Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرعه کشی اوزان ۸۶، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد جام دانکلوف بلغارستان انجام شد. ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، حسین خانی در دور نخست مقابل واسلی میخایلوف از اوکراین با نتیجه 5 بر 4 به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دور دوم نیز با نتیجه 16 بر 6 ماکسیم واسیلیوگلو از کشور رومانی را شکست داد اما در مرحله یک چهارم نهایی مقابل بکزاد عبدالرحمن اف دارنده مدال برنز جهان از کشور ازبکستان در یک کشتی نزدیک با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر ازبکی در دیدار فینال، حسین خانی به گروه بازنده ها رفت. وی فردا ابتدا در مسابقات شانس مجدد مقابل برنده دمیرتاش از ترکیه و لی از کره جنوبی قرار می گیرد و در صورت پیروزی در این دیدار، با یاکوب گور از ترکیه در دیدار رده بندی مصاف خواهد داد.

قرعه کشی اوزان 86، 97 و 125 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد جام دانکلوف بلغارستان عصر امروز انجام شد.
مسابقات اوزان 86، 97 و 130 کیلوگرم رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام دانکلوف بلغارستان که جزء مسابقات رنکینگ دار اتحادیه جهانی کشتی محسوب می شود، از ظهر فردا (شنبه) در شهر روسه آغاز می شود که نتایج قرعه کشی سه نماینده کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی در دور نخست به مصاف دومینیک ابونادر دارنده مدال نقره بازی های آسیایی 2018 جاکارتا از لبنان می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم با برنده کشتی میان احمد ماگامایف از بلغارستان و آیمد علی اویات از الجزایر می رود. در این وزن 35 نفر حضور دارند.
در وزن 97 کیلوگرم که 24 کشتی گیر شرکت کرده اند، رضا یزدانی در دور اول با آبراهام کونیدو از ایتالیا مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده گنادی کودینوویچ از آلمان و ماگومدحاجی نوروف از مقدونیه می رود. کایل اسنایدر قهرمان جهان و المپیک از آمریکا در گروه دیگر حضور دارد و تا دیدار فینال با یزدانی روبرو نخواهد شد.
در وزن 125 کیلوگرم پرویز هادی در دور نخست به مصاف میچائیل کوسوی از آمریکا می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده دیدار میان ابراهیم الهام جانوف از ازبکستان و ژی وی دنگ از چین می رود. در این وزن 19 نفر حضور دارند که پتریاشویلی قهرمان جهان از گرجستان در آن سوی جدول حضور دارد.

شکست حسین‌خانی برابر حریف ازبک در مرحله یک‌چهارم نهایی

 

انتهای پیام/

R1015135/P/S3,29/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی کشتی آزاد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی کشتی آزاد تیم ملی کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۹۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل بود که حسن یزدانی با وجود دعوت به اردوی تیم ملی کشتی آزاد اعلام کرد از اردوی بعدی در کمپ تیم‌های ملی حاضر می‌شود، اما همزمان این نابغه جویباری فیلمی روی اینستاگرام خود منتشر کرد که نشان می‌داد مصدومیتش کاملا برطرف شده و تمریناتش را به صورت جدی آغاز کرده است.

اما وقتی از علیرضا دبیر در حاشیه مراسم قهرمان ایران در خصوص حسن یزدانی سوال شد، او گفت که روز شنبه با حسن جلسه‌ای دارد و در خصوص برنامه ماه‌های آینده این قهرمان در این جلسه با حضور خودش تصمیم گیری خواهد شد. 

امروز حسن یزدانی طبق وعده‌ای که به دبیر داده بود، به فدراسیون رفت و نشست دو ساعته‌ای را با علیرضا دبیر و محسن کاوه برگزار کرد. 

در این نشست در خصوص برنامه‌های آینده حسن یزدانی بحث و بررسی صورت گرفت و مقرر شد او به زودی با حضور در کمپ تیم‌های ملی و زیر نظر کادرفنی تمرینات خود را پیگیری کند و در خرداد ماه نیز به یک تورنمنت بین المللی اعزام شود.

دیگر خبرها

  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)
  • رسمی؛ حسن یزدانی بدون مسابقه به المپیک پاریس می رود
  • شرایط حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس مشخص شد
  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی بازهم به تیم ملی کشتی دعوت نشد!
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند + جزئیات