Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@02:02:23 GMT

خشایار الوند برای این مردم زنده است

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۳۷۱۳۱

خشایار الوند برای این مردم زنده است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: بدون شک تاثیر خشایار الوند تا سالیان سال در دیالوگ‌هایی که شخصیت‌های فیلمنامه‌هایش بر زبان آورده و در میان مردم رواج یافته مشهود خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت نظری درپی درگذشت خشایار الوند، فیلمنامه‌نویس فقید کشور در کانال تلگرام خود نوشت: نویسنده‌ای خلاق و جسور دیگر در میان ما نیست؛ خشایار الوند با نگارش فیلمنامه آثاری چون پایتخت، نقطه چین، مرد هزار چهره، گنج مظفر، مزاحم، شب‌های برره و قهوه تلخ در میان مردم زنده است و برای هجرت چنین انسان‌هایی، نمی‌توان از واژه مرگ استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گرچه جسم این نویسنده جسور و خلاق دیگر در میان ما نیست، اما بدون شک تاثیر او تا سالیان سال در دیالوگ‌هایی که شخصیت‌های فیلمنامه‌هایش بر زبان آورده و در میان مردم رواج یافته مشهود خواهد بود.

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، تصریح کرد: آرزو می‌کنم به‌خاطر خنده‌هایی که بر لب ایرانیان آورده است، روحش در آرامش ابدی و مورد رحمت الهی قرار بگیرد.

گفتنی است پیکر خشایار الوند فیلمنامه‌نویس کشور که صبح روز گذشته (پنجشنبه) بر اثر سکته قلبی درگذشت، صبح شنبه از مقابل خانه سینما واقع در خیابان وصال به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) تشییع خواهد شد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پیام شورا خشایار الوند شوراي شهر تهران مرگ و مير هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۷۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوسک سر خرطومی؛ جواهری زنده در طبیعت! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فیلمی از حمله هولناک و مرگبار با شمشیر سامورایی به مردم!
  • تران آن هونگ رییس داوران جشنواره فیلم شانگهای ۲۰۲۴ شد
  • سوسک سر خرطومی؛ جواهری زنده در طبیعت! (عکس)
  • یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • گزارش تسنیم از اختتامیه جشنواره خلیج فارس در بندرعباس‌
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • جاسوسان صنعتی - باد آورده