Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@13:52:24 GMT

 وضعيت بحراني در شهرستان كهنوج / وقوع سیلاب

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۳۸۷۸۳

 وضعيت بحراني در شهرستان كهنوج / وقوع سیلاب

عیدی، گفت: بارش بيش از ۷۲ ميلي متر باران در بیش از ۱۰ ساعت در شهرستان کهنوج، موجب طغیان رودخانه های فصلی و اعلام وضعیت بحرانی شده است

عيدي فرماندار شهرستان کهنوج، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: به دليل بارش بيش از ۷۲ ميلي متر باران در اين شهرستان و طغيان رودخانه هاي فصلي وضعيت بحراني اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عیدی، اضافه کرد: با توجه به وقوع سيل در روستاها از مركز استان کرمان و استان هرمزگان تقاضاي كمك به سیل زدگان شده است.

رئيس ستاد بحران شهرستان کهنوج، ابراز داشت: از شهروندان و روستاييان حاشيه رودخانه ها منازل خود را تخليه و به نقاط امن مراجعه کنند.

 فرماندار کهنوج، ضمن درخواست از مردم خواست، هشدار داد و گفت: مردم در مسير رودخانه ها قرار  نگيرند.

وی، با بیان این مطلب که بارندگی در این شهرستان همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: ستاد بحران شهرستان کهنوج از ساعات اوليه شروع بارش باران در حال خدمت رساني به سيل زدگان است و نياز است که نیروهای امدادي هرچه سريعتر به اين مناطق اعزام شوند.

 

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان گام دوم انقلاب اصفهان مقام معظم رهبری حوزه علمیه شبستان نماز جمعه محمد جواد ظریف کنگره شهدای کرمان خبرگزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۸۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان

به گزارش صدای ایران از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  سجادی با عنوان اینکه غرق شدگی در بخش مهرگان شهرستان سراوان عصر سوم اردیبهشت ماه گزارش شد، افزود: با توجه به وقوع سیلاب و بسته شدن راه‌ها، بلافاصله یک تیم امدادی از مرکز اداری جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان با تجهیزات سیلاب به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل شدت سیلاب در منطقه پس از گذشت ۲۰ ساعت تلاش مستمر نیرو‌های امدادی و با فروکش کردن آب در منطقه پیکر ۲ کودک ۱۰ و ۱۳ ساله در رودخانه ماشکید پیدا و تحویل عوامل قضایی و انتظامی شد.

دیگر خبرها

  • بسته شدن مسیر رودخانه قره سو بر اثر سیلاب در روستای دوست بیگلو + فیلم
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • خروش آبشار فصلی بر اثر بارش‌های اخیر در منطقه کیش انجیرو روستای گوجر + فیلم
  • لحظه غرق شدن یک کودک در سیلاب رودخانه‌ای در بم + ویدئو | واکنش مردم برای نجات او را ببینید
  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان
  • سیلاب ۸۸۳ میلیارد ریال به کلاله خسارت زد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • سیلاب در شرق استان کرمان، بدون تلفات
  • فیلم| جاری شدن رودخانه فصلی رفسنجان در پی بارش باران
  • مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان