Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بهمن حسین زاده سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران در دومین روز از برپایی نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تاشکند در کنار مقامات کشور ازبکستان و وزیر توسعه این کشور از پاویون رسمی جمهوری اسلامی ایران و شرکت های مشارکت کننده بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین حسین زاده با حضور در غرفه صادرکنندگان ایرانی در مورد موانع صادراتی، تأثیر مشارکت در نمایشگاه های خارجی بر بازار و نحوه حضور فعال در بازار ازبکستان به گفتگو نشست.

در بخش دیگری از این دیدارها به منظور بررسی راهکارهای مختلف و مشارکت فعال ایران در سایر نمایشگاه های ازبکستان از جمله دور بعدی نمایشگاه صنعت ساختمان حسین زاده نشستی با ادوارد چان مدیر منطقه ای شرکت ITE برگزار کننده نمایشگاه داشت.

بهبود فضای استقرار شرکت های ایرانی در نمایشگاه های تاشکند، راهکارهای توسعه و تعامل دو طرفه از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

حسین زاده با حضور در سفارت ایران در ازبکستان با آقارضی سفیر کشورمان دیدار کرد.

در این دیدار بر اهمیت بازار ازبکستان، راهکارهای حضور پررنگ تر شرکت های ایرانی در بازار این کشور، نقش و اهمیت صنعت نمایشگاهی در این حوزه بین دو طرف تاکید شد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در ازبکستان قول مساعد تا پیگیری های لازم در این حوزه را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: ثبت سفارش خودرو‌ها در سال ۹۸ منتفی است/ صدور مجوز تکمیل مدارک برای خودرو‌های ثبت نام شده تا ۱۶ مرداد ۹۷

اعطای نشان سازماندهی برتر به پاویون ایران در نمایشگاه ازبکستان

احمدرضا علوی مدیر نمایشگاه‌های خارجی شرکت سهامی نمایشگاه‌ها از اعطای نشان ارگانایزر برتر به پاویون رسمی شرکت سهامی نمایشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه ازبیلد تاشکند خبر داد و گفت: این برای نخستین بار است که ایران در قالب پاویون رسمی در نمایشگاه ازبکستان حضور یافته و به دلیل نحوه مشارکت، تعامل با طرف ازبکستانی برای برپایی پاویون و شیوه مشارکت نشان برترین سازماندهی و مشارکت را در بین ۲۶ کشور مشارکت کننده در این‌نمایشگاه دریافت کرد.

کمتر سابقه دارد که نشان برتر ارگانایزر به برگزار کنندگان‌نمایشگاه‌های برون مرزی تعلق گیرد.

علوی همچنین از امضای تفاهمنامه‌ای با شرکت برگزار کننده نمایشگاهی در ازبکستان خبر دهد و گفت: این تفاهمنامه با امضای سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی ج. ا. ایران و از اکسپو سنتر تاشکند به امضا رسید که تسهیل کننده کار‌های نمایشگاهی بین دو کشور است.

بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان از هشتم تا دهم اسفند ماه در اوز اکسپو سنتر شهر تاشکند ازبکستان توسط شرکت نمایشگاهی بین‌المللی «Iteca Exhibitions» برگزار می‌شود. ۲۵۱ شرکت از ۲۶ کشور جهان از جمله جمهوری اسلامی ایران، اتریش، آذربایجان، بلاروس، آلمان، یونان، دانمارک، اسپانیا، ایتالیا، قزاقستان، کره جنوبی، چین، قرقیزستان، امارات متحده عربی، لهستان، پرتغال، روسیه، آمریکا، ترکیه، اوکراین، سوئیس و ازبکستان شرکت دارند.

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی ساختمان شامل غرفه‌های «داخل ساختمان و طراحی»، «پنجره، در»، «سرامیک و سنگ‌های تزیینی»، «اموال غیرمنقول»، طراحی و معماری»، «تجهیزات»، «فناوری‌های ساختمانی» و دیگر است.

در نمایشگاه بین المللی ساختمان ازبکستان دیگر شرکت‌های بزرگ جمهوری اسلامی ایران مانند «سیمان شاهرود، بجنورد، سبزوار، شرق، شرکت سازان سنگ سالار، آریان بارون، شهداد کبیر تجارت، کنارک و یاران بهار گلستان» نیز با تولیدات و خدمات ساختمانی خود شرکت می‌کنند.

نمایشگاه بین‌المللی ساختمان که توسط شرکت نمایشگاهی بین‌المللی «Iteca Exhibitions» برگزار می‌شود، با همکاری وزارت ساختمان ازبکستان، وزارت مسکن ازبکستان، وزارت سرمایه گذاری و تجارت خارجی ازبکستان، شرکت سهامی «اوز. قوریلیش. ماتریالاری» (مصالح ساختمانی ازبکستان) و اتاق بازرگانی و صنایع ازبکستان برگزار می‌شود تا اول مارس سال ۲۰۱۹ میلادی به کار خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۵۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش موقعیت های سرمایه گذاری گیلان در ایران اکسپو ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ وزیر کشور در بازدید از غرفه توانمندی‌های گیلان در اکسپو گفت: استان گیلان بهشت ایران با ظرفیت‌های کم نظیر است.
دکتر احمد وحیدی با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی، تجاری و صادراتی گیلان افزود: باید از ظرفیت‌های کم نظیر گیلان به بهترین نحو بهره برده شود.
استاندار گیلان در حاشیه این بازدید گفت: ۲۰ موقعیت سرمایه گذاری با ۹۰ همت (۹۰ هزار میلیارد تومان) اعتبار در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ معرفی شده است.
دکتر اسدالله عباسی با بیان اینکه این نمایشگاه، فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری کشور به ویژه گیلان است، افزود: تلاش شده توانمندی‌های اقتصادی، تجاری، کشاورزی و صادراتی در کنار زنجیره‌های ارزش ایجاد شده در راستای جهش تولید به سرمایه گذاران معرفی شود.
ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی در محل نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در سالن ۴۱ نمایشگاه دائمی تهران در حال برگزاریست.
این نمایشگاه از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت در تهران ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • لوله‌سازی اهواز در مسیر توسعه صادرات
  • اعلام آمادگی آفریقای مرکزی برای توسعه همکاری‌های معدنی با ایران
  • گسترش بازار صادراتی دانش بنیان‌های ایرانی در ۱۶ کشور دنیا
  • نمایش موقعیت های سرمایه گذاری گیلان در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • توانمندی صنعت قم برای تولید انواع کفش در نمایشگاه اکسپو به نمایش درآمد
  • توسعه بازار بین المللی محصولات دانش بنیان‌ها
  • بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم
  • حضور ۲۵ هیات تجاری در اکسپو با وجود تحریم نشان از رشد ایران دارد
  • حضور ۲۵ هیئت تجاری در اکسپو نشان از رشد ایران با وجود تحریم
  • پتانسیل بازار آفریقا برای خودروهای اقتصادی سایپا