Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول شورای فرهنگی روستای محمدآباد گفت: دومین جشنواره «خانواده وایا» با هدف ترویج فرهنگ خانواده سالم در این روستا آغاز به کار کرده است.

حجت الاسلام «محمد عرب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: دومین جشنواره «خانواده وایا» با هدف ترویج فرهنگ خانواده سالم به همت شورای فرهنگی روستای محمدآباد ابوزیدآباد آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسؤول شورای فرهنگی روستای محمدآباد افزود: جشنواره خانواده وایا در امتداد برنامه های شورای فرهنگی این روستا برای ارتقای فرهنگ و کاهش آسیب های اجتماعی و خانوادگی است.

 

عرب اظهار داشت: این جشنواره شامل بخش های متنوع فرهنگی، آموزشی، سرگرمی، نمایشگاه کتاب، عکس های قدیمی از اهالی روستا ، مسابقات فرهنگی و غیره است.

 

مسؤول شورای فرهنگی روستای محمدآباد خاطر نشان کرد: در این جشنواره، غرفه مشاوره به صورت رایگان توسط کارشناسان خانواده در خدمت خانواده ها است.


حجت الاسلام محمد عرب افزود: در حاشیه نمایشگاه، جشنواره محصولات خانگی و صنایع دستی با عرضه محصولات و صنایع دستی و سنتی بانوان روستا عرضه شده است.
 

وی تصریح نمود: جشنواره خانواده وایا همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) از هفتم اسفند ماه آغاز شده و تا ۱۷ اسفند در مهدیه حضرت اباالفضل العباس(ع) روستای محمدآباد ابوزیدآباد ادامه دارد./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان شبستان خبرگزاری مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب حوزه علمیه روز زن نشست خبری بیانیه گام دوم انقلاب شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل جشنواره روستا اصفهان جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۷۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در دومین مرحله قرعه کشی پذیرنده ملی شاید شما برنده باشید

امتداد -دومین مرحله از قرعه کشی جوایز جشنواره پذیرنده ملی دوشنبه 17 اردیبهشت برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، ۱۰ جایزه یک میلیارد تومانی ویژه دارندگان دستگاه های کارتخوان ملی و ۹۵ جایزه ۱۰میلیون تومانی ویژه دارندگان کارت های بانکی در جستجوی نفرات خوش شانس جشنواره پذیرنده ملی خواهند بود.  

پذیرندگان ملی و دارندگان کارت های بانکی می توانند شانس خود را برای بدست آوردن جوایز جشنواره پذیرنده ملی محک بزنند شاید در مرحله بعدی جایزه از آن شما شد . 

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه  ساعت۱۰ صبح در مراسم قرعه کشی دومین مرحله جوایز پذیرنده ملی به صورت زنده از طریق صفحه رسمی شرکت پرداخت الکترونیک سداد منتظر شما هستیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • در دومین مرحله قرعه کشی پذیرنده ملی شاید شما برنده باشید
  • دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد برگزار می‌شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر در دانشگاه فردوسی آغاز شد
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد