Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل بارش‌ برف و باران از بامداد امروز تاکنون راه ارتباطی ۴۰ روستای این استان قطع شده است. ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

محمد نصیری‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: به دلیل بارش‌ برف و باران از بامداد امروز تاکنون راه ارتباطی 40 روستای این استان در شهرستان‌های بویراحمد، دنا و چرام قطع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به دلیل خاکی بودن راه ارتباطی این روستاها امکان انجام عملیات برف روبی و بازگشایی تا پایان بارندگی‌ها وجود ندارد، عنوان کرد: احداث جاده در حوزه وظایف اداره راه و شهرسازی بوده و ارتباطی با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ندارد.

بارش برف در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد؛ تردد روان استبارش برف گردنه گله بادوش الیگودرز را مسدود کردبارش شدید برف پرواز «تهران ـ ایلام» را لغو کرد

نصیری‌راد با تاکید بر اینکه پروژه‌های نیمه تمام در حوزه راهسازی روستایی به یک معضل برای راهداری تبدیل شده است، ادامه داد: انتظار می‌رود اداره کل راه و شهرسازی برای تعیین تکلیف این پروژه‌ها چاره اندیشی کند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه هیچ گونه انسدادی در محورهای اصلی استان نداریم، افزود: بارش در محور «یاسوج-اقلید»، «یاسوج-شیراز»، «یاسوج-بابامیدان»، «سپیدار-دهدشت» و «یاسوج-مارگون» به صورت برف و در دیگر محورها به صورت بارش است.

نصیری‌راد بیان کرد: 200 راهدار با 150 خودروی سنگین، نیمه سنگین و سبک در 23 راهدارخانه ثابت و سیار هنگام بارش‌ها به صورت شبانه روزی مشغول عملیات راهداری و بازگشایی جاده‌ها هستند.

انتهای پیام/

R41452/P4001/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۶۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم

به دنبال بارش باران و طغیان رودخانه‌ها در مسیر جاده دولت‌آباد ـ روداب غربی، راه ارتباطی به ۵۰ روستا مسدود شد. 

صادق دادالله‌پور معاون عمرانی و رئیس ستاد بحران بم با اشاره به اینکه به واسطه بارش باران و طغیان رودخانه‌ها در مسیر جاده دولت‌آباد ـ روداب غربی، راه ارتباطی ۵۰ روستا تا اطلاع ثانوی بسته است، گفت: تلاش ها برای بازگشایی این محور همچنان ادامه دارد.ن عمرانی و رئیس ستاد بحران بم با اشاره به اینکه به واسطه بارش باران و طغیان رودخانه‌ها در مسیر جاده دولت‌آباد ـ روداب غربی، راه ارتباطی ۵۰ روستا تا اطلاع ثانوی بسته است، گفت: تلاش ها برای بازگشایی این محور همچنان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز