Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم افتتاحیه ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شد.

طرفداری- مراسم افتتاح و بازسازی ورزشگاه امام رضا(ع) که در اختیار باشگاه استقلال قرار دارد، از ساعت ۱۴:۳۰ امروز در این مجموعه ورزشی برگزار شد. در ابتدای این مراسم ضمن قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران اعلام شد که آکادمی باشگاه استقلال تهران از این پس در این مجموعه وزرشی به امور خود ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن حاجی‌لو مجری برنامه‌های تلویزیونی نیز امروز اجرای این مراسم را برعهده داشت.

حدود هزار نفر از اعضای مدرسه فوتبال‌هایی با نام استقلال در این مراسم حاضر شده و هر کدام با در دست داشتن پرچم و پیراهن‌هایی آبی، افتتاح این مجموعه ورزشی را جشن گرفتند.

احمد سعادتمند رئیس هیأت مدیره استقلال، امیرحسین فتحی، وینفرد شفر، محمد نوازی، علیرضا اکبرپور، سیروس دین‌محمدی، کاظم اولیایی، رضا رجبی، هادی مباشری، نوید فریدی مربی آکادمی این باشگاه و تعدادی از بازیکنان جوان استقلال در این مجموعه ورزشی حاضر شده و در مراسم افتتاحیه ورزشگاه امام رضا(ع) حضور پیدا کردند.

در حاشیه این مراسم نیز حاضران در استادیوم، سرمربی استقلال را به عنوان تنها خارجی این مراسم مورد تشویق قرار داده و وینفرد شفر نیز به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۶۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از سرویس‌دهی ناوگان این شرکت به ورزشگاه یادگار امام (ره) برای تماشاگران بازی تراکتور_استقلال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، محمد حسین‌زاده صبح امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال میان تیم‌های تراکتور و استقلال از دیدارهای هفته بیست‌وپنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه به تماشاگران پرشور تبریزی برای مراجعه به ورزشگاه یادگار امام (ره) خدمات ایاب و ذهاب ارائه می‌کند.

وی افزود: چهارراه عباسی، میدان ستارخان (یکه دکان) و میدان جهاد (نصف راه) به عنوان مبادی انتقال تماشاگران به ورزشگاه یادگار امام (ره) با استفاده از ناوگان اتوبوسرانی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ادامه داد: تماشاگران می توانند از ساعت ۱۴:۳۰ فردا _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ از طریق مبادی فوق، با استفاده از اتوبوس‌های شرکت واحد به ورزشگاه یادگار امام (ره) مراجعه کنند.

کد خبر 749230

دیگر خبرها

  • شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • حضور آندرانیک تیموریان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • وضعیت ورزشگاه یادگار امام یک ساعت مانده به بازی تراکتور-استقلال
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش