Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به سفر بشار اسد رئیس جمهور سوریه به ایران اشاره کرد و گفت: هفته گذشته قهرمان عرب، بشار اسد بعد از ۷ سال مقاومت خود، بصورت حضوری برای قدردانی از رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت ایران و مدافعان حرم به ایران سفر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب نماز جمعه زنجان با بیان اینکه این حضور پیام‌های بسیاری در جهان داشته است افزود: پیام این حضور این بود که عزت نتیجه استقامت و ذلت نتیجه عقب نشینی است.

وی خاطر نشان کرد: داعش برای نابودی اسلام و جبهه النصره برای نابودی انقلاب اسلامی تشکیل شده است که عقل حکم می‌کرد در سوریه که خط مقدم ایستادگی حزب الله است حاضر می‌شدیم و به نبرد می‌پرداختیم.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خصوص گام دوم انقلاب هم با بیان اینکه این بیانات رهبری نقشه راهی برای قوای سه گانه و همه مردم ایران است که مسیر پیشرفت کشور را ریل گذاری کرده است گفت: تبیین، تفسیر و ارائه راهکار‌های علمی و عملی وظیفه امروز نخبگان، دانشگاهیان، حوزویان و صاحبان فکر و اندیشه است.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت:: در آستانه نوروز دستگاه‌های نظارتی باید با نظارت جدیدی به مقابله با احتکار، قاچاق، ویژه خواری و گرانفروشی بروند چرا که این متخلفان خواسته یا ناخواسته آب در آسیب دشمن می‌ریزند.

وی با بیان اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس و برکات آن و مقاومت رزمندگان هرگز نباید از یاد‌ها فراموش شود گفت: ۱۰ اسفند سال ۶۳ رژیم بعث بعد از ناکامی در جبهه، جنگ شهری را آغاز و شهر‌های بسیاری را در ایران موشک باران کردند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی به ۱۳ اسفند سال ۱۲۳۵ و امضای معاهده بین انگلستان و دولت ناتوان و ضعیف وقت ایران معروف به معاهده پاریس اشاره کرد و افزود: در پی این معاهده، افغانستان که جزئی از ایران بود جدا شد.

خطیب جمعه زنجان گفت: جوانان باید بدانند که در همه جنگ‌ها علیه ایران بخشی از کشور جدا شده است غیر از هشت سال دفاع مقدس که با رشادت و جانبازی رزمندگان اسلام حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن نیفتاد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان افزود: ۱۴ اسفند سال ۵۷ سالروز تشکیل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و آغاز هفته نیکوکاری است که این ایام فرصت خوبی برای دستگیری از نیازمندان است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان اینکه ۱۵ اسفند روز درختکاری و آغاز هفته منابع است گفت: منابع طبیعی ثروت عمومی است که امروز امانتی است در دستان ما  که باید این سرمایه ملی را حفظ و آن را به دست آیندگان بسپاریم.


انتهای پیام /ک


خطبه‌های نماز جمعه زنجان در ۱۰ اسفند ماه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۶۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد

سرهنگ محسن جمال‌زاده عصر ۱۰ اردیبهشت در نشست خبری با تشریح برنامه‌های حضور شهید گمنام در رفسنجان و انار اظهار کرد: پیکر مطهر شهید گمنام پس از حضور در یادواره شهدای انار و مراسم دعای ندبه کوهبنان، عصر روز جمعه ۱۴ اردیبهشت مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد.

وی افزود: اولین مکان حضور پیکر مطهر به میزبانی هیأت دانش‌آموزی دختران حاج قاسم در محل حسینیه شهید زینلی رفسنجان است و یادواره‌های شهدای لطف‌آباد انار و شهر کشکوییه نیز عصر همان روز به عطر شهدا عطرآگین می‌شود.

دبیر ستاد استقبال از شهید گمنام در رفسنجان بیان کرد: تجمع هیئت‌های مذهبی در محل امامزاده سید غریب رفسنجان به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، یادواره شهدای عیش آباد و مراسم عزای امام صادق علیه‌السلام در روستای داوران نیز جمعه شب میزبان پیکر مطهر شهید گمنام خواهند بود.

جمال‌زاده بیان کرد: پیکر مطهر شهید جمعه‌شب در محل حسینیه نخل قرار دارد و در این مکان ویژه برنامه‌های مناجات‌خوانی توسط هیأت کربلا در نظر گرفته شده است.

وی افزود: صبح روز شنبه، ۱۵ اردیبهشت ماه مردم شهیدپرور خطه نوق در مسیر کاروان صادقیه و امامزاده سید جلال الدین اشرف پذیرای پیکر مطهر خواهند بود.

جمال‌زاده یادآور شد، مراسم تشییع پیکر شهید گمنام عصر روز شنبه از ساعت ۱۵ از محل میدان شهید سلیمانی به سمت میدان ابراهیم برگزار و پیکر مطهر در جوار حسینیه نخل به خاک سپرده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مردم ایران با شهید و شهادت آشنا هستند
  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد
  • افزایش ۳۰۰ نفری سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در کردستان
  • خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • ابهامات مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • ابهامات بر سر مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال الزامی است
  • موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان