Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - توماس توخل تاکید کرد مهاجم اروگوئه‌ای تیمش برای بهبود مصدومیت نیاز به استراحت بیش‌تری دارد. ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس توخل در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل کان در هفته پیش‌روی رقابت‌های لوشامپیونه، بازگشت پیش از موعد ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه‌ای تیمش به میادین را واقع‌بینانه ندانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در این باره گفت: هیچ خبری از نیمار ندارم. کاوانی امروز برای اولین بار به تمرینات تیم برگشت اما برای بازی با کان  در دسترس نیست. قبلا  خیلی خوشبین بودم و این تقصیر من است! نمی‌توانیم ریسک کنیم. هنوز برای بازگشت او زود است. خوشحالیم که به کارش با ما ادامه خواهد داد. اگر واقع بین باشیم، باید اعتراف کنیم  ادینسون  فرصت واقعا کمی برای بازی کردن مقابل منچستریونایتد دارد. 

 او در ادامه افزود: باید بپذیریم  همه ما به بازی با منچستریونایتد فکر می‌کنیم.صددرصد روی بازی با کان تمرکز داریم و می‌خواهیم  تا جای ممکن مثل بازی‌های قبل، نمایش خوبی داشته باشیم. به بازیکنانم اعتماد دارم و می‌دانم اهداف‌مان را خیلی جدی می‌گیرند. در حال کار کردن روی جنبه‌های خاصی از بازی هستیم و دلیلی وجود ندارد روی بازی با کان تمرکز نکنیم. اگر خواستار پیروزی خارج از خانه هستیم، باید خوب بازی کنیم و تمامی توانایی‌های خودمان را به نمایش بگذاریم.

جدول رده‌بندی لوشامپیونه

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۹۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت

دو تیم منچستریونایتد و شفیلدیونایتد از سری رقابت‌های معقوقه هفته ۲۹ امشب ساعت ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم خواهند رفت. بازی رفت دو تیم با نتیجه دو بر یک به سود منچستر پایان یافت. تیم منچستریونایتد چندی پیش با پیروزی برابر کاونتری سیتی در ضربات پنالتی توانست به فینال جام حذفی انگلستان صعود کند. این تیم در فینال با منچسترسیتی رقابت خواهد کرد. 

منبع: ورزش سه

tags # منچستر یونایتد سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • نه بایرن مونیخ و نه توماس توخل، هیچ‌کدام علاقه‌ای به ادامه دادن با یکدیگر ندارند
  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - ۲ شفیلد یونایتد + ویدئو
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)
  • هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!
  • ساعت بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