Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،سید علیرضا آل داوود کارشناس فضای مجازی با انتشار پستی در حساب توییتر خود با تروریسم سایبری خواندن اقدام انحصارطلبانه شرکت اپل در مسدودسازی برخی از اپلیکیشن‌های ایرانی از وزارت صمت، وزارت امور خارجه و وزارت ارتباطات ارتباطات خواست پاسخگوی شرایط به وجود آمده از طرف گردانندگان اپل باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آل داوود با انتشار توییتی نوشت:

به نظر شما اقدام سودجویانه شرکت اپل در ایجاد محدودیت برای کاربران ایرانی، نوعی #تروریسم_سایبری نیست؟
وزارت صمت
وزارت امور خارجه
وزارت ارتباطات
باید پاسخگوی شرایط بوجود آمده باشند!

بیشتر بخوانید:

#منوتوفروختی| انتقاد تند کاربران از اقدام جدید عوامل منوتو در کمک به محدودسازی کاربران ایرانی اپل

محدودیت‌ جدید آیفون فقط مختص ایران نیست

گفتنی است؛ چند روزی است که شرکت اپل سازنده تلفن‌های هوشمند آمریکایی Iphone  دسترسی کاربران به برخی نرم‌افزارهای ایرانی را مسدود کرده است.در حال حاضر نرم‌افزارهای ایرانی متصل به درگاه‌های پرداخت قادر نیستند به کاربران این نوع تلفن هوشمند سرویس ارائه دهند.شرکت‌های ایرانی توسعه دهنده نرم افزارها در حال حاضر با ارسال پیامک به کاربران خود پیشنهاد دادند تا برطرف شدن این مشکل  از نسخه تحت وب این نرم‌افزارها استفاده کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی اپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۵۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید امیرعبداللهیان بر توسعه مناسبات با قاره آفریقا

به گزارش «تابناک» به نقل از وزارت امور خارجه، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران روز دوشنبه با «انگاته روبارد» وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی دیدار و گفت وگو کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار توسعه و ارتقای همه جانبه مناسبات با قاره آفریقا را از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران دانست.

وزیر امور خارجه ایران همچنین تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران برای توسعه مناسبات دوجانبه با جمهوری آفریقای مرکزی در زمینه‌های مورد نیاز این کشور به ویژه در حوزه‌های کشاورزی، علمی و فناوری و آموزشی آمادگی خود را اعلام می‌دارد.

انگاته روبارد وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی نیز با اشاره به اهمیت پذیرش دعوت جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در دومین همایش ایران و آفریقا و اکسپو تهران و ابراز قدردانی از حسن میزبانی از وی و هیات همراه، پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشورمان در زمینه‌های علمی، فناوری و صنعتی را ستود.

دیگر خبرها

  • هشدار وزیر خارجه انگلیس درباره پیامدهای تروریستی خواندن سپاه
  • اتهام مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • تأکید امیرعبداللهیان بر توسعه مناسبات با قاره آفریقا
  • آمریکا ۵ واحد نظامی ارتش اسراییل اقدام به نقض حقوق بشر کرده اند
  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • ایران به توسعه اقتصادی مبتنی بر منافع کشورهای منطقه اهتمام دارد