Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه مسئولان و مدیران باید فساد ستیزی را در برنامه کاری خود داشته باشند، گفت: کسی می تواند با فساد مبارزه کند که خودش اول از آلودگی به فساد به دور باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد امروز (10 اسفند) در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته که در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرستان بجنورد برگزار شد، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری، گفت: مدیران و مسئولان باید این مهم را سرلوحه تمام برنامه ریزی های کاری کشور قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تاکید بر اینکه مدیران باید فساد ستیزی را در برنامه کاری خود داشته باشند، افزود: کسی می تواند با فساد مبارزه کند که خودش اول از آلودگی به فساد به دور باشد.



نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه مدیران و مسئولان باید بودجه کشور را به صورت عادلانه توزیع کنند، افزود: باید مواظب باشند مبادا دستانشان به اختلاس آلوده شود، چرا که به حقیقت در راه آلوده گام برداشته اند.



حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید ریشه فساد را از جامعه ریشه کن کنیم، افزود: اگر در جامعه اسلامی فساد صورت گیرد جامعه دچار آلودگی می شود.



وی خاطرنشان کرد: باید مدیران در توزیع برخی کالا ها عادلانه عمل کنند و کار مردم را در اسرع وقت انجام دهند.



امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: در این شرایط اقتصادی که پیش آمده و مردم تحت فشار اقتصادی هستند احتکار نکنیم رحم داشته باشیم تا مردم کمتر فشار اقتصادی ببینند.



حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی اظهارداشت: با حضور جبهه مقاومت اکنون در سوریه امنیتی برقرار شده که زبانزد همه است که ما نیروهایی شجاع داریم که اجازه نمی هند حق هیچ مسلمانی پایمال شود.



امام جمعه بجنورد همچنین در خصوص برگزاری نماز جمعه اهل تسنن در بجنورد گفت: نباید این موضوع را سیاسی کنیم، چرا که این یک مسئله دینی است.



وی اظهار داشت: همانطور که ما دوست داریم نماز جمعه را برگزار کنیم اهل تسنن هم دوست دارند؛ پس در مقابل این موضوع جبهه نگیریم.

 

 

پایان پیام/140

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان شبستان خبرگزاری مقام معظم رهبری حضرت زهرا س محمد جواد ظریف گام دوم انقلاب اصفهان حوزه علمیه میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها بجنورد خراسان شمالی فساد اقتصادی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۶۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمران و آبادانی روستاها و شهرها به اعضا شوراها ارتباط مستقیم دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا نوری در همایش گرامی‌داشت روز شوراها که پیش از ظهر پنج‌شنبه در سالن گلشن بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: شوراهای شهر محل رجوع آحاد مختلف مردم هستند و مردم برای رفع مشکلات خود به این نهاد انتخابی مراجعه می‌کنند.

وی در ادامه افزود: انتخاب اعضای شوراهای شهر توسط مردم یک افتخار بزرگ برای این مجموعه است.

امام جمعه بجنورد گفت: شوراها خادم مردم هستند و لذا باید برای رفع مشکلات مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: کار روستا را باید اعضای شورا با مشورت مردم و یکدیگر پیش ببرند و این حفظ وحدت رویه در حل مسائل پیش‌برنده است.

حجت‌الاسلام نوری خاطر نشان کرد: عمران و آبادی روستاها و شهرها مستقیم به اعضا شوراها مرتبط است.

وی با اشاره به نقش رایزنی و پیگیری شوراها تصریح کرد: برای پیگیری معضلات و مشکلات از ظرفیت عظیم مردمی استفاده شود.

حجت‌الاسلام نوری با تاکید بر اهمیت مقوله فرهنگ بیان کرد: اعضای شوراهای روستا نسبت به مسائل فرهنگی مردم دغدغه و اهتمام جدی داشته باشند.

کد خبر 6101321

دیگر خبرها

  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام صدیقی اقامه می‌شود
  • برگزاری جشن‌های روز دختر در بجنورد
  • عمران و آبادانی روستاها و شهرها به اعضا شوراها ارتباط مستقیم دارد
  • نقش بی بدیل حضرت رضا(ع) در همبستگی ملی و معنویت مردم ایران اسلامی
  • اعلام جشن‌های دهه کرامت در حرم حضرت معصومه(س)
  • ثبات ارزی به پیش‌بینی‌پذیر بودن اقتصاد کمک می‌کند
  • امام جمعه اصفهان: حج، تمرین فشرده بندگی است
  • رئیس‌ کل دادگستری استان خراسان رضوی منصوب شد
  • رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی منصوب شد
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت