Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@15:29:53 GMT

آغاز ثبت نام در کاروانهای حج تمتع ۹۸ از امروز

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۳۶۵۴۸

آغاز ثبت نام در کاروانهای حج تمتع ۹۸ از امروز

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان حج و زیارت امروز جمعه دهم اسفند ماه از آغاز نام نویسی از متقاضیان حج تمتع ۹۸ در کاروان ها خبر داد.

دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه سال ۱۳۸۵ که پیش تر نسبت به تکمیل اطلاعات و دریافت کد رهگیری از سامانه reserve.haj.ir اقدام کرده اند، می توانند از امروز جمعه دهم اسفند ماه نسبت به ثبت نام در کاروان های حج تمتع ۹۸ اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ضمنا به منظور تسهیل در پرداخت زائرین حج تمتع سال ۱۳۹۸ ، هزینه سفر در دو قسط دریافت خواهد شد که قسط اول مبلغ ۱۵ میلیون تومان (به علاوه اصل مبلغ ودیعه و سودهای تعلق گرفته به آن) همزمان با ثبت‌نام در کاروان ها دریافت خواهد شد و زمان دریافت قسط دوم متعاقبا اعلام خواهد شد که قطعی شدن ثبت نام منوط به انجام معاینات پزشکی و پرداخت قسط دوم هزینه سفر خواهد بود.

در فرآیند ثبت نام کاروان های حج ۹۸ ، نام نویسی فقط در کاروان های شهر یا شهرستان محل سکونت که در سامانه انتخاب شده ، امکان پذیر خواهد بود؛ لازم است تا زایران دقت لازم را داشته باشند یا اطلاعات خود را در سامانه reserve.haj.ir بروزرسانی و اصلاح کنند.

در صورت عدم مراجعه و ثبت نام اولویت های یاد شده در کاروان ها در فرصت تعیین شده، از اولویت های بعدی برای ثبت نام در کاروان ها دعوت به عمل خواهد آمد.

به دارندگان قبوض ودیعه گذاری در اولویت اعزام به حج سال آینده که تاکنون نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه reserve.haj.ir اقدام نکرده اند توصیه می شود قبل از فرآیند ثبت‌نام در کاروان ها، اطلاعات خود را در سامانه یاد شده ، تکمیل و بروزرسانی کنند.

کد خبر 4556095 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: حج تمتع حج تمتع 98 سازمان حج و زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۶۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارندگی‌ها در خوزستان/ اوج بارش‌ها روزهای پنج‌شنبه و جمعه است

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: با ورود سامانه بارشی به استان بارندگی در بعضی شهرها آغاز شده است و تا روز شنبه تداوم خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان محمد سبزه‌زاری امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جمع رسانه‌ها، اظهار کرد: همانطور که انتظار می‌رفت با تأثیر سامانه بارشی شاهد بارش‌هایی در برخی مناطق استان بودیم.

وی افزود: بررسی امروز نقشه‌های پیش‌یابی همچنان نشان دهنده تقویت سامانه بارشی از بعد از ظهر امروز به تناوب تا اواخر روز شنبه روی استان است.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به ماهیت بارش‌های فصل بهار انتظار می‌رود، این ناپایداری‌ها به صورت رگبار همراه با رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای (به ویژه در مناطق جنوبی، شرقی، شمالی، ارتفاعات و بخش‌هایی از مرکز) و در مناطق مستعد ریزش تگرگ باشد.

سبزه‌زاری تصریح کرد: شمال خلیج‌فارس نیز تا پایان هفته مواج خواهد بود و بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: طی شبانه‌روز گذشته لالی با ۳۱.۴ و دهدز با ۱۲.۱ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شد و حداکثر دمای اهواز به ۲۸.۵ و حداقل به ۲۱.۶ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

کد خبر 749775

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌ نام سربازان برای دریافت مشوق‌ های مهارت‌ آموزی از شنبه
  • جزئیات اعزام زائران حج تمتع منطقه کاشان اعلام شد
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ این استان‌ها هشدار نارنجی دریافت کردند
  • پرواز نخستین کاروان زائران حج عمره
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / نخستین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / اولین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از کشور برای به جای آوردن اعمال حج تمتع به سرزمین وحی می‌روند
  • آغاز بارندگی‌ها در خوزستان/ اوج بارش‌ها روزهای پنج‌شنبه و جمعه است
  • همایش هفته حج در سنندج برگزار می‌شود
  • خبر جدید مجلس برای دارندگان دسته‌چک/ شرایط دریافت دسته چک تغییر کرد