Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین عبادی _ سیاسی نماز جمعه ظهر امروز با حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در شهر کرمانشاه و شهرستان‌های استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ائمه جمعه استان کرمانشاه  در خطبه‌های امروز نیز پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی به موضوعاتی همچون اشاره کردند که در ادامه مشروح خطبه‌ها را با هم می‌خوانیم:

 

ضرورت تحکیم بنیان خانواده‌ها/لزوم تشویق جوانان به ازدواج

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، آیت الله مصطفی علما در نماز جمعه عبادی- سیاسی این هفته کرمانشاه ضمن دعوت همگان به تقوای الهی ابراز داشت: عبادت معانی و انواع مختلفی دارد از آن جمله عبادت فکری، عملی و عبادت اخلاقی را می توان نام برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: عبادت باید جزئی از وجود انسان شود که در برزخ و قیامت برای انسان منفعت دارد.

وی خاطر نشان کرد: هیچ سرمایه و ثروتی از بندگی خدا بالاتر نیست لذا رسول خدا در این خصوص می فرماید «خوش به حال کسی که عبادت را شغل خود قرار می دهد».

آیت الله علما اظهار داشت: اگر کسب وکار با صداقت باشد و مسئولین با صداقت کار کنند بدون شک هر کسب و کاری و هر میز و صندلی برای انسان عبادت محسوب می شود.

وی افزود: مقداد، ابوذرها و عمار ها در همین اجتماع تربیت شدند (به حسب زمان و موقعیت خودشان) لذا امیرالمومنین می فرماید «اگر میخواهید نجات پیدا کنید وارد دژ تقوا شوید».

خطیب جمعه اظهار داشت: روز ۱۴ اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در سال ۵۷ است و هدف امام از تشکیل این نهاد این است که به فکر ضعفا و فقرا باشیم و صله رحم داشته باشیم.

وی ادامه داد: همچنین امروز آغاز هفته احسان و نیکوکاری است  وباید سعی کنیم هر چه مشکلات زندگی بیشتر می شود، بیشتر رعایت کنیم چرا که در این صورت خدا به ما کمک خواهد کرد.

آیت الله علما یادآور شد: ۱۵ اسفند آغاز هفته درختکاری است و منابع طبیعی باید درخت ها را در اختیار جوانان و عموم مردم قرار دهد که این سنت حسنه توسعه یابد.

وی همچنین اشاره‌ای به درگذشت آیت الله مومن داشت و گفت: بزرگان پشتوانه های انقلاب، پشتوانه های سیاسی، علمی و اجتهاد هستند و همچنین پشتوانه سبک زندگی که رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم آن را بسیار مهم دانست.

وی در ادامه به دیدار بشار اسد با رهبر انقلاب اسلامی اشاره داشت و افزود: ایشان قهرمان جهان عرب هستند. به خاطر ۸ سال ایستادگی و مقاومت در مقابل ۸۰ کشور جهان که همه تروریست و متجاهر و تکفیری بودند و این جای تحسین دارد.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنانش به تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مداحان به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) پرداخت و افزود: مداحان امروز تریبون دارند و وظیفه آنها را رهبر تعیین کرده و فرمود «باید اهداف انقلاب را با دید روشن و عمیق در شعر بگنجانند».

خطیب جمعه کرمانشاه اذعان داشت: در عاشورا و تاسوعا تمام جوانان در دسته‌جات هستند، لذا مداحان باید شعار امام حسین(ع) که امر به معروف و نهی از منکر بود را باید گسترش دهید.

وی وظیفه دیگر ذاکران را سوق دادن مردم به سمت اهداف انقلاب دانست و گفت: اگر امام(ره) بسیاری از مشکلات و تبعیدات را به جان خرید به خاطر خدا و اهداف انقلاب بود.

آیت الله علما افزود: رهبر همواره به تحکیم بنیاد خانواده ها تاکید دارند و همانطور که بارها فرموده اند امروز این رسانه‌ها، گوشیها، اینترنت، ماهواره و... غوغا می کنند و باید مردم را آگاه به این امور کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: همانگونه که رهبر انقلاب بارها به تاخیر در ازدواج ها هشدار دادند، باید جوانان را به ازدواج و فرزند آوری تشویق کنیم.

آیت الله علما ابراز داشت: رهبر انقلاب همچنین اشاره‌ای به ازدواج های سفید و ارتباط دختر و پسر داشت و همانگونه که ایشان فرمودند اینها جامعه را تهدید می کند لذا موظفیم در مقابل این امور بایستیم.

امام جمعه کرمانشاه در پایان افزود: همانگونه که رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کردند باید یک اقتصاد مستقل داشته و بر تولید انبوه و کیفیت بیافزاییم و توزیع عادلانه داشته باشیم.


رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم نیازمند مدیریت جهادی و انقلابی است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، به نقل از بازی دراز, حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به دیدار مداحان اهل بیت علیه السلام با رهبر انقلاب اظهار داشت :مقام معظم رهبری در بخشی از سخنان خود در این دیدار به تقابل جبهه حق و باطل اشاره کرده و فرمودند امروز صف بندی جبهه حق و باطل همان صف بندی های دوران پیامبران بزرگ الهی و ائمه اطهار علیه السلام است.

وی بابیان اینکه نباید از دشمن ترسید و دچار اشتباه محاسباتی شد افزود :همانگونه که جبهه باطل در زمان پیامبر (ص) با وجود کثرت نفرات و تجهیزات و تبلیغات نابود شد امروز هم همان سرنوشت در انتظار جبهه مقابل انقلاب اسلامی است.

ایشان با اشاره به جنگ اقتصادی راه افتاده از سوی دشمن اذعان داشت: امروز جبهه باطل با تبلیغات سوء و جنگ تمام عیار اقتصادی به مبارزه با جمهوری اسلامی برخاسته است و مقام معظم رهبری تاکنون چندین بار با اشاره به سناریوی دشمن برای اعمال فشار اقتصادی بر ملت ایران سخن گفته و از تشکیل قرارگاه مرکزی فعال برای مقابله با این توطئه دشمن با حضور سه قوه کسور خبر دادند.

خطیب جمعه شهرستان ادامه داد : بیش از ۸ ماه از تشکیل قرارگاه مرکزی اقتصادی سه قوه گذشته ودر حالیکه رهبر انقلاب امید زیادی داشتند که کشور با تشکیل آن کمتر شاهد تکانه های سنگین در حوزه معیشت مردم باشد و در مقابل اتاق جنگ اقتصادی دشمن آن فرماندهی منسجم داخلی توانسته باشد آرامش نسبی را بر کشور حاکم کند اما متاسفانه کمتر شاهد تحرک جدی در بخش‌های اجرایی و نظارتی بودیم و هر روز از اتاق فرماندهی که قرار بود با همگرایی قوا کارهای بزرگ انجام دهد و در برابر این تلاطم قیمت ها قد علم کند اخبار دلسرد کننده ای شنیده می شود.

فاطمی نسب در ادامه به دلایل عدم توفیق قرارگاه مرکزی اقتصادی اشاره کرد و گفت: بخشی از این عدم توفیق به ساختار مدیریت کشور و بخشی دیگر نیز به کم انگیزگی و بی تحرکی مدیران و عدم طراحی ساز و کار مناسب برای اجرا بر می‌گردد و متاسفانه برخی از مدیران انگیزه و توانایی لازم برای مدیریت را ندارند.

وی ادامه داد : کم توجهی به تاثیر فزاینده تشدید تحریم‌ها بر مشکلات معیشتی، ضعف عملکرد مسئولین اجرایی در مدیریت اقتصادی کشور و تسلط واسطه‌ها بر عرصه اقتصاد و ایجاد امیدواری کاذب در جامعه نسبت به نتیجه بخشی تعامل با اروپایی ها باعث افزایش فشارها به ملت ایران شده است.

امام جمعه شهرستان در ادامه به سفر بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه به کشور اشاره کرد و اظهار داشت: این سفر دومین سفر خارجی بشار اسد ازسال ۲۰۱۱ پس از شروع بحران در این کشور به شمار می‌رود و در ۸ سال گذشته بشار اسد تنها یک بار به روسیه سفر کرده بود.

ایشان سپس به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با بشار اسد اشاره کرد و افزود :نکته مهم در سخنان رهبری انقلاب این بود که بشار اسد را قهرمان جهان عرب خوانده و دلیل لقب گرفتن او به این عنوان را ایستادگی ایشان در طول هشت سال گذشته در مقابل تمام دنیای غرب و عرب و تروریست های تکفیری و صیانت از شرف ملت سوریه و خاک این کشور دانستند.

