Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام باشگاه نساجی مازندران با تقدیر از نمایش تیمش در مسجدسلیمان، از نحوه قضاوت بازی به شدت گلایه کرد.

طرفداری - محمد کاظمی، قائم مقام باشگاه نساجی مازندران درباره بازی با نفت مسجد سلیمان گفت:

تیم ما در این بازی فقط و فقط با هدف کسب سه امتیاز قدم به میدان گذاشت و تمام هم و غم ما کسب یک پیروزی خارج از خانه بود، اما داور و کمک اولش این اجازه را به ما ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از فارس، وی در ادامه افزود:

در نیمه اول کاملا بر بازی تسلط داشتیم و علاوه بر گلی که به ثمر رساندیم، یک بار توپ را به تیر زدیم و دو، سه موقعیت مسلم گلزنی داشتیم. در این نیمه داوری مشکل خاصی نداشت اما از همان ابتدای بازی تماشاگران میزبان با انواع و اقسام فحاشی ها داور و کمک هایش را تهدید و تحت تاثیر قرار دادند به طوری که در نیمه دوم سر ما را برید و در حالی که می توانستیم با اختلاف سه یا چهار گل زمین بازی را ترک کنیم اما در عرض ۵ دقیقه بازی مساوی شد تا امنیت داور و کمک هایش تامین شود.

قائم مقام باشگاه نساجی مازندران ادامه داد:

در یک صحنه تک به تک دروازه بان نفت رحمان جعفری را زد ولی در کمال تعجب داور و کمکش خطای بازیکن ما را اعلام کردند. در یک صحنه دیگر هم سجاد آشوری را مدافع حریف در موقعیت تک به تک زد اما باز هم داور از دادن کارت قرمز امتناع کرد. در دقایق پایانی هم میلاد میداودی با آرنج به صورت لاشا کوبید و تازه با داد و بیداد جو بازی را بهم ریخت اما بازهم دریغ از کارت قرمز. اسماعیل شریفات هم چند بار با آرنج به سر و صورت بازیکنان ما زد که حتی لب امین رضایی روی یکی از این ضربات پاره شد. در نهایت هم خطایی پشت محوطه ما گرفت که کاملا عجیب بود زیرا روی همین صحنه بازیکن نفت با استوک دمار پای حامد شیری را درآورده بود!

کاظمی با اشاره به قضاوت ضعیف داور و کمکش گفت:

دلیل اخراج لک و مطهری را هم متوجه نشدیم و هر چه هم اصرار کردیم دلیل اخراج را بدانیم دست آخر دوستان پاسخی نداشتند. من فکر می کنم با این روند داوری و تهدیدات هواداران نفت، اگر چهار- صفر هم جلو بودیم داور بازی را با مساوی تمام می کرد.

قائم مقام باشگاه نساجی مازندران در پایان، خاطرنشان کرد:

با این نحوه قضاوت ها باید در این فوتبال را گِل گرفت زیرا نتایج واقعی در زمین رقم نمی خورد و تیم ها براساس شایستگی شان امتیاز نمی گیرند و هوچیگری و جار و جنجال عامل اصلی رسیدن به امتیاز است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۸۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: در برابر نساجی بدون توجه به جایگاه این تیم باید برای بهبود عملکرد ذوب‌آهن تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین جلسه تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان قبل از تقابل با تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه ملت کمپ اختصاصی ذوب‌آهن با حضور اصحاب‌رسانه برگزار شد.

محمد ربیعی در جمع خبرنگاران راجع‌به آخرین وضعیت تیم فوتبال ذوب‌آهن پیش از جدال با نساجی مازندران اظهار کرد: باتوجه به فاصله نزدیک بازی‌ها سعی می‌کنیم ریکاوری خوبی انجام دهیم، سخت بود که دو هفته متوالی در خانه تراکتور بازی کنیم. برای بازی فردا چاپاراتزه، فریبرز گرامی و مهرداد رضایی را در اختیار نداریم و از ۱۶ بازیکن بزرگسال‌مان فقط ۱۳ بازیکن شرایط بازی دارند که دو دروازه‌بان هستند و قطعاً باید از بازیکنان پایه تیم خود استفاده کنیم، البته نبود بازیکنان خللی در روندمان ایجاد نمی‌کند.

وی افزود: در بازی مقابل تراکتور تبریز و در ضربات پنالتی عملکرد خوبی نداشتیم، سه بازیکنی که می‌توانستند برای ما پنالتی بزنند، در حین بازی تعویض شدند و ناچار شدیم از بازیکن امید خود برای زدن ضربه آخر استفاده کنیم، در طول فصل هم دو ضربه‌پنالتی از دست دادیم و امیدوارم در ادامه فصل این مشکل را برطرف کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: درک می‌کنیم که نساجی از انگیزه خاصی مقابل ما برخوردار است، بازیکنان ما باید متوجه باشند که ما هم باید برای هدف خود و ارتقای جایگاه تیم فوتبال ذوب‌آهن تلاش کنیم و عملکرد خودمان را انجام می‌دهیم. در بازی‌های بیرون از اصفهان روند بسیار خوبی داشتیم، از بازی‌های داخل خانه انتظار بیشتری داشتم و سعی می‌کنیم در بازی‌های آینده بهتر کار کنیم.

محمد ربیعی در پایان خاطرنشان کرد: درباره شرایط ذوب‌آهن و تحلیل‌هایی که درخصوص عملکرد این فصل وجود دارد در پایان فصل صحبت خواهم کرد، طی دو سال گذشته تیم‌های من رتبه‌های پنجم و ششم را در لیگ‌برتر کسب کردند و دوست دارم تیم‌مان نسبت به سال گذشته امتیازات بیشتری کسب کند، بودجه محدودی داشتیم و بازیکنان زیادی از دست دادیم اما سعی می‌کنیم رتبه در پایان فصل رتبه خوبی کسب کنیم.

کد خبر 749463

دیگر خبرها

  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • ریسک ممنوع، افشاریان باتجربه‌هایش را به‌خط کرد
  • اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سرداز آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • شاید لورکوزن به لطف داور بی‌شکست ماند!