Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر تیم‌های فوتبال پیکان تهران و پدیده شهر خودرو امروز (جمعه) از ساعت ۱۶ به مصاف هم رفتند.

ترکیب پیکان: مهدی امینی، سید مهران موسوی، فراز امامعلی، مهدی مومنی، ماهان رحمانی، آرمان قاسمی، مارکو ووکسویچ، حجت حق وردی، سعید واسعی، شاهین ثاقبی، امیرحسین کریمی ترکیب پدیده شهر خودرو: علی نعمتی، سید عبدالله حسینی، مسعود ریگی، محمد  رضا ناصحی،اکبر صادقی، امین قاسمی نژاد، سعید صادقی، محمد آقاجان پور، یونس شاکری، میلاد فراهانی، محمد مهدی مهدی خانی

دقایق و حواشی حساس:

هوادارارن تیم پدیده با ۱۱ دستگاه اتوبوس برای حمایت از تیم محبوب خود از مشهد به تهران آمده اند و البته مالک باشگاه پدیده به آنها ناهار هم می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بازیکنان ۲ تیم از ساعت ۱۵:۱۵ دقیقع برای گرم کردن بدن هایشان به زمین آمدند و ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه هم به رختکن رفتند. حدود ۵۰۰ هوادار پدیده در سمت راست جایگاه ویژه نشسته بودند. نزدیک به ۵۰ هوادار پیکان هم در جایگاه ویژه حضور داشتند. برخلاف بازی قبلی ای که در ورزشگاه شهدای شهرقدس بین سایپا و تراکتورسازی برگزار شد و اسکوربرد این ورزشگاه خراب بود در این دیدار اسکوبرد بدون مشکل کار می کرد. پرچم بزرگی از تیم پیکان در قسمت رو به روی جایگاه نصب شده بود.

انتهای پیام/

نتایج دیدار‌های لیگ برتر فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۷۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار شمشیربازان ایران با جایگاه نهمی علی پاکدامن

به گزارش خبرگزاری مهر، قابت های شمشیربازی جایزه بزرگ سئول امروز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) با برگزاری دیدارهای جدول حذفی بخش مردان پیگیری شد.

دراین روز از رقابت ها علی پاکدامن و محمد رهبری در جدول ۶۴ نفره اصلی به مصاف حریفان خود رفتند. محمد رهبری با قبول شکست در این جدول از دور رقابت ها کنار رفت اما علی پاکدامن با کسب دو برد برابر نمایندگان قزاقستان و ترکیه تا جدول ۱۶ نفره پیش رفت. او در این جدول برابر نماینده مصر شکست خورد و به کار خود پایان داد.

عملکرد نمایندگان ایران در روز پایانی رقابت های شمشیربازی جایزه بزرگ به این شرح است:

جدول ۶۴ نفره
* علی پاکدامن ۱۵ - ۲ آرتور سارکیسیان (قزاقستان)
محمد رهبری ۷ - ۱۵ توماس مارتینه (فرانسه)

جدول ۳۲ نفره
* علی پاکدامن ۱۵ - ۷ انور ایلدریم (ترکیه)

جدول ۱۶ نفره
* علی پاکدامن ۱۴ - ۱۵ ادهم بحقاط (مصر)

محمد فتوحی و فرزاد باهر ارسباران دیگر نمایندگان ایران در این مسابقات بودند. باهرارسباران در جدول ۱۲۸ نفره و فتوحی در جدول ۶۴ نفره مقدماتی به کار خود پایان دادند.

جایگاه نهایی شمشیربازان ایران در مسابقات جایزه بزرگ سئول به این شرح است:

* علی پاکدامن: جایگاه ۹
* محمد رهبری: ۳۴
* محمد فتوحی:۸۶
* فرزاد باهرارسباران: ۱۰۱

کد خبر 6097847

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی انبار ضایعات کارخانه مدیران خودرو در بم
  • همراهی رادیو فرهنگ با نمایشگاه کتاب تهران
  • احضار هاشمی‌نسب به کمیته اخلاق
  • تلاش تیم‌های بالا و پایین جدول برای صعود و بقا
  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • ترکیب تیم های فولاد و تراکتور
  • علی پاکدامن در جایگاه سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی ایستاد
  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • پایان کار شمشیربازان ایران با جایگاه نهمی علی پاکدامن