فاطمی نسب ادامه داد: تثبیت سیاسی و نظامی دولت سوریه و آغاز سفرهای خارجی و تجلیل از خدمات ایران در کمک به مبارزه با تروریسم در سوریه از مهمترین دستاوردهای سفر رئیس جمهور سوریه به کشور بود.

امام جمعه شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز تاسیس کمیته امداد به دستور امام رضوان الله اشاره کرد و گفت :کمیته امداد نهادی در راستای محرومیت زدایی است که با توجه به فرا رسیدن سال جدید همه مردم می توانند با آغاز هفته احسان و نیکوکاری در این راه بزرگ همراه کمیته امداد باشند.

وی روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی را از دیگر مناسبت های پیش رو دانست و بر لزوم حراست از منابع طبیعی و محیط زیست و تلاش همه مردم در جهت درختکاری تاکید کرد.

 

سود های بانکی با هیچ اصول دینی ما همخوانی ندارد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، به نقل از امروله ، حجت الاسلام و المسلمین جواد الیاسی در خطبه های نماز جمعه شهرستان صحنه ضمن تاکید برای تقوای الهی عنوان کرد : احسان و نیکوکاری و دستگیری از مستنمدان در دین اسلام بسیار تاکید شده است و با توجه به شروع سال نو باید به فکر محرومین جامعه باشیم و سعی کنیم آنها را نیز در شادی های خود شریک نمائیم.

وی در ادامه اشاره ای به آیه نورانی سوره اسرا، إِنْ أَحْسَنْتُمْ أَحْسَنْتُمْ لِأَنْفُسِکُمْ ۖ وَإِنْ أَسَأْتُمْ فَلَهَا ۚ، داشت و بیان کرد : این آیه نورانی می فرماید اگر نیکی و احسان کردید به خود کرده‌اید و اگر بدی و ستم کردید باز به خود کرده‌اید. بنابراین اگر ما خوبی و بدی  در جامعه داشته باشیم بی شک بدون جواب نخواهد بود و چه خوب است که انسان با خدای خود معامله کند.

حجت الاسلام و المسلمین اشاره ای به تسهیلات بانکی که به تولید کنندگان و افراد داده میشود داشت و تشریح کرد : بدترین ضرری که بر تنه تولید ما وارد میکنند همین سود بانکی است که با هیچ اصول دینی ما همخوانی ندارد .

امام جمعه شهرستان صحنه با بیان اینکه مسئولیت هایی که به افراد داده شده است باید برای خدمت به برادر مسلمان خود به کار برده شود گفت: این مسئولیت ها در واقع امانت هایی هستند در در اختیار این افراد داده شده است که باید امانت دار خوبی باشند.

دکتر الیاسی گفت: دشمنان ما در طول ۴۰ سال تمام توان خود را علیه جمهوری اسلامی ایران به کار بردند ولی طبق وعده الهی جز شکست و نابودی چیزی نصیب آنها نخواهد شد.

خطیب نماز جمعه شهرستان صحنه اشاره ای به سخن مقام معظم رهبری در خصوص سست کردن بنیان خانواده توسط دشمنان داشت و گفت: هدف دشمن ازبین بردن نهاد خانواده در تمام نقاط جهان است و میخواهد سنت خداوند را در کره زمین از بین ببرد که این عمل آنها نهایت جهل آنان را می رساند چرا که هیچ قدرتی در جهان نمی تواند سنت خداوند متعال را تغییر دهد.

حجت الاسلام و المسلمین جواد الیاسی یادآور شد : بصیرت یکی از ابزار های مفید و کارآمد برای مقابله با هجمه های شوم دشمنان است

 

بخشى از عدم توفیق مقابله با جنگ اقتصادى دشمن به ساختار مدیریتى کشور وبى‌تحرکى مدیران باز مى‌گردد
 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، به نقل از  اسلام آباد خبر، حجت الاسلام محمدطه مهری امام جمعه اسلام آبادغرب در خطبه های نمازجمعه امروز، به تبیین  بیانات مقام معظم رهبرى درسالروز ولادت با سعادت ام‌الائمه حضرت فاطمه زهرا(س) در مورد جایگاه و اهمیت توجه به شعر و مدیحه سرایى در راستاى ترویج معارف اهل بیت(ع) و بخش دیگری از بیانیه جامع " گام دوم انقلاب" پرداخت.

