Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز- ایرنا- رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دهدز از توابع شهرستان ایذه گفت : بارش برف در بخش دهدز شدت گرفته است و رانندگان در محور ایذه - دهدز به سمت چهارمحال و بختیاری، باید با زنجیر چرخ تردد کنند.

کیوان آبسته روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: باش برف در محور‌ ایذه به سمت چهارمحال و بختیاری موجب لغزندگی جاده شده است و به همین دلیل از رانندگانی که قصد عبور از این مسیر را دارند درخواست می‌کنیم حتما با زنجیر چرخ تردد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افرود: با توجه به شدت بارش برف احتمال بسته شدن این محور وجود دارد البته نیروهای راهداری در چند گروه در نقاط مختلف این مسیر حضور دارند تا در صورت بسته شدن احتمالی این مسیر، اقدامات لازم را انجام دهند.
آبسته تصریح کرد: جاده‌های دسترسی به 6 روستای حاجی کمال، دریاس، لهبید، سرصحرا، لنده و خواجه انور نیز هم اکنون مسدود هستند.
بخش دهدز از توابع شهرستان ایذه در شرق خوزستان واقع شده است، این بخش در قسمت کوهستانی خوزستان واقع شده است و در ماه های سرد سال شاهد بارش برف در آن هستیم.
دهدز با مساحت تقریبی یک هزار و 321 کیلومتر مربع دارای جمعیتی بالغ بر 17 هزار نفر است که در سه دهستان دهدز،دنباله رود شمالی و دنباله رود جنوبی متشکل از 103 روستا زندگی می‌کنند.

/6002/9434

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بارش برف محور ايذه به لردگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۷۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد رخ به رخ دو دستگاه پژو در محور بروجن به لردگان هفت مصدوم دربرداشت

مسعود مثنوی اظهار داشت: طی تماس تلفنی مرکز EOC استان خبری مبنی بر برخورد دو دستگاه خودروی سواری پژو در محور بروجن به لردگان ابتدای پل کره بس دریافت شد.

وی افزود: به سرعت نیرو‌های عملیاتی پایگاه‌های امداد و نجات گدار کبک و نگین به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ

مثنوی اضافه کرد: نیرو‌های امدادی پس از ارزیابی و ایمن سازی صحنه حادثه و انجام اقدامات کمک‌های اولیه و پیش بیمارستانی هفت مصدوم را به مرکز درمانی منتقل کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برخورد پراید با کامیون در محور بروجن به لردگان با دو مصدوم و حادثه دیده
  • برخورد رخ به رخ دو دستگاه پژو در محور بروجن به لردگان هفت مصدوم دربرداشت
  • برخی راه‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد
  • خرید بلیط اتوبوس از این به بعد با کدملی امکان پذیر است!
  • ترافیک در محور‌های ارتباطی مازندران سنگین شد
  • ترافیک پر حجم در مازندران
  • تردد از محور چالوس ممنوع شد/ مسافران شمالی احتیاط کنند
  • تردد در محور کندوان یکطرفه شد
  • ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در ۷ محور شمالی کشور از امروز تا شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه
  • محدودیت های ترافیکی ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت در محورهای مواصلاتی کشور