Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه میاندورود گفت: بخش زیادی از مشکلات کشور به سوءمدیریت‌ها برمی‌گردد و دلمان خوش است که یک سلطان سکه را گرفتیم و اعدام کردیم اما سلطان خودرو، سلطان واردات و صادرات و سلطان بازارهای دیگر چه کسی است. به گزارش بلاغ، حجت الاسلام رضا محمدنسب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه میاندورود با اشاره به 12 اسفند سالروز آغاز جنگ شهری توسط صدام، اظهار کرد: در زمان جنگ امکانات پیشرفته دفاعی نداشتیم اما دشمن نتوانست موفقیتی کسب کند به همین دلیل سعی کرد با کشاندن جنگ به شهرها و موشک باران آن روحیه مقاومت را بشکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: امروز بعد از چهل سال دشمن با تحریم ظالمانه نتوانست مقاومت و پایداری ملت را بشکند و با تلاش دانشمندان به جایی رسیدیم که مقابل دشمن می‌توانیم بایستیم و مقاومت کنیم.

امام جمعه میاندورود با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت جوانان یکی از رموز موفقیت انقلاب و ماندگاری آن و عبور از سختی‌های جنگ بود.

محمدنسب با تاکید بر اینکه در مسئولیت‌های اجرایی مدیران پا به سن گذاشته جای خود را به مدیران جوان بدهند، افزود: بعضی از مسئولیت‌ها نیاز به تجربه و تخصص افراد دارد که در این مسئولیت‌ها لازم است که افراد باتجربه حضور داشته باشند و در کارهایی اجرایی نیز سپردن مسئولیت به جوانان به معنی استفاده نکردن از ظرفیت و توانمندی‌های پیشکسوتان نیست.

باید روحیه انقلابی را حفظ کنیم

وی پیرامون انقلابی‌گری در گام دوم انقلاب، گفت: ما انقلاب کردیم اما ساختار کاملا تغییر نکرد و در مسیر اگر انقلابی‌گری نباشد باعث انحراف می‌شود و باید روحیه انقلابی را حفظ کنیم.

خطیب جمعه میاندورود به 13 اسفند سالروز انعقاد معاهده پاریس و جداشدن افغانستان از ایران اشاره کرد و افزود: انگلستان همیشه برنامه‌اش این است که یا بخشی از خاک یک کشور را جدا کند و یا با اجرای برنامه‌ای سلطه خود بر کشوری را تحمیل کند و آن کشور را وابسته کند و برجام معاهده‌ای است که زمینه را برای نفوذ بیگانه فراهم می‌کند.

محمدنسب با بیان اینکه مازندران قطب کشاورزی و گردشگری است، تصریح کرد: با وجود ظرفیت‌های فراوان؛ بیکاری مازندران با استان‌های دیگر برابری می‌کند که به بی‌مدیریتی برمی‌گردد.

آب‌بندان‌ها احیا شوند

وی در ادامه اظهار کرد: امسال شرایط بارش خوب بوده اما باید خود را آماده زمان خشکسالی کرد و برای این موضوع باید آب بندان‌ها احیا شوند تا از هدر رفت آب جلوگیری شود.

محمدنسب با بیان اینکه به سردار سلیمانی گفتم چرا وقتی موشک نقطه زن درست می‌کنیم مواضع داعش در سوریه را می‌زنیم چطور نمی‌توانیم موشک نقطه زن درست کنیم که اخلال‌گران اقتصادی را بزنیم، افزود: اشک از چشمان سردار سلیمانی جاری شد و گفت که دست ما را بسته‌اند و تا کوچکترین اتفاقی می‌افتد، می‌افتد روی نیروهای سپاه.

خطیب جمعه میاندورود، خاطرنشان کرد: چرا و چه کسی دست عمارها و مالک اشترها را می‌بندد، یا قوه مقننه با وضع قانون می‌بندد یا مجریه یا قضاییه.

مجلس شده بازار ماهی فروشان

وی تاکید کرد: بخش زیادی از مشکلات کشور به سوء مدیریت‌ها برمی‌گردد و دلمان خوش است که یک سلطان سکه را گرفتیم و اعدام کردیم اما سلطان خودرو، سلطان واردات و صادرات و سلطان بازارهای دیگر چه کسی است.

محمدنسب با تاکید بر اینکه مجلس هم موظف است هم قانون وضع کند و هم ناظر بر اجرای قانون باشد، گفت: مجلس ما آن‌طور که باید روحیه انقلابی داشته باشد ندارد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس در سال آینده، خاطرنشان کرد: مجلس شبیه بازار ماهی فروشان شده است شده بازار داد و ستد، بگیرند و بستانند، آیا واقعا مجلس جمهوری اسلامی باید اینگونه باشد؟

امام جمعه میاندورود با بیان اینکه شما نماینده و وکیل ملت هستید یا وکیل دولت یا خودتان، بیان کرد: پایان سال است حداقل یک علی برکت الله هم در مجلس برای سفره مردم گفته شود که در روزهای پایانی مردم کاری از شما دیده باشند.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۶۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم ؟ فیلم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، جمعه 21 اردیبهشت‌ماه مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در 22 حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد. در دور اول انتخابات که جمعه 11 اسفند برگزار شد، 245 نماینده منتخب شدند و سرانجام 45 کرسیِ دیگرِ مجلس، به مرحله دوم کشیده شد.

با هماهنگیِ وزارت کشور و شورای نگهبان، در دور اول در حوزه‌های انتخابیه رشت و خمام، قم، ملایر و آبادان انتخاباتِ تمام‌الکترونیک داشتند و در این مرحله، حوزه‌های «تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر» انتخابات الکترونیکی دارند.

در فیلم زیر، شیوه‌ی رأی‌دهیِ الکترونیکی را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اولویت مجلس آینده از نگاه لاهوتی
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • 530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم ؟ فیلم
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / موج جدید بارش‌ها کدام مناطق را در برمی‌گیرد؟
  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • بیداری فرهیختگان در غرب
  • شروع کاهش نرخ باروری به حدود دهه چهل برمی‌گردد
  • مهاجری: بعضی وزرا از حضور در دولت پشیمان هستند/ برخی نقش شاه سلطان حسین را بازی می کنند