وی افزود: مقام معظم رهبرى در خصوص عدم ترس از تبلیغات توخالى دشمنان و مبتلاشدن به اشتباه محاسباتى و نیز توجه به جایگاه خانواده و اهمیت حفظ آن و ترویج سنت حسنه الهى ازدواج، بیان فرمودند؛

          ۱- اهداف انقلاب را با دید روشن، با فکر باز، با اندیشه‌ى عمیق، در شعر بگنجانید و آن‌را با صداى خوش، با لحن خوش، با شیوه‌هاى هنرى در جلسه القا کنید؛ این در حرکت عظیم ملّت ایران بلکه در حرکت اسلامى و امّت اسلامى تأثیر بسیار عمیقى خواهد داشت.

          ۲- وظیفه ذاکران و مدیحه سرایان، سوق دادن مردم به سمت اهداف انقلاب یعنى شکل‌گیرى جامعه‌اى مؤمن، سالم و امن، همراه با رفاه مادى و شوکت بین‌المللى و بهجت معنوى است.

          ۳- امروز صف‌بندى جبهه حق و باطل، همان صف‌بندى‌هاى دوران پیامبران بزرگ الهى و دوران ائمه اطهار(ع) است و همانگونه که در آن زمان، جبهه باطل به رغم کثرت نفرات و تجهیزات و تبلیغات نابود شد، امروز هم همان سرنوشت در انتظار جبهه مقابلِ انقلاب اسلامى است و نباید از دشمن ترسید و دچار اشتباه محاسبه شد.

          ۴- جریان سرمایه‌دارى بین‌المللى و صهیونیستى، تصمیم به نابودى بنیان خانواده در جهان گرفته‌اند، بنابراین باید براى حفظ و تقویت ارکان نظام خانواده در جامعه، همت گماشته شود.

          ۵- ازدواج‌هاى دیرهنگام و سخت، فرزندآورى کم و ترویج پدیده‌هاى زشتى همچون ازدواج‌هاى سفید را که سیاه‌ترین ازدواج است، به همراه تلاش براى از بین بردن حیا و عفت از موارد و زمینه‌هاى در خطر قرارگرفتن نظام خانواده است.

          ۶- ایجاد زمینه براى طهارت و پاکیزگى جوان، مؤثرترین راهکار جهت مقابله با توطئه‌ها و حفظ انقلاب و نظام جمهورى اسلامى است.

امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: بدون تردید بیانیه رهبر معظم انقلاب منشور راهبردى و نقشه راهى کاملا عملیاتى است که باید از سوى مدیران و مسؤولان اجرایى خاصه مدیران جوان اجرایى کشور پیاده شود. ازاین‌رو، ابعاد عملیاتى این بیانیه تحت عنوان چهل گام احصاء گردیده است تا ضمن روشنگرى پیرامون آن‌ها، هر یک از مدیران و مسؤولان اجرایى به تناسب حوزه کارى و تخصصى خود نسبت به پیاده‌سازى این بیانیه، ولو به اندازه یک گام، اقدام کنند. در میان واژه‌هاى کلیدى که در متن بیانیه به کار گرفته شده و هر یک معنا و مقصودى را در ذهن مخاطب افاده مى‌کند، کلیدواژه «نظریه نظام انقلابى» جایگاه ممتازى دارد؛ به‌نحوى که مى‌توان آن‌را به‌منزله دال مرکزى این بیانیه مورد توجه قرار داد.

وی عنوان کرد: از نگاه ایشان «نظام اسلامى عبارت است از این‌که، اولاً؛ قسط اسلامى و احکام اسلامى در جامعه تحقق پیدا کند. ثانیاً؛ افراد صالح و شایسته‌اى متصدى و مباشر این کار باشند (بدون وجود افراد شایسته و صالح، امکان ندارد احکام اسلامى و قسط اسلامى در جامعه پیاده شود). ثالثاً؛ اعتماد و باور و قبول مردم و رابطه مستحکم میان این مجموعه خدمتگزار و مردم باید وجود داشته باشد.

خطیب جمعه اسلام آبادغرب گفت: رهبر معظم انقلاب‌اسلامى تاکنون چند بار با اشاره به سناریوى دشمن براى اعمال فشار اقتصادى بر ملت ایران، از تشکیل قرارگاه مرکزى فعال براى مقابله با این توطئه دشمن با حضور سه قوه سخن گفته‌اند که ازجمله آن، مى‌توان به فرمایشات معظم له در خطبه‌هاى نماز عید سعید فطر امسال اشاره کرد که فرمودند: «امروز توطئه‌ى دشمن عبارت است از فشار اقتصادى به توده‌ى ملّت ایران براى این‌که این‌ها را خسته کنند، براى این‌که این‌ها را ناامید کنند؛ این‌را بدانید که همه باید در این زمینه تلاش کنند؛ هم دولت باید تلاش کند، هم مسؤولین باید تلاش کنند؛ دولت، یعنى مجموعه‌ى دستگاه‌هاى حاکمیّتى. بحمدالله، خوشبختانه یک کانون مرکزى‌اى براى رسیدگى به این امور با حضور رؤساى سه قوّه و فعّالانِ مسؤولانِ قواى سه‌گانه تشکیل شده است که این مسأله - مسأله‌ى مهمّ اقتصاد- را قدم‌به‌قدم دنبال کنند و تصمیم‌هاى قاطع بگیرند و اجرا کنند؛ این کار باید ان‌شاءالله با جدّیّت دنبال بشود.»

وی خاطرنشان کرد:  اکنون از آن سخنان، بیش از ۸ ماه است که مى‌گذرد و رهبرى معظم انقلاب امید زیادى داشتند با تشکیل آن کانون مرکزى که با محوریت روءساى قواى سه گانه شکل‌گرفته بود، امروز کمتر شاهد این تکانه‌هاى سنگین در حوزه معیشت مردم باشیم و در مقابل اتاق جنگ اقتصادى دشمن، آن فرماندهى منسجم داخلى توانسته باشد آرامش نسبى را بر کشور حاکم کند. اما افسوس که با گذشت زمان و امید رهبرى معظم انقلاب، کمتر شاهد تحرک جدى در بخش‌هاى اجرایى و حتى تقنینى و تا حدود زیادى نظارتى بودیم و هر روز اخبار دلسردکننده از اتاق فرماندهى که قرار بود با همگرایى قوا، کارهاى بزرگ انجام داده و جلوى این تلاطم قیمت‌ها را در بازار بگیرد، شنیده مى‌شد.

حجت الاسلام مهری  اظهار کرد: در چرایى عدم توفیق قرارگاه مقابله با جنگ اقتصادى دشمن، چند نکته وجود داردکه با توجه شرایطى که در آن قرار داریم ضرورت توجه به آن‌را مضاعف کرده است که بخشى از آن به ساختار مدیریتى کشور و بخشى دیگر به کم‌انگیزگى وبى‌تحرکى مدیران، عدم طراحى ساز و کار مناسب براى اجرا یا عوامل دیگر باز مى‌گردد که در هر صورت، بایسته‌هاى قرارگاه مقابله با جنگ اقتصادى دشمن و رفع چالش‌هاى پیش روى آن‌را دو چندان کرده است.

وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به  پیام‌هاى منطقه‌اى و بین‌المللى سفر بشار اسد به تهران‌ گفت: بشار اسد رئیس جمهور سوریه روز دوشنبه به تهران سفر کرد و با رهبر معظم انقلاب اسلامى و رئیس جمهور دیدار کرد. این سفر دومین سفر خارجى بشار اسد از سال ۲۰۱۱ و شروع بحران این کشور به شمار مى‌رود. در هشت سال گذشته، بشار اسد تنها یک بار در سال ۲۰۱۷ به روسیه سفر کرده بود.

وی عنوان کرد: نکته مهم در سخنان رهبر معظم انقلاب این بود که ایشان، بشار اسد را «قهرمان جهان عرب» خواندند. این تعبیر، بسیار مهم و قابل توجه است. چراکه پیش از این، جمال عبدالناصر رئیس جمهور اسبق مصر در دهه ۶۰ میلادى به‌دلیل مقابله با اسرائیل به‌عنوان قهرمان جهان عرب مطرح بود اما رهبر معظم انقلاب به‌نوعى این لقب و عنوان را براى بشار اسد بکار بردند. دلیل لقب گرفتن بشار اسد به قهرمان جهان عرب، ایستادگى او در طول ۸ سال گذشته در مقابل تمام دنیاى غرب و عرب و تروریست‌هاى تکفیرى و صیانت از شرف ملت سوریه و خاک این کشور بوده است.

امام جمعه شهر شهیدان مرصاد، مهم‌ترین پیام‌هاى سفر بشار اسد به تهران را در این موارد مى‌توان بر شمرد؛  ۱- تثبیت سیاسى و نظامى دولت سوریه و آغاز سفرهاى خارجى ۲- تجلیل از خدمات ایران درکمک به مبارزه با ترویسم در سوریه ۳- پاسخى به حامیان غربى - عربى تروریست‌ها مبنى بر این‌که ایران و سوریه عمق راهبردى یکدیگرند ۴- آغازى بر پایان پروژه انزواى دولت سوریه‌۵ - پاسخى به نشست‌هاى ورشو و شرم الشیخ و تأکید بر این‌که هیچ طرح امنیتى در منطقه بدون حضور ایران و سوریه عملى نخواهد بود ۶- نفوذ پایدار جمهورى اسلامى ایران فراتر از بُعد نظامى و اقتصادى ۷- واکنش قاطع به ایجاد منطقه حائل در سوریه توسط آمریکا و خنثى کردن این توطئه آمریکا براى ماندن در سوریه و طراحى‌هاى پروژه‌هاى شوم در عراق و سوریه ۸- مسأله بازسازى سوریه. چراکه بازسازى سوریه فرصت مناسبى است که بخش خصوصى ایران مى‌تواند در آن وارد شود و حلقه پیروزى ایران را در سوریه تکمیل کند.

حجت الاسلام مهری در خطبه های نماز جمعه امروز اظهار کرد: هم استعفای احساسی آقای ظریف غلط بود و هم کار آنان که از خوشحالی این اتفاق شیرینی پخش کردند.

وی اضافه کرد: انتشار خبر سفر بشاراسد رئیس‌جمهور سوریه به ایران و دیدار با رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهور، بازتاب بسیار وسیعی در رسانه‌های جهان و افکار عمومی داشت. هنوز زمان انتشار این خبر به دو ساعت نرسیده بود که خبر استعفای ظریف، این اتفاق بسیار مهم را تحت‌الشعاع قرار داده و به حاشیه برد!

امام جمعه اسلام آباد غرب ابراز کرد: این انتظار از آقای ظریف وجود داشت که در جایگاه وزیر امور خارجه و با سابقه سی و چند سال در حوزه دیپلماسی، زمان شناسی انجام تصمیم استعفا را مدنظر قرار می‌داد. وی باید به دلیل اهمیت ویژه این سفر و با هدف جلوگیری از حاشیه‌سازی برای این سفر بسیار مهم، حداقل می‌توانست در زمانی دیگر تصمیم خود را رسانه‌ای کند و یا بهتر آنکه با حوصله و دور از تصمیم‌های احساسی و دفعی، در مورد چنین موضوع مهمی دست به اقدام بزند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۷۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج سازندگی، سرلشگر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتشار پیامی سالروز تأسیس بسیج سازندگی را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است.

مقام معظم رهبری

۱۷ اردیبهشت‌ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام بسیج سازندگی از نهاد‌های روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های سرنوشت و دلدادگی و ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی، خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مؤمنانه، اقتصاد مقاومتی و ... به شایستگی از توانمندی‌های شگفت‌آور و غیر قابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش مؤثر پویا و حیات‌بخش تجربه گرانبها و الهام‌بخشی فراروی علاقه‌مندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئولیت خدمت‌رسانی و مردم‌یاری با نصب‌العین قرار دادن منویات و رهنمود‌های حکیمانه رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای از شاخصه‌های برجسته سازمان بسیج سازندگی است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت‌مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن‌سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولان ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار، خرسندی مقام عظمای ولایت و رهبری و رضایت ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ‌تر از گذشته تداوم یابد.

سرلشگر پاسدار حسین سلامی 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است/ روند کاهشی در مرکز استان
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است / کاهش جمعیت در مرکز استان