Web Analytics Made Easy - Statcounter

پکن -ایرنا- خبرگزاری رسمی چین گزارش کرد که ژاپن بدون توجه به تحریم های آمریکا علیه ایران، به تجارت قانونی و مشروع با ایران ادامه خواهد داد.

به گزارش ایرنا، شینهوا روز جمعه از قول 'میتسوگو سایتو' سفیر ژاپن در ایران آورده است که به رغم تحریم هایی که وجود دارد ما مناسبات و همکاری های تجاری با ایران را ادامه خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تحریم هایی از سوی آمریکا در نظر گرفته شده است اما شرکت ها، بازرگانان و صاحبان موسسات ژاپنی بدون توجه به آنها به تجارت با ایران ادامه خواهند داد.
خبرگزاری رسمی چین می نویسد که دیپلمات ارشد ژاپنی در ملاقاتی که عبدالناصر همتی رییس بانک مرکزی ایران داشته به او گفته است که در ماه های اخیر با وجود این تحریم ها، شرکت ها و بازرگانان ژاپنی از تجارت خود با ایران حراست کرده اند.
سفیر ژاپن در ایران با اشاره به اینکه بزودی یک هیات بانکی از ایران راهی توکیو می شود، خاطر نشان کرد ما بر اساس منافع خودمان با قدرت همکاری های اقتصادی با ایران را ادامه می دهیم.
آساق**231**1904**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد ژاپن ايران تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۵۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاصله نجومی قهرمانی‌های ایران با رقبا؛ آقایی فوتسال در آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز یکشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک ایران به پایان رسید تا فوتسال ایران برای بار سیزدهم بر بام قاره آسیا بایستد.

ایران با قهرمانی در این دوره، ضمن دستیابی به سیزدهمین عنوان قهرمانی خود، بار دیگر جام را از ژاپن پس گرفت و به قله آسیا بازگشت. فوتسال ایران با سیزدهم قهرمانی پرافتخارترین تیم آسیا محسوب می‌شود و ژاپن با 4 عنوان قهرمانی و اختلافی معنادار، در رده بعدی قرار دارد.

در تاریخ جام ملت‌های فوتسال آسیا تیمی به جز ایران و ژاپن نتوانسته به عنوان قهرمانی برسد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900671

دیگر خبرها

  • روز معلم در این کشور هر روز جشن گرفته می‌شود
  • بهترین فیلم های سامورایی قرن بیست و یکم؛ از The Last Ronin تا ۱۳ Assassins (+عکس)
  • مخالفت وزیر خارجه انگلیس با اقدام علیه سپاه
  • تحریم ورود واکسن توسط مدعیان آزادی و حقوق بشر/ مرجعیت علمی الویت وزارت علوم
  • کریدور ریلی خواف - هرات، گرفتار تحریم‌های داخلی است
  • روایت «شینهوا» از ماشین سرکوب آمریکا دربرابررستاخیزدانشجویان
  • آقاپور: می‌توانیم به فینال جام جهانی فوتسال برسیم
  • ۸۰ درصد تجارت ما از خلیج فارس است
  • دریا منبع قدرت و ثروت است/ ۸۰ درصد تجارت ما از خلیج فارس است
  • فاصله نجومی قهرمانی‌های ایران با رقبا؛ آقایی فوتسال در آسیا