران تعاونی‌های غیرمجاز منحله مذکور درخواست می‌شود صرفاً مطابق جدول زمانبندی ذیل، به شعب مؤسسه اعتباری کاسپین در سراسر کشور مراجعه و نسبت به تعیین تکلیف سپرده‌های خود اقدام نمایند. ضمناً، مرکز ارتباطات مردمی مؤسسه از طریق شماره تلفن ۴۲۷۵۹و داخلی (۴۰۵-۴۰۶-۴۰۷-۴۰۸) در طول ساعات اداری آماده پاسخگویی به مشتریان محترم است.

 

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۵۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سپاهان به رفتار هواداران پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

 موضع باشگاه اصفهانی درباره اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی به شرح زیر توسط مسعود سعیدی مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال باشگاه اعلام شده است:

«هرگونه رفتار توهین‌آمیز به هواداران فارغ از جنسیت یا قوم یا زبان توسط هر کس و در هرکجا محکوم است. این موضع رسمی و بدون بازگشت باشگاه سپاهان است.

سؤال اینجاست که چگونه فحاشی بی‌وقفه هواداران تیم میزبان از یک ساعت قبل بازی، در حین مسابقه و پس از آن توسط مدیران باشگاه میزبان دیده نمی‌شود؟!

البته شاید مدیران این باشگاه به دلایل مشخص خود به فرافکنی روی آورده‌اند، اما بدون شک رفتار‌های هواداران منتسب به تیم میزبان که تصاویر آن _توسط اهالی محترم رسانه_ در فضای مجازی منتشر شده، آنقدر زشت است که دلیلی ندارد، مسئولان باشگاه محترم میزبان آن را کتمان کنند. امیدواریم عزیزان مسئول در یک فضای عادلانه به تمام حواشی بازی رسیدگی نمایند.

فحاشی سنگین همه‌جانبه و ظاهراً هماهنگ از بسیاری سکو‌های منتسب به باشگاه میزبان، علیه تک‌تک بازیکنان سپاهان با ذکر نام و انواع و سایر اتفاقات ناشایست بازی روز گذشته به طور جد پیگیری خواهد شد و مستندات مربوط در اختیار کمیته محترم انضباطی قرار خواهد گرفت.

همچنین امیدواریم مستندات اتهامات در خصوص پرتاب سنگ به سمت بانوان محترم هواداران پرسپولیس ارائه گردد؛ هر چند با توجه به اختلاف ارتفاع، این اتهام نیز عجیب و دور از واقع است! اما در صورت عدم اثبات این ادعا، باید با منتشرکنندگان این خبر، که به تحریک و نفرت‌پراکنی میان هواداران می‌پردازند، برخوردی قاطع صورت پذیرد.

بدون شک باشگاه سپاهان طبق اصول خود، به هرگونه رفتار ناشایست افراد معدود منتسب به این باشگاه رسیدگی خواهد کرد؛ آیا باشگاه حریف هم چنین رفتاری از خود نشان می‌دهد؟!»

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • خروج قطار افغانستان_ترکیه از مرز شمتیق+فیلم
  • تورم ترکیه به ۷۰ درصد افزایش یافت
  • واکنش سپاهان به رفتار هواداران پرسپولیس
  • معمای وام ازدواج ۱۴۰۳ چگونه حل می‌شود؟
  • شرکت بیش از ۱۳ هزار داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش مازندران
  • ماجرای اتمام حجت دانشگاه فرهنگیان با معلمان تازه استخدام شده چیست؟
  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد
  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • موفقیت واکسن‌های موسسه رازی در کنترل و پیشگیری بیماری آبله در گوسفند و بز در کشور
  • در زندگی قرآنی، گمراهی راه ندارد