Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، سازمان ملل اعلام کرد در چهار ماه گذشته 84 نفر به هنگام فرار از دست داعش در استان دیرالزور سوریه، جان خود را از دست داده‌اند.

بر این اساس، «ینس لایرکه»، سخنگوی دفتر هماهنگی کمک‌های انسانی سازمان ملل گفت که از ماه دسامبر سال گذشته تا کنون ۸۴ نفر به هنگام فرار از دست داعش در استان دیرالزور سوریه جان باخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول سازمان ملل گفت یک سوم جان باختگان، کودکان هستند و این افراد تلاش داشتند خود را از مناطق تحت اشغال داعش در جنوب استان دیرالزور به اردوگاه «الهول» در شرق استان حسکه برسانند که به علت طولانی بودن مسیر و سختی‌ها و بدی آب‌ و هوا، قادر به تحمل شرایط نبوده و جان باخته‌اند.

غیرنظامیان باید حداقل 62 ساعت را در بیایان‌های شرقی سوریه برای رسیدن به الهول با پای پیاده بپیمایند. در یک هفته گذشته ۱۳ هزار نفر از دیرالزور فرار کرده و بسیاری از آن‌ها توانسته‌اند خود را به اردوگاه «الهول» برسانند و فرار غیر نظامیان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: داعش سوریه سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۸۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ فوتی و مصدوم در تصادف پراید و پارس در محور سرو ارومیه

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی از جان باختن یک نفر و مصدومیت ۵ نفر بر اثر تصادف در محور سرو ارومیه خبر داد.

فرزین رضازاده در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا در آذربایجان‌غربی، از جان باختن یک نفر و مصدومیت ۵ نفر بر اثر تصادف در محور سرو ارومیه خبر داد.

وی افزود: این تصادف در محور سرو ارومیه و بین دو دستگاه خودروی سواری پراید و پژو پارس، نزدیک ایست بازرسی و سه راهی مارمیشو رخ داد که یکی از سرنشینان در صحنه فوت و با تأیید کارشناسان اورژانس تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: ۵ مصدوم این حادثه که وضعیت بالینی مساعدی نداشتند با مراقبت‌های پیش بیمارستانی توسط واحدهای عملیاتی اورژانس، به بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه منتقل شدند.

کد خبر 751215

دیگر خبرها

  • ۶ فوتی و مصدوم در تصادف پراید و پارس در محور سرو ارومیه
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • شهادت ۲ لبنانی در حملات رژیم صهیونیستی
  • جان باختن یک نفر در اثر سقوط از ارتفاعات جنگل ابر
  • جان باختن یک کارگر در معدن زغال‌سنگ هشونی کوهبنان
  • جان باختن یک کارگر معدن در استان کرمان
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